Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwnie objawy wspomaganie.


szusty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o pomoc/ wskazówki. AUDI A4 1.6 rok 1997

Na pewno pompa działa, podczas odpalania kierownica puszcza i da się lekko kręcić.

A teraz objawy:

- często jak skręcam jadąc kierownica nie wraca na wprost (na rondzie mogę jechać nie dotykając kierownicy :) )

- skręcając czuję luz a zaraz opór, trzeba więcej siły do skręcenia,

- zdarza się iż podczas skręcania auto zachowuje się jakby nie miało wspomagania i jest opór jak na postoju (trzeba dużej siły do skręcenia)

- i perełka  na postoju skręciłem kierownicą a ona zaczęła się kręcić sama ok. 1.5 obrotu oczywiście nie jest tak zawsze.

Został wymieniony wahacz z przodu prawy (tzw. Banan ) był luz i strasznie trzeszczał przy nierównościach, wymiana nic nie dała.

Dziękuję za sugestie

Pozdrawiam

Szusty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał taki problem,ale akurat nie w audi.

Syf poszedł na maglownice, tam masz takie gumy, coś podobnego jak na przegubach i jak te miejsca się zasyfią...to sam wiesz.

To taka sugestia, co byś sobie to sprawdził, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy są ok. Sprawdziłem poziom płynu i jest ok ale jest czarny więc zaczne od zmiany płynu i przepłukaniu układu.

Po przeczytaniu forum myśłę że to będzie maglownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie tak przypuszczam ale kombinuje jeszcze co by wykluczyć inne przyczyny (żeby sie nie okazało że po wymiana magla będzie dalej źle).

Więc pytanie dotyczące dolnego przedniego wahacza lub drążki kierownicze, czy mogą one blokować układ kierowniczy a następnie doprowadzić do uszkodzenia magla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wahacze nie maja nic do tego i drazki a po 2 stuki bylo by slychac ja tez ostatnio mialam podobny problem wymienione wahacz i drazki pozniej plyn pozniej pompa i to nie pomoglo wiec magiel dalam do regeneracji i teraz wspomaganie dziala tak jak powinno :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak płyn wymieniony, obwód był płukany kupa syfu było. Mechaniki sprawdzał i stwierdził iż to pompa a nie magiel. więc wymienię pompę jest tańsza, i mam nadzieje iż na tym stanie.

Teraz szukam pompy na allegro. Dam znać co dalej.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak płyn wymieniony, obwód był płukany kupa syfu było. Mechaniki sprawdzał i stwierdził iż to pompa a nie magiel. więc wymienię pompę jest tańsza, i mam nadzieje iż na tym stanie.

Teraz szukam pompy na allegro. Dam znać co dalej.

Pozdro

mi tez kazdy mowil mechanik ze pompe mam walnieta ale kazdy sie z nich mylil ale na forum uzywke kupilam od kolegi zalozylam i jezdze na niej :wink: a druga stara mam w zapasie teraz:decayed:

ale masz racje idz po najnizszych kosztach tak jak ja

daj znac czy cos pomoglo:wink: bo jestem ciekawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup uzywke ale oryg nie kupuj zamiennika bo taka pompa zamiennik jest na chwile tak wiec szkoda kasy na zamienniki lepiej uzywke oryg kupic kazdy ci to powie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie szukam, w mojej okolicy byłem na szrotach i niema, zostaje allegro. Zastanawiałem sie nad nowym zamiennikiem, ale jak to ma byc lipa to szukam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pompa wymieniona, objawy takie same a bym powiedział że, samochód sam kołami kręci :) (po dotknięciu kierownicy sama się kręci).

Teraz pora na magiel co radzicie używkę czy regeneracja .

W okolicy mam Kożuchów regeneracja w cenie 700 zł (dostaję magiel po regeneracji, oddaje starą, wymiana, olej, zbieżność, rok gwarancji) trochę dużo jak w tej cenie, może to jakaś lipa, Ktoś miał stycznść.

A uzywke mam niby pewną w cenie ok 750 zł + koszty wymiany+zbieżność = przeszło 1000zł

pozdro

Szusty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem, ale wtedy trzeba wyciągnąć magiel wysłać czekać i ponownie włożyć, a to jest czas i auto będzie unieruchomione przez kilka dni, a mechanik równie nie chce trzymać auta tak długo.

W Kożuchowie jadę i robią na miejscu tylko pytanie jaki dostane magiel tzn. po regeneracji, ale regeneracji czego, oryginalnego AUDI czy jakiejś chińszczyzny, i tego się obawiam.

Na co patrzeć, szukać znaku AUDI na obudowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tabliczce maglownicy ma być logo audi w tym miejscu jak na zdjęciu.

images?q=tbn:ANd9GcSYPP2ipzyzmCPEaYT4NkDZM9jxkW9SnJtBww3ou1dNChERxpIaKQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, to będę sprawdzał, jutro jadę. Dam znać co z tym tzn. czy to magiel.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...