andynl 9 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Kurcze ja się zastanawiałem nad tym modem ale jak tu teraz czytam to mi się odechciało:facepalm: Ja ACC uruchomiłem po 11 miesiacach takze rózne *&^%$# przechodziłem Nie ja nie mam tyle cierpliwości po prostu sobie daruję temat:wink: powodzenia:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jest kilka kanałów adaptacji, które potrzebują access code, może tam jest jakiś myk? Np. rha/lhd? Brak kodu " access code" nawet na ORI VCDS a ASO nieudostepni . Probuj pojedynczo kodowac Bity . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jest kilka kanałów adaptacji, które potrzebują access code, może tam jest jakiś myk? Np. rha/lhd? Brak kodu " access code" nawet na ORI VCDS a ASO nieudostepni . Probuj pojedynczo kodowac Bity . No właśnie jak tu Kodowania, które wpisuję ręcznie np. 0079C0, przyjmuje wszystkie. Nie przyjmuje natomiast żadnej zmiany bitu w pomocniku. Myślę, że musi być zachowana jakaś sekwencja np. odznaczasz jeden to musisz zaznaczyć inny, dlatego odrzuca. Błąd pawraca od razu po skasowaniu. Napisałem, żadnego pojedyńczego bitu nie zmienie. ---------- Post dopisany at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:54 ---------- Ostatecznie access code to tylko pięć cyfr. 100000 kombinacji, posiedzę- to znajdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 jeśli się nie mylę żadnego "Access/Security code" nie potrzeba -TYLKO WŁAŚCIWE KODOWANIE RADARU pozostało W kanałach adaptacyjny robi sie tylko adaptacje - ustawiasz co ma być i jak. Jak sugeruje WRC -kodowanie -tylko ograniczona zabawa w ptaszkowanie bitów aż właściwe zostanie przyjęte, zaakceptowane i znikną alarmy..... W twoim przypadku z pewnością specjalne kodowanie - kiera po złęj stronie i licznik w milach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 To napiszę jeszcze raz, żadnego ptaszkowanego kodawania mi nie przyjmuje. Czyli zabawa na dochodzenie odpada. ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- Próbowałem zmieniać te kodowania od A6, Q7, itp zamieniać na hexa i kodować. Przyjmuje wszystko, ale błąd pozostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 twoje auto sprzedane na jaki rynek kraju UK/US/PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 UK. ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Dokładnie: X2B = National sales program Great Britain Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 wklej swoją tabelkę może do czegoś dojdziemy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 wklej swoją tabelkę może do czegoś dojdziemy ... Prosze. E0A = No special edition7D3 = CD changer 4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 5SJ = Left exterior mirror: convex 6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field 1KW = Disc brakes, rear 1JU = Rear shock absorption, basic design four wheel drive 1LT = Disc brakes, front 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1BA = Standard suspension/shock absorption 3FA = Without roof insert (standard roof) 5MG = Decorative inserts, burr-walnut 7X0 = Without park distance control F0A = No special purpose vehicle, standard equipment 8GU = Alternator 140 A 0G1 = Gearshift lever 0YH = Weight range 8 installation control only, no requirement forecast 0JG = Weight category front axle weight range 7 TH3 = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03L.B 3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8BD = Halogen headlight U1B = Instrument insert with mph speedometer, clock, tachometer and trip odometer X2B = National sales program Great Britain 1N1 = Power steering 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system 8Q1 = Headlight-range adjustment 9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control 8Z5 = Not hot country D90 = 4-cyl. turbo dies. eng. 2.0 l/88 kW (4V)TDI common rail Base engine is TH3/TW1/TQ4/TM4 7Q0 = Without navigation device CQ8 = Alloy wheels 7.5J x 17 7K6 = Flat tire indicator 4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag 2K1 = Reinforced bumpers 3L3 = Manual height adjustment for front seats 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass 3Y0 = Without roll-up sun screen 4K2 = Radio remote controlled central locking "SZV" 5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button 1SA = Without additional front underbody guard 7MG = Emission standard EU5 Q1A = Standard front seats 4G0 = W/o storage trays, first row of seats N5D = Valcona leather seat covering E0A, 7D3, 4UF, 6XD, 5SJ, 6TS, 1KW, 1JU, 1LT, 1AT, 1BA, 3FA, 5MG, 7X0, F0A, 8GU, 0G1, 0YH, 0JG, TH3, 3NZ, 8BD, U1B, X2B, 1N1, 2ZQ, 8Q1, 9Q4, 8Z5, D90, 7Q0, CQ8, 7K6, 4X4, 2K1, 3L3, 4KC, 3Y0, 4K2, 5D7, 1SA, 7MG, Q1A, 4G0, N5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Wiem że to juz znasz Audi Portal: ECU Diagnostic . Audi Q7 4L (2007- ) . Adaptive CC J428 ale jak zobaczysz poniżej przykłady kodowań A4/A5 to końcowe cyfry zgadzają