Skocz do zawartości

Binek45

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Binek45

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Binek45

0

Reputacja

  1. Odkopuje by się dowiedzieć co słychać z silnikiem po dłuższym czasie użytkowania? Są jakieś skutki uboczne strokera na minus jakie odczucia? Sprzęgło działa bez problemu? Pytam ponieważ składam silnik na bardzo podobnych gratach i może można coś jeszcze poprawić czy wszystko gania idealnie?
  2. To ja pokażę moje sprzęgło. Jednomas ABK i sprzęgło s4/rs4. Zestaw wyważony i odchudzony. Seria sprzęgło 288 wraz z dwumasem waży 16.2kg, mój zestaw po prostu położony na sobie ważył 15.4kg, po spasowaniu i odchudzeniu waży 12kg. kilka fotek.
  3. Czyli docisk tego typu pasuje
  4. Założyłeś już sprzęgło? Jak wrażenia? U mnie muszę też wymienić na 240mm i zastanawiałem się na jednomas od 80siątki a docisk z tarczą od rs4, wałek od rs4 na tarcze się zgadza. Czy ktoś już takie coś próbował. Myślę o jednomasie plus to Sprzęgło RS4 B5 2,7 biturbo - SidMotorSport.pl
  5. Piękny wynik. Jaką masz gazownie? Ile pokazuje lambda przy bucie? Wstaw większy kolektor wydechowy to Ci jeszcze odblokuje moc bo oryginalny kolektor to pomyłka w przepływach, szczególnie przy 200KM+. Doładowanie 1.1bar?
  6. Regulator 4 bary, pompa wewnętrzna walbro 255. Czasy jutro sprawdzę bo nie pamiętam, ale wtrysk jest ustawiony podwójny z buforem w kolektorze dla zwiększenia wydajności wtryskiwaczy, inaczej wtryski pb i lpg by pętliły. ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2014 at 07:35 ---------- Sprawdziłem. DET3 pokazuje 13ms na benzynie
  7. Mam taki KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG 1.8T T25 GARRETT (4019752838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. plus przejściówka pod turbo własnej roboty, ale sam kolektor żeliwo chińskie. ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Heh trudno zdecydować. Mam warsztat motocyklowy, dużo pracy a mało czasu, muszę dopracować swój silnik żeby komuś móc coś robić
  8. Wysokość tarczy, masz na myśli jej średnicę czy odsadzenie na boki od piasty? Jak wpadnie lepsze sprzęgło to z LC będzie piękny start. Na sprzęgle z tdi to loteria kiedy chwyci dobrze
  9. No właśnie z sianem to różnie. Wiadomo że chciałbym mieć to zrobione dobrze za niewielkie pieniądze. Przednie hamulce to priorytet i na pewno wpadnie 320 tak by jeździć na 16calowych felgach. Co do mocowania zacisków do zwrotnic nie będzie problemów bo zawsze jest możliwość dorobienia adapterów.
  10. Jeśli o hamulce na dnia zmieniam jak narazie płyn na motula 660 i stalowy oplot, a jak odłożę sobie troszke jeszcze siana to założę tarcze 320 na przód i zaciski brembo 4 tłoczki z jakiegoś auta jeszcze nie wiem dokładnie z jakiego, myślałem od BMW 7. Z tyłem jeszcze nie wiem, a możesz to coś podpowiedz, zawsze łatwiej
  11. Jeżdżę na LPG ale na PB mam wallbro 255
  12. Hamulce się palą, ale zajmę się tym
  13. Dzięki. Nm niestety nie wiem ale przypuszczalnie do 400Nm powinien mieć. Sprzęgło i tak będę zmieniał z jednomasem. W tej chwili jak jest zimne to się mocno uślizguje a ja rozgrzane to trzyma ale nie w 100%. Cewki to beru dedykowane 1.8t. W przyszłości na pewno zmienię na te od tfsi. Z kolektorem jest tak że to jest chińskie żeliwo z allegro do którego musiałem dorobić przejściówkę ponieważ flansze za nic nie chciały się spasować. Z LPG to jest stag4 bodajże(był jak już kupiłem samochód) zmieniałem węże, reduktor KME gold turbo(narazie jeden powinny być dwa), wtryski hana niebieskie.
  14. Witam. Mało się wypowiadam dlatego możecie mnie nie kojarzyć ale jestem już tutaj od jakiegoś czasu. Chciałbym się podzielić z klubem efektem moje pracy. Jest to zwyczajne A4 Avant z 1.8T aeb i napędem quattro. Miałem trochę z nim problemów jak to zwykle bywa z 1.8t. Jako że jestem mechanikiem i interesuje mnie zwiększanie seryjnych parametrów, zainteresowałem się moim samochodem. Silnik: Seryjny silnik, rozebrany, wyczyszczony. Założone nowe pierścienie. Głowica: Seryjna, nowe gumki zaworowe i dotarte zawory. Spiłowane ostre ranty w komorze spalania by zapobiec stukom. Turbo: Ostatecznie padło na TD04HL-16T, Samodzielna regeneracja i wywarzanie w firmie. Wydech: DP3, 2.5cala 3 tłumiki. FMIC: Duży IC nie pamiętam wymiarów ale trochę się chowa za zderzak jeszcze. Rury 2.5cala. Sprzęgło: Dwumas seryjny, tarcza i docisk 1.9tdi (będzie 240mm mocniejsze) Wtryski: 390ccm niebieskie s3 Elektronika: DET3 na FIT bez przepływki, tylko na mapsensorze. Silnik ciągle przechodzi niewielkie poprawki ponieważ jest na LPG i wszystko robię samodzielnie, łącznie z regulacją itp. Z zewnątrz niema nic zrobione, ma zostać seryjne. Jeździ to mniej więcej tak na 1.3bara: 0-100km/h 100-200km/h Proszę nie sugerować się AFR jest kiepskiej jakości i nie pokazuje wiarygodnych danych.
  15. Może być źle lpg na jałowym ustawione i ecu robi korekty. Pojeździj kilkanaście km na pb i zobacz czy się unormowało jeśli tak to mapa lpg do poprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...