Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwnie objawy wspomaganie.


szusty

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak, maglownica wymieniona i jest przyjemność z jazdy. Teraz sprawdzam czy nie ubywa płyn (nie kapie).

W Kożuchowie sprawdzili wszystko łącznie z ciśnieniem jakie daje pompa (ta która jest założona, nowa, daje dobre ale nie jestem z niej zadowolony, szumi przy obrotach ok 3000, i już przekonałem się iż nie warto kupować nowej za 300 zł ) a stara oryginalna pompa którą mechanik mi wymienił (zresztą niepotrzebnie) jest równie sprawna, chociaż w Kożuchowie stwierdzili że w zbiorniku było sporo opiłek które mogły pochodzić z niej.

Reasumując

Żałuję iż nie pojechałem od razu do Kożuchowa, sprawdzili by pompę i może nie miałbym wydatków z nią związanych czyli porządna diagnostyka (a nie tylko widzi misie mechanika i wymiana).

Co do regenerowanego magla zobaczymy, na razie sprawuje się ok, zobaczymy jak będzie dalej. Za jakiś czas napiszę jak się sprawuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie zauważyłem też problem, ogólnie wcześniej pasek mi się przycinał to kilka dni temu wymieniłem, ale teraz mam problem, że podczas zabawy na śniegu zauważalnie czasami kiera ciężko idzie, tzn tak z 3/4 obrotu jest ok, a później jakby wspomagania nie było, nie za każdym razem tak jest, ale bywa, ostatnio aż mnie obróciło, bo nie mogłem okręcić kierą. martwię się, że przy wpadnięciu w poślizg nie będę mógł czasami opanować auta z wiadomej przyczyny a jeżdżę w 5 osób... i pytanie - czy to maglownica i jak mogę sprawdzić te gumki?

oprócz tego objawu innych nie ma - kiera sama się nie obraca, wraca na swoje miejsce itp.

czy może podciśnienie może mieć wpływ na to? wężyk, który idzie do pompy np?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz już z doświadczeniem :) zaczynałbym od sprawdzenia płynu, czy nie ubywa, czy niema w zbiorniku syfu, opiłek metalu i ewentualnie wymienić płyn przepłukując cały układ.

Następnie jeżeli myślisz o pompie, czy mechanik sugeruje że pompa do wymiany to jedź do jakiejś firmy która ci sprawdzi jakie daje ciśnienie (ja wymieniłem nie potrzebnie po sugestii mechanika) a na końcu magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie chodzi o to, żeby nie wymieniać pokolei ;)

płynu nie ubywa, ale nie wiem, kiedy był wymieniany, może wymienię sobie to zobaczymy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie sie nie wymienia (tak wyczytałem) ale u mnie był syf więc wymieniłem i po wymianie odczułem iż układ zachowuje sie inaczej ale nie tak jak powinien (dalej były problemy ale trochę inaczej :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienia sie oj wymienia... instrukcja mowi że co dwa lata bez limitu km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...