Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdzawy nalot na kole pasowym rozrządu i mocne swierszczenie. Rozwiązane !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli się nie myle to napinacz powinien lekko pracować właśnie na wolnych obrotach i może w tedy tak jęczy.

Opublikowano

czyli pasek mogę zrzucić z alternatora dosyc szybko tak ? I wtedy bede wiedzial czy to ten napinacz jezeli zniknie dzwięk , ale jak pozniej nałozyc pasek by jezdzic ?

Bo powiem szczerze ze nie mam garażu i robił bym to na zewnatrz

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

A napinacza nie kupie jak nie bede wiedział ze to własnie on jest winowajcą

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ----------

Poza tym dzieki kolego za rady

Opublikowano

Żeby ściągnąć pasek musisz poluzować napinacz, nakładasz klucz(chyba 15 dobry byłby oczkowy) na śrube i odchylasz, tylko zapamiętaj jak idze pasek, co do zakładania to łatwiej jest w dwie osoby, no i uwaga na palce

Opublikowano

wlasnie jak to zapamietac jak idzie pasek co to znaczy ?

Tzn którą stroną ?

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

Cos mi sie zdaje kolego ze gdybym cie słuchał od początku to bym zaoszczedził !

Opublikowano

Jak jest poprzeplatany między rolkami (jest tam ich trochę:decayed:)

Jak to będzie to, to daj znać:wink:

Opublikowano

naginalem ten napinacz os paska wielorowkowego podczas pracy silnika i naprawde uginal sie z 5 mm i nic dzwiek jak byl tak jest . Wiec moim zdanie dalej cos w rozrządzie np napinacz ale facet twierdzi ze nie ale juz za bardzo mu nie wierze !! Lub te sprzegielko na klimatyzacji ale musze pasek zdjąc i zobaczyc.

Panowie co dalej ??? Bo jak mam tak jezdzic po mechanikach to strace fortunę

Opublikowano

Czy taki masz ten dźwięk, u mnie jest właśnie taki, pojawił się powymianie kpl rozrządu, pompy, i wszystkich pasków

VIDEO0026 - YouTube

naginalem ten napinacz os paska wielorowkowego podczas pracy silnika i naprawde uginal sie z 5 mm i nic dzwiek jak byl tak jest . Wiec moim zdanie dalej cos w rozrządzie np napinacz ale facet twierdzi ze nie ale juz za bardzo mu nie wierze !! Lub te sprzegielko na klimatyzacji ale musze pasek zdjąc i zobaczyc.

Panowie co dalej ??? Bo jak mam tak jezdzic po mechanikach to strace fortunę

Opublikowano

Jakbyś zdecydował się zrzucić pasek to tu masz foto jaki jest bieg paska wielorowkowego :

A13_0342.jpg

Opublikowano

dzieki chlopaki , za godzinke jade do tego kolesia i teraz twierdzi ze na 100 procent sprzegielko klimatyzacji i ze mi zrzuci i pokaze ze to to !!

Napisze za 1-2 godzinki czy miał rację

Kolego flex78 - dzwiek podobny ale nie jestem pewien czy ten sam , ide nagrac ten dzwiek i wrzucę na forum

---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ----------

No i tak koledzy , winowajcą jest sprężarka klimy tzn sprzęgło klimy . Pasek zdjęty i nastała cisza , tylko trzeba bylo tak od razu to bym nie ponosił kosztów przynajmniej teraz . Wiec panowie jeżeli ktos ma jakies dziwne dzwięki to mozna sprawdzic bardzo łatwo sprężarkę . Podnosimy auto , zdejmujemy osłonę i juz widzimy spręzarke , delikatnie ryszamy kołem na spręzarce jak jest luz to można myśleć o tym ze to tam cos nie tak . Zdjecie paska to 2 min i juz wszystko wiemy .

Dziekuje wszystkim za pomoc .

Nie nagralem tego dzwieku bo nie mialem nic pod ręką , ale kolego flex78 zrob tak jak napisalem to przynajmniej wykluczysz sprężarkę klimy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...