Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana amortyzatorów i sprężyn


wojtek459

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do wymiany amortyzatory ale wyczytałem z niemieckiego dowodu rejestracyjnego że jest "obniżona " nie wiem tylko czy to jest fabryczne lub obniżona przez właściciela.

Można to wyczytać z numeru VIN?

Jakie kupić amortyzatory gwint,sportowe lub oryginalne

AUDI A4 B5 1995r. ADP 1.6 benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n vlepce z kodami masz rodzaj zawieszenia 1ba lub 1be chyba że ktoś jeszcze przymodził co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym rzędzie jest ten kod na nalepce, ostatni?

Ostatni. Mozęsz np. kupić 1BE i założyć. Auto podniesiesz a i nie będzie wyło 6cm np.... (zawsze dogadać się przy kupnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz 1BA :grin::grin::grin: bo padne ...... ani nawet 1BE bo przy tym nie czołgamy się tylko jedziemy. Czyli VIN nie odgrywa u ciebie żadnej roli. Amortyzator zczytaj jaki jest, jaki ma kolor (1BE czerwone są) numer czy co.

Jak można z dowodu niemieckiego wyniuchać że mamy auto w glebie? Masz jaieś parametry tego? mam ASO pod nosem... Mogę pomóc...:slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polskim dowodzie jest takie coś jak "Adnotacje Urzędowe" ii niemieckim dowodzie jest takie coś gdzie jest robiony wpis modyfikacji samochodu CHYBA NIE JESTEM PEWNY MOGĘ SIĘ MYLIĆ :kwasny:

kolor amorów i sprężyn jest czarny no sprawdzę numery amortyzatorów

i po trzecie na nalepce w bagażniku (SEDAN) w ostatniej linijce jest 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szoruje Ci asfalt Wojtku? Czyli masz niski jakiś coś. Wal normatywnie adnotacje. Jeśli masz adnotacje typu zdania i numery że coś to pomogę ale jesli masz tylko adnotacje że obniżony i cos, to gra nie warta świeczki. Dowód dowodem chodzi o książke.... zresztą zajrzyj pod koła jak zobaczysz co innego niz standart to kup to samo. (nie masz w 1.6 takich gleb to masz nie standart i nie polecam 1BE bo w Q mam już 1,5cm wyżej przód niż tył - nawet z racji wieku)

gwint zapytaj ogółu - do mojego 1,5 koła. :hi:

1BA = Offroad

---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:12 ----------

to nie Twoja ta Lalka ze 50..000 przebiegu?był taki niuans na forumie...:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dobija do drogi na dziurach przód jeszcze się trzyma ale tył makabra.

Będę szukać numerów amortyzatorów i sprężyn lub wymontować zawieszenie i pomierzyć sprężyny coś to da?, bo na sprężynach ustala się wysokość samochodu

a adnotacjach jest tylko że jest "obniżona" nie ma numerów zawieszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnych amorach mozesz obnizyc na sprezynach do -40

kiedys zalozylem -60/-60 na ori amory w B4 i nie pytaj... siadła na maxa zero amortyzacji po czym zaliczone dachowanie ;/

szukaj gwintu na allegro za 500 mozna miec uzywki ja mam KF żółty gwint do sprzedania jak cos to PW;)

na gwincie masz ten plus ze na zime sobie podniesiesz auto a tak co?

musisz zmieniac zawias jak masz na kicie obnizoną...

czyli dodatkowe koszty ustawiania zbieznosci itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem kiedys 2x gumowe wsady w sprężyny do starego Reno po 5 zł za sztuke... Z braku laku będę spinał przednie sprężyny zaciskami bo wymiana za droga...myślta.... matko...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...