się z metodologią kodowaniem z Q7/A6/A8 Więc u Ciebie pozycja 2 (od końca) powinna mieć wartość 5 (xxx5x: Rest of the World (mph) a może xxx1x: USA (mph) Pozycja 1 (od końca) to będzie 8; (xxxx8: Without optional extra trailer function) Czyli masz już koniec xxx58 lub xxx18 Jeżeli pozycja 3 i 4 (od końca ) to 1 to masz już x1158 lub x1118 …pozostaje podstawić pozostałe możliwe cyfry, dalej Windowsy Naukowy Kalkulator i zamiana DEC<>HEX no i testy... ......nic nie wskazuje na uszkodzony Radar wiec dzień-dwa przerwy i kolejne próba aż zatrybi [table=width: 600, class: grid, align: left] A4 CDNC 2.0l TFSI Coding;Automatic Gear 00C7E0 51168 Q5 CCWA 3.0l Tdi Coding: Manual Gear 0079C0 51168 S5 Automatic Gear 002BA0 11168 S5 Automatic Gear, trailer hitch 002B99 11161 A4 CAHA 2.0TDI Manual Gear, trailer hitch, Avant 00EEE9 61161 A4 2.0 TDI 143hp Manual Gear, trailer hitch, Allroad (quattro) 00A0C9 41161 [/td] [td]00EEF0 61168 [/table] Coding of A6: Audi Portal: Coding of A8: Audi Portal: Coding of Q7: Audi Portal: do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Obawiam się Paweł, że sprawdziłem już wszystkie możliwości. Zmieniałem każdą z tych pięciu cyfr na wszelkie sposoby, bez powodzenia. Spróbuję jutro raz jeszcze. Tu jest prosty konwerter. hexadecimal conversion, convert decimal to hexadecimal ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 03:12 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:28 ---------- Witam ponownie. Byłem dzisiaj u znajomego, który założył radar do swojej A6. Ma on też VASa, niestety VAS żąda dostępu online, więc z kodowania nici. Powiedział mi natomiast, że problem polega na tym, że ABS liczy prędkość w milach a radar oczekuje kilometrów, stąd błąd o złym kodowaniu. Oraz że z licznikiem jest podobny kłopot. Mówi, że trzeba licznik i ABS przekabacić na km/h. Co o tym myślicie? Ps. Ja myślę, że poległem na tym modzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Marcin, a sprawdzałeś kąty w blokach pomiarowych ? o ile dobrze pamiętam odchylenie od 0 stopni o więcej jak 0,2 stopnia w jedną lub drugą stronę powoduje zablokowanie radaru. U mnie tak było i za cholerę nie mogłem zmienić kąta, regulacja na śrubach nic nie zmieniała w blokach i dopiero w ASO sobie z tym poradzili:wink: o ile dobrze pamiętam błędy miałem te same co u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Myślę, że wtedy byłby błąd kalibracji nie kodowania. Wrócę do domu tosprawdzę i dam znać. To są te kąty w drugim bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Tak, chyba w drugim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Sprawdziłem. Tak to wygląda. -0.714 0.146 0.166 N/A ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- Jak wcześniej pisał Paweł, kąt pomiędzy 0.8<>-0.8 jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Sprawdziłem.Tak to wygląda. -0.714 0.146 0.166 N/A ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- Jak wcześniej pisał Paweł, kąt pomiędzy 0.8<>-0.8 jest ok. Faktycznie, masz rację 0,8 a nie jak pisałem 0,2, czyli kąty są OK:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Wolałbym nie mieć racji. Wolałbym, żeby działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Obawiam się Paweł, że sprawdziłem już wszystkie możliwości. Zmieniałem każdą z tych pięciu cyfr na wszelkie sposoby, bez powodzenia.Spróbuję jutro raz jeszcze. Tu jest prosty konwerter. hexadecimal conversion, convert decimal to hexadecimal ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 03:12 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 22:28 ---------- Witam ponownie. Byłem dzisiaj u znajomego, który założył radar do swojej A6. Ma on też VASa, niestety VAS żąda dostępu online, więc z kodowania nici. Powiedział mi natomiast, że problem polega na tym, że ABS liczy prędkość w milach a radar oczekuje kilometrów, stąd błąd o złym kodowaniu. Oraz że z licznikiem jest podobny kłopot. Mówi, że trzeba licznik i ABS przekabacić na km/h. Co o tym myślicie? Ps. Ja myślę, że poległem na tym modzie. teoria dziwna... Ja będę się nadal upierał ze to kwestia właściwego kodowania dla twojego pojazdu mph. Znajdź jakikolwiek działający przykład kodowania Radaru z Anglika (mph) przekonwertuj kod na DEC i przeanalizuj co która cyfra znaczy. Niestety nic więcej tu nie wymyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Byłem dzisiaj w serwisie, który naprawdę ogarnia wiele. Wygląda na to, że muszę mieć radar z literką C. Ma ktoś na zbyciu? ---------- Post dopisany 14-03-2014 at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 16:05 ---------- Panowie, mógłbym prosić o sprawdzenie w etce jak to jest z tymi radarami? Czy 8K0907561 jest kompatybilny z C? Czym się różnią? Czy etka mówi coś o rhd/lhd? Będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 8K0907561 był do 2012.01.01 zastapiony 8K0907561 C Nie ma rozdziału na rhd/lhd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się