PiotrekTST Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Witam. Mam problem z A4 B5 1,6 Benzyna. W czasie jazdy zakładająć 60km/h i wtedy puszczając na luz obroty silnika mam w granicach 1500 , dopóki koła się niezatrzymają takie obroty będą, po zatrzymaniu mam 900. Byłem u elektronika 0 błędów na Vag stwierdził on że te silniki tak mają, ponieważ on jest przygotowany to wrzucenia biegów, mi się wydaje ze jakaś inna jest przyczyna tego, ponieważ każdy kto ma samochód puści na luz i ma 900 lub w tych granicach a nie aż 1500 obrotów Wymieniłem: Przepustnice Świece Zaworek tlenków aktywnych Czujnik Halla Przepływomierz Silnik Krokowy . Proszę o jakąś pomoc co można jeszcze zrobić wymienić? ---------- Post dopisany 25-01-2013 at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2013 at 16:37 ---------- Chciałem odświeżyć temat, proszę o jakoś pilną pomoc , samochód pali benzyny teraz sporo za 100zł przejechałem 82km a tak jak napisałem wyżej obroty ciagle sa w granicach 1500 nawed jak samochód stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek45 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Musiał byś zrobić logi sondy lambda i zobacz czy nie przycina się przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mogłbyś mi jaśniej powiedzieć? bo jeżdże po tych mechanikach to trzeba im mówic co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek45 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Najlepiej jak byś miał kabelek do auta i program VAG-COM. Wtedy możesz zrobić logi dynamiczne sondy lambda, przepływomierza, można sprawdzić jak pracuje przepustnica. Jedno co możesz zrobić bez kompa to sprawdzić wszystkie połączenia gumowe, wężyki za przepustnicą czyli jakieś wężyki podciśnieniowe do serwa itp. po prostu gdzieś może wciągać lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 A czy poprostu moge jechać do mechanika podpiąć go pod kompa i wtedy to pokaże np pod czas jazdy? Bo Przepływomierz wymieniłem przepustnice wyczyściłem sprawdzałem tam te wszystkie przewody wszystko jest ok dla pewności zaizolowałem taśmą te co były takie nie najlepszej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek45 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Tak możesz tak zrobić. Przepływomierz ważne żeby był oryginalny bosch całą resztę zamienników można sobie darować. To generalnie wygląda na fałszywe powietrze za przepustnicą lub zacinająca się przepustnica w którymś momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 sprawdziłem wszystko, przewody co idą do przepustnicy, przy okazji wymieniłem świece , przepustnice rozebrałem raz jeszcze i wszystko jest w porządku, w sumie za obory odpowiada silnik krokowy może to on być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 koleszko mi się wydaje że nie masz silnika krokowego przepustnica steruje tylko ssaniem na zimnym silniku i je wyłącza jak silnik złapie określoną temperaturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek45 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Musi być silniczek krokowy, bo jak by inaczej sterował jałowym np. z włączoną klimą. A błędy jakieś są bo wygląda na to że może to być elektryka. Gdy koła sie zatrzymają to wartość 1500obr od razu leci na jałowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Na kompie jest 0 błędów, a do pytania to tak jak koła sie zatrzymuja oborty spadaja już niemam pomysłu wszedzie byłem elektryk elektronik mechanik i ze jest ok a jednak niejest ok;/ jeden to mi gadał ze te Audi takie obroty maja. Sprawdzałem czujnik temperatury dobry jest bo myslałem ze moze on nawalił. ---------- Post dopisany 16-02-2013 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 15:35 ---------- Witam nadal borykam sie z problemem obrotów, ostatnio troche znowu posiedziałem przy Audi i odjołem przewód całkiem ten zaznaczony DSC04004.jpg Picture - Trasy i obroty juz nie co spadaja ale nie do konca zawsze sa 1500 teraz po odjeciu tego sa 1200-1300 co to jest za przewód? i gdzie dalej szukać zeby te obroty całkiem zbić do 900 jak jade z predkoscia do 50 jest ok powyzej 50 jest juz problem z falujacymi obrotami. ---------- Post dopisany 17-02-2013 at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2013 at 19:23 ---------- Nagrałem filmik podczas jazdy ostatnie sekundy to była mniejsza predkość i zbijałęm obroty gazem oto filmik MOV04006 Trasy Photo album by Guciu Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 A mi to wygląda na lewe powietrze, sprawdź uszczelkę pod kolektorem ssącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_patryk Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Powiem tak nie jestem specem ale miałem podobną sytuacje ..Spróbuj założyć inny silniczek krokowy ......a jeśli nie pomorze to spróbuj z ta sonda lambdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adikoss Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Na kompie jest 0 błędów, a do pytania to tak jak koła sie zatrzymuja oborty spadaja już niemam pomysłu wszedzie byłem elektryk elektronik mechanik i ze jest ok a jednak niejest ok;/ jeden to mi gadał ze te Audi takie obroty maja. Sprawdzałem czujnik temperatury dobry jest bo myslałem ze moze on nawalił.---------- Post dopisany 16-02-2013 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 15:35 ---------- Witam nadal borykam sie z problemem obrotów, ostatnio troche znowu posiedziałem przy Audi i odjołem przewód całkiem ten zaznaczony DSC04004.jpg Picture - Trasy i obroty juz nie co spadaja ale nie do konca zawsze sa 1500 teraz po odjeciu tego sa 1200-1300 co to jest za przewód? i gdzie dalej szukać zeby te obroty całkiem zbić do 900 jak jade z predkoscia do 50 jest ok powyzej 50 jest juz problem z falujacymi obrotami. ---------- Post dopisany 17-02-2013 at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2013 at 19:23 ---------- Nagrałem filmik podczas jazdy ostatnie sekundy to była mniejsza predkość i zbijałęm obroty gazem oto filmik MOV04006 Trasy Photo album by Guciu Prosze o pomoc. Ten przewód to Odma, co do spalania to może być coś z Lambdą ale wtedy raczej coś by na VAG pokazało. Co do tego co powiedział ci mechanik nie te Audi tak nie maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Zauważyłem że te obroty zaczynają coraz bardziej falować przy temperaturze 90 jak jest zimny czy ma te 70 to te obroty w miare możlwiości ida na dół nie szybko ale ida niezależnie od prędkości. Czy może być cos wspólnego czujnik temperatury do obrotów? pomijajac to ze sscanie jest wyłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się