msuchecki90 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 pompa wody i tak wymienię na nową bo rozrząd szykował się już do wymiana a tak załatwię wszystko za jednym strzałem , ale kolego powiedz czy jakieś uszczelki co mi będzie potrzebne dokładnie żeby kupić tylko uszczelka czy coś jeszcze?
pastaldo Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Jak wspominałem nie jestem mechanikiem. Ja zdejmowałem raz głowicę ale to dawno i nie w audi to wymienilłem tylko uszczelkę pod głowicę i uszczelkę pod pokrywą zaworów. Co do rozrządku odezwij się do kolegi TOM77 on Ci dobierze dobre części w dobrych cenach do rozrządu. Zapytaj go tez o tę pod głowicę może podpowie czy coś jeszcze potrzebne. Ale zanim zrzucisz głowicę to niech mechanik posprawdza co się da bez zdejmowania co by sobie nie narobić roboty i kosztów choć obawiam sie że będzie jednak trzeba.
msuchecki90 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 kolege tom77 znam dobrze , nie ma co szukać wymieniłem co się dało i została uszczelka , niestety , jak zrobię uszczelkę napisze czy rozwiązało problem
pastaldo Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 z szukaniem to miałem na myśli juz tylko sprawdzenie na obecność spalin w płynie.
Gość adus20 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 dziwne ze obydwa weze do nagrzewnicy sa cieple, ale jak woda nie leci na biegu jalowym 890 rpm to pompa nie cisnie,
radioo11 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 jesli jest powietrze w ukladzie to obieg pojdzie gdzie mu latwiej a nagrzewnica jest najwyzszym punktem w ukladzie,zrob test na przedmuchy to jest chwilka chyba ze juz jestes umowiony na zdjecie gL. to po zdjeciu glowicy sprawdz ja na szczelnosc koniecznie,oczywiscie planowanie tez obowiazkowo nowa uszczelka pod glowice docieranie gniazd zaworowych nowa uszczelka pod pokrywe zaworow nowe szpilki do glowicy gumki pod pompowtryski olej plyn chlodniczy rozrzad jesli trzeba i pompa wody jesli szumi.tyle tak na szybko reszte mech ci powie.
msuchecki90 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 kolego radioo11 jak zrobić test na przedmuchy?
radioo11 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 na stacjach kontroli takich wiekszych powinni miec musisz popytac podzwonic w okolicy swojej,wkladaja ci taki tester zamiast korka w zbiorniczku auto musi byc rozgrzane dodrze i okolo 15minut silnik ma sobie pracowac z tym testerem jesli plyn w testerze zmieni kolor to niestety masz przedmuchy,co moze swiadczyc o strzelonej uszczelce pod glowica,peknietej glowicy,lub co najgorsze blok lub gladz cylindra strzelila.to zweryfikowac juz musi mech,glowica na test szczelnosci cylindry do weryfikacji itd. koszt takiego badania to tylko 30zl + -
.:olo:. Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 rozwiazales problem? ja wymienilem kompletny rozrzad + termostat, ale dalej cos jest nie tak...
msuchecki90 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 nie miałem czasu ale mam nadzieje ze w następnym tyg to zrobię , zrobiłem dodatkowy test i wyszło ze są spaliny w układzie chłodzenia wiec uszczelka na 1000% ,
.:olo:. Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 u mnie była to wina padniętej uszczelki pod głowicą chociaż test na obecność spalin w układzie chłodzenia nic nie wykazał. jak wszyscy chciałem wierzyć, że to nie ona i grzebałem wedle wskazówek z forum. ostatecznie szkoda na takie grzebaniny czasu i funduszy. dałem auto do dobrego mechanika. zabolało po kieszeni, ale silnik pracuje jak młody ogier. teraz tylko zapomnieć o rachunku i cieszyć się z jazdy po naszych "idealnych" drogach utrzymanych w szacie białej oczywiście
zlolechu Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 U mnie takie same objawy od dwóch dni, w końcu dzisiaj po wczorajszym odpowietrzaniu się położyłem i ściągam termostat, wkładam tam palca grzebalca i okazuje się ze pompa się ukręciła, ścianki w zbiorniczku czyste wiec chyba nie mam co się martwic o uszczelkę?
radioo11 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 jesli nie przegerzal sie silnik to bedzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się