Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o przeanalizowanie logów.


magik1011

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko co mam. najbardziej niepodoba mi sie że na jałowym mam cisnienie doładowania zadane 1060 a zmierzone 970 skad taka róznica?:facepalm:

może to dlatego rano zaraz po odpaleniu nie mam w ogóle mocy, żeby ruszyć muszę mocno zwiększyc obroty żeby nie zgasł

grupa 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a może to przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw logi jak przystało na to forum.... linki.... w takim smietniku łatwo o pomyłke..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie geometria zaczyna sie lekko przycinac lub sztanga jest zle wyregulowana i masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem ssacym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaje ksiarzkowo tylko od samego dołu masz przeładowanie .ja bym wydłurzył sztange o 1 obrut i sprawdz czy nie masz olejistych wycieków na łaczeniach przewodów i na IC. turbo było moze regenerowane lub rozbierałes n75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie robiłem niedawno go nabyłem.a nieszczelny dolot mam własnie i to niestety chyba na kazdym możliwym łaczeniu wali. sprzęgło zmienialem ale to chyba nie ma związku.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzegło nie ma nic wspólnego . to w takim razie zacznij od uszczelnienia dolotu wustarczy jak powymieniasz tylko oringi na łaczeniach . mozna je kupic w ASO po ok 10 pln za sztuke . jak uszczelnisz dolot powtórz logi przynajmiej z bloku 3 11 pojedynczo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można z tym jeździć bo szykuje mi się dłuższa trasa,jakies 4000 km i nie zdążę zrobić tego przed wyjazdem,ale chyba nic nie powinno się stać.

a co z przepływką dobrze mierzy no i dlaczego tak nie mam mocy z rana na zimnym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka mierzy dobrze . mozesz jechac z tymi nieszczelnosciami . a ten brak mocy na zimnym silniku moze byc zwiazany z np uszkodzonym czujnikiem temperatury .zrób kompet logów statycznych i dynamicznych . wtedy bedzie mozna cos powiedziec bo tak to wrózenie z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...