Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co jest wadliwe w BPW z 2007?


Homer

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zacząłem już troszke się gubić w tym wszystkim :grin: Wczoraj zatrzymała mnie Policja i tak zeszlismy sobie na temat własnie silników BPW ( Funkcjonariusz również posiada BPW z listopada 2006 ) Poinformował mnie, że do czerwca 2006 w BPW były problemy z pompami oleju, wałkami itp..

Date produkcji mam luty 2007 i stwierdził, że w " naszym " przypadku są tylko problemy z imbusikiem. Może mi to w końcu ktoś poważnie wytłumaczyć jak to jest w moim przypadku?! :kwasny::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zacząłem już troszke się gubić w tym wszystkim :grin: Wczoraj zatrzymała mnie Policja i tak zeszlismy sobie na temat własnie silników BPW ( Funkcjonariusz również posiada BPW z listopada 2006 ) Poinformował mnie, że do czerwca 2006 w BPW były problemy z pompami oleju, wałkami itp..

Date produkcji mam luty 2007 i stwierdził, że w " naszym " przypadku są tylko problemy z imbusikiem. Może mi to w końcu ktoś poważnie wytłumaczyć jak to jest w moim przypadku?! :kwasny::hi:

do 11.2005 roku naped walkow wyrownowazajacych byl za pomoca lancucha, peka w nim lyzwa napinacza oraz wyrabiaja sie zeby kol napedowych lub/i wyrabia sie zabierak niepoprawnie nazywany "imbusem" oraz jego gniazdo.

po 11.2005 roku naped jest zebatkowy, slabym punktem jest zabierak oraz jego gniazdo.

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-silnika-2-0-tdi-swap-pompy-oleju-113704/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat studiowałem od pierwszej strony na samym początku jak nabyłem samochód.

Wnioskując z Twojej wypowiedzi Musashi w moim przypadku wadliwe są tylko tzw " imbus " oraz jego gniazdo?

Reszta pozostałych bolączek nie dotyczy BPW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat studiowałem od pierwszej strony na samym początku jak nabyłem samochód.

Wnioskując z Twojej wypowiedzi Musashi w moim przypadku wadliwe są tylko tzw " imbus " oraz jego gniazdo?

Reszta pozostałych bolączek nie dotyczy BPW?

dotyczy dotyczy np,wycierające się wałki,wycierające się gniazda pompowtryskiwaczy ja to mam:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zacząłem już troszke się gubić w tym wszystkim :grin: Wczoraj zatrzymała mnie Policja i tak zeszlismy sobie na temat własnie silników BPW ( Funkcjonariusz również posiada BPW z listopada 2006 ) Poinformował mnie, że do czerwca 2006 w BPW były problemy z pompami oleju, wałkami itp..

Date produkcji mam luty 2007 i stwierdził, że w " naszym " przypadku są tylko problemy z imbusikiem. Może mi to w końcu ktoś poważnie wytłumaczyć jak to jest w moim przypadku?! :kwasny::hi:

do 11.2005 roku naped walkow wyrownowazajacych byl za pomoca lancucha, peka w nim lyzwa napinacza oraz wyrabiaja sie zeby kol napedowych lub/i wyrabia sie zabierak niepoprawnie nazywany "imbusem" oraz jego gniazdo.

po 11.2005 roku naped jest zebatkowy, slabym punktem jest zabierak oraz jego gniazdo.

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-silnika-2-0-tdi-swap-pompy-oleju-113704/

i dalej.

W 2008r??? zastapiono silniki 2.0tdi PD silnikami 2.0tdi CR (wraz ze zmiana modelu B7->B8) ale nie zmieniono napedu

W 10.2009r zmieniono naped na taki, ze zabierak jest dluzszy (77->100mm), wchodzi glebiej w walek, zmienila sie pompa oleju oraz zmienily sie walki (nie jest to tylko roznica w "dziurce" na zabierak)

Zmiana ta ma wplyw na serwis silnikow 2.0TDI PD: mianowicie walki wyrownujace "na zabierak 77mm" wycofano z produkcji i do starszych PD silnikow sprzedaja komplet napedu (walki, zabierak, pompa oleju + jakies zebatki) taki sam jak w CRze idzie po 10.2009r.

Wspominam o tym poniewaz mozliwe, ze ktos mial wykupiona przedluzona gwarancje (albo naprawial to na wlasny koszt bez kombinacji) na 2.0TDI PD i i padlo mu to .. to w takim wypadku w ASO naprawiliby mu to czesciami "pasowanymi" pod zabierak 100mm

Naprawa we wlasnym zakresie czesciami z ASO jest bezsensem ekonomicznym (czesci kompletne pod zabieram 100mm to ze 4.5-5 patykow) i naprawic to mozna generalnie na 2 sposoby

a) jak w watku podlinkowanym: wykastrowanie silnika z walkow wyrownujacych (ma to sens najwiekszy gdy oryginalnie byl naped na lancuch), ryzyko: wal korbowy dla silnikow gdzie sa walki wyrownujace jest inny niz podobne silniki bez walkow wyr (w octaviach itp) - niektorzy wspominaja o "twardej" pracy silnika (no jeszcze w A4 silnik jest wzdluznie a we wszystkich bezwalkowych jest poprzecznie ... moze poprzecznie bardziej tlumi drgania silnika???)

B) regeneracja gniazda w walku + nowy zabierak (ma to sens gdy naped walkow jest zebatkowy - najtansze wtedy rozwiazanie i najmniej inwazyjne - nie trzeba zbijac niczego z walu silnika)

Regeneruja te walki po okolo 800 zyla chyba wiec jezeli sie tym user zajmie przed awaria (bo sprawdzil i widzial ze zaczyna sie wycierac) to operacja wyjdzie w koszcie jak komplet srednich opon... a jak zaczeka z tym az padnie mu to w czasie jazdy to koszt wymiesie tyle co komplet dobrych opon .... z nowymi modnymi felgami :)

OTO WIELKA TAJEMNICA NAJSLYNNIEJSZEJ CZESCI W DZIEJACH GRUPY VW...ZABIERAKA POMPY OLEJU (a tez tak rozwiazano naped pompy oleju nawiasem mowiac w cos drugiej Vce benzynach i dieslach u VW ... ale zabierak zyskal dopiero slawe dzieki 2.0TDI PD)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...