Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o pomoc z doladowaniem, log zalaczony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wlasnie wymienialem juz z 3 kpl i z tym cylindrem jest zawsze najgorzej, uszczelka pod glowica wymieniona i sprawdzona na szczelnosc. On pali na 2-3 cylindry doslownie po przekreceniu kluczyka, po 3-4 sekundach jest ok tylko ze kopci przez nastepne 5sekund jak parowoz. Normalnie zadyma. Tylko ze co dziwne, wszystko jest zalezne od temperarury, im zimniej tym dluzej kopci, jak jest cieplo okolo 13 stopni na zewnatrz to kopci doslownie 2 sekundy ale musi postac przynajmniej 7h. Czy mozliwe jest ze wiazka przewodow do wtryskow nie kontaktuje kiedy jest zimny silnik? kable twardnieja itp?

---------- Post dopisany 17-05-2013 at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 09:03 ----------

Auto sprzedane, dla potomnych - wypialem wtyczke z wtrysku na 3 cylindrze i odpalilem na zimno - nie kopci ! Wniosek? Brak kompresji na 3 cylindrze na zimno, podejrzewam krzywy korbowod. Poniewaz sprzedalem auto mozna temat zamknac.

Dziekuje wszystkim za pomoc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...