Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1.9 TDI AJM] temperatura plynu chlodzacego(wskaznik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Malkontent masz silnik AJN 115 PS?? J

AJMnie AJN

w miescie jak jeżdze delikatnie to mam 80 - 90 stopni wskazowka wskakuje raz na 80 raz na 90 wtedy chłodnica zrobi sie ciepła i wskazowka opada do 80, za jakies 5 minut znow mam 90 no i znow opadnie do 80. W trasie jak jade dynamicznie do wskazowka jest w pionie na 90, jak jade delikatnie w okolicach 100km/h to wacha sie tak jak w miescie 80-90. Czy to normalne zachowanie??

nie, ma byc zawsze 90 (ale sprawdz na klimatronicu bo moze masz ten sam problem co ja mialem)

Ps. Po skasowaniu bledu i dolaniu plynu (dziwne ze nie pokazywalo ze jest za malo (bylo na granicy min) problem zostal wyeliminowany...tzn znowu wszystko gra

jeśli jest gdzies na forum wyjaśnione - to prosze mnie tam przekierować :)

Wszystko o VAG znajdziesz tutaj :twisted:

http://www.voi.pl/menu/g/f_toya2.htm

Opublikowano

Płyn Max, Vag nie wykazał błędów, a na klimatroniku moge tylko z celsjusza na farenhajty przełączyć :( pare tygodni temu jak był 1 snieg to w samochodzie było cholernie zimno a było tylko - 5 stopni, leciało sobie takie letnie powietrze. Waszym zdaniem termostat?? Murzyn jak miales ten problem to wymieniales termostat?? Ile taki zabieg kosztuje i czy duzo trzeba rozkrecac aby dostac sie do niego? Denerwuje mnie ta wędrująca wskazówka powiem jeszcze tak ze na postoju jak sie zatrzymam to mam 80 stopni , wyłącze ogrzewanie i za chwile ma około 92 wskazowka sie wychyla poza 90 lekko :) ale po chwili znow spada... tak samo w trasie jak jade około 110 120 to wskazowka jest lekko wychylona za 90.

Opublikowano

Dabro, masz vag-a wiec porownaj wskazania z licznikiem i wszyskto jasne.

Co do climatronica to chyba czytales jzu w tym poscie, ze istnieja kody.

Opublikowano
a na klimatroniku moge tylko z celsjusza na farenhajty przełączyć :(
nie. Poszukaj na forum...sa przyklejone kody klimatronica....po II lifcie wlaczasz przytrzymujac obieg zamkniety i wciskajac nawiew na gore...kody zmieniasz temp + - wybor akceptujesz obiegiem zamk.
Murzyn jak miales ten problem to wymieniales termostat??

skasowalem blad, dolalem plynu tyle

Opublikowano

Dobra zgodze sie z tym, ale nie slyszalem o czyms takim jak letni i zimowy. :shock:

Pikuś niewiesz to jest proste jak zasłonil tekturą chłodnice to miał zimowy termostat , a jak ją odsłonił to letni heh :lol::lol:

Opublikowano

Dzis sprawdzilem na klimatronicu no i pieknie tam temp. rośnie i trzyma cały czas 90. Nawet kiedy na klimatroniku dojdzie do 90 stopni to na desce dopiero zaczyna sie podnosić. Czyli wychodzi na to ze albo wskaźnik albo czujnik. Vag tez pokazuje 90 stopni. Moze ktos wie gdzie dokładnie ten czujnik sie znajduje ?? jakies foty byłbym bardzo wdzięczny, czy ktokolwiek wie ile kosztuje taki czujnik ori??

Opublikowano

Poszukaj na forum jest na pewno, albo napisz do kolegi Wiki - wiem, że zajmował się takim samym problemem tylko, że on ma benzynkę więc czujnik może być gdzie indziej.

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3319

Opublikowano

zajmowałem się i to intensywnie :razz: i zostawiłem to, czujnik wymienię przy okazji spuszczania płynu czyli jakieś paski, u mnie jest tak do 70 ° climatronic i wskażnik pokazują to samo lecz dalej temp. na climatronicu rośnie płynnie do 90 ° a na wskażniku około 75 ° i stop. Po podłączeniu kompa wywaliło błąd sygnału czujnika temp. po skasowaniu go i ponownym podłaczeniu po paru dniach znów błąd tak że przyczyna błędnych wskazań podana na tacy :wink:

termostat można sprawdzić bez wyjmowania go poprzez macanie węży i chłodnicy i obserwowanie kiedy się otwiera termostat generalnie po nagrzaniu silnika górny wąż od silnika do chłodnicy powinien być gorący dolny od chłodnicy do silnika chłodny i to znaczy że OK ( poprawcie jeśli pomyliłem kierunek obiegu :???: )

Opublikowano

Sprawdziłem, mam to samo. Na klimatroniku jest 90 st.C i to całkiem szybko natomiast wskaźnik rośnie powoli i zatrzymuje się na 80 st. C.

Po świętach mam zamiar robić rozrząd, i takie moje pytanie.

Czy ten czujnik to jest jakaś ważna rzecz, czy chodzi tylko o to co wskazówka pokazuje. Bo jeśli chodzi tylko o wskazanie na tablicy to MTV.

Opublikowano

Czytałem powyższe posty.od ok pół roku mam podobny problem z temperaturą plynu. na autostradzie przy dynamicznej jeżdzie , mam na myśli 200 km/h bądż więcej temperatura sięga 90 stopni, ale już przy zwolnieniu do ok 170, 180 km/h temperatura plynu to ok 75-80 stopni. przy jeżdzie 130 km/h, 140km/htemp. nigdy nie osiągneła 90 stopni. w mieście temperatura utrzymuje się na poziomie 75-80 stopni. co może być powodem takiego zachowania?

[ Dodano: 08-12-2006, 14:29 ]

ajak sprawdzić na klimatroniku po po 2 lifcie?

Opublikowano

marcin j, przeczytales dokladnie chociazby ta 2 strone, nie caly temat tylko ta strone :?: :evil:

ajak sprawdzić na klimatroniku po po 2 lifcie?
Poszukaj na forum...sa przyklejone kody klimatronica....po II lifcie wlaczasz przytrzymujac obieg zamkniety i wciskajac nawiew na gore...kody zmieniasz temp + - wybor akceptujesz obiegiem zamk.

Co do Twojego problemu to chyba wina termostatu.

Opublikowano
Czytałem powyższe posty.od ok pół roku mam podobny problem z temperaturą plynu. na autostradzie przy dynamicznej jeżdzie , mam na myśli 200 km/h bądż więcej temperatura sięga 90 stopni, ale już przy zwolnieniu do ok 170, 180 km/h temperatura plynu to ok 75-80 stopni. przy jeżdzie 130 km/h, 140km/htemp. nigdy nie osiągneła 90 stopni. w mieście temperatura utrzymuje się na poziomie 75-80 stopni. co może być powodem takiego zachowania?

[ Dodano: 08-12-2006, 14:29 ]

ajak sprawdzić na klimatroniku po po 2 lifcie?

termostat do wymiany ,ewentulanie czujnik ... było juz o tym na forum ;-)

Opublikowano

myslalem ze do 2.5 tdi bedzie inne postepowanie przy sprawdzaniu na climatronicu. w takim razie dzieki Pikuś.

Opublikowano

marcin j, przeczytaj temat od poczatku pisalem o tym

Opublikowano

próbowałem na climatronicu i mam możliwość tylko zmiany stopni na farenheita, nie moge sprawdzic nic innego