misiekcafe 0 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tuż po wrzuceniu fotek i opisu mojej A4 a dziale "Moja A4" zaproponowano mi żebym wrzucił tu swój wykres po modyfikacji w celu ocenienia go. jeden z naszych forumowiczów stwierdził: "...straszne pierdykniecie dostaje po 1600 obr. moment ci dwumas pójdzie". Trochę mnie to zmartwiło dlatego prośba z mojej strony żeby bardziej zaawansowani w temacie obczaili jak to wygląda. Poniżej wykres: - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 widze tu vtechowska robote czy sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe 0 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Masters Tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 czipy to taka poldruciarska metoda na dodatkowe konie.... nie ma czipow mocnych i niegroznych dla podzespolow auta... chcesz miec problem z autem to wal a palnik przy mniejszych obrotach a uwalisz sprzeglo oraz trzymaj obroty do konca by uwalic turbine.... albo zwyczajnie bez sensu nie cisnij w deche i ciesz sie autem Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się