Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Brak mocy i drżenie silnika/całego auta , obroty w porządku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wczoraj rano po odpaleniu samochód zaczął bardzo mocno drgać , jest to bardzo odczuwalne we wnętrzu , obroty są w porządku, na jałowym biegu ok 800 , autko wchodzi bez problemu również na wysokie obroty ale trwa to dużo dłużej, straciło dużo mocy, podczas przyśpieszania na każdym biegu wyraźnie czuć drgania szczególnie na niskich obrotach, dźwięk z pod maski jak w silniku typy BOXER z Subaru :kwasny: , sprawdzałem świece , cewki i przepływomierz , niestety nic nie dała wymiana , nie wiem co może być powodem takiej pracy , auto dzień wcześniej było tankowane , czy może to być wina paliwa ? dodam, że akurat wczoraj chciałem pojechać na przegląd :wallbash: filtr paliwa wymieniany był 5 tyś km temu , dodam, że autko nie ma instalacji gazu

Opublikowano

No to ja dodam od siebie że wczoraj spotkał mnie taki sam problem. Jechałem sobie spokojnie bez szaleństw i przy wchodzeniu w zakręt poczułem że samochód zaczyna drgać... pomyślałem że złapałem gumę ale jak się zatrzymałem okazało się że z wydechu wydobywają się odgłosy typu BOXER jak u kolegi wyżej, a wkręcaniu na obroty toważyszą drgania, przy jeździe z taką samą prędkością drgań nie ma jednak przy każdym wciśnięciu pedału gazu cały samochód lata jak by miał wszystkie koła nie wyważone... Jutro lecę podpiąć VAGa i zobacze co się dzieje chyba że ktoś już zna te objawy i jest w stanie pomóc:)[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 17:26 _________________________________________________Żeby było śmiesznie to dzisiaj odpalam samochód i wszystko jest wporządku, przejechałem kilkanaście kilometrów samochód się rozgrzał i też wszystko wporządku... Muszę teraz czekać aż znowu coś tam się poluzuje i dopiero na VAGa, tylko żeby znowu nie w sobote i niedzielę albo w nocy :wallbash:[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2008, 10:19 _________________________________________________No i znalazła się przyczyna... u mnie zawiodły przewody napięciowe... wilgoć się przez nie przeżarła w wyniku czego wyłączyło jeden cylinder. W suche dni wszystko było w porządku, ale jak tylko popadał większy deszcz robiło się tak samo.

Opublikowano

u mnie dokładnie to samo , wywnioskowałem z mechanikiem, że mogą to być kable , nie dają napięcia na jednej żyle (na jednym z cylindrów) a na reszcie cylindrów napięcie jest w porządku teraz pozostaje tylko rozebranie tych kabli , chwilkę na pewno zajmie :/

doszedłem co jest uszkodzone w moim autku :th:, oto ten element :

1fd0fdbf36975a9cmed.jpg

po sprawdzeniu tego sterownika wyszło wszystko jasne , podaje równe napięcie na każdy z trzech cylindrów , na cylinder nr 3 nie podaje żadnego napięcia

pozostaje odwiedzić pobliskie szroty , albo ASO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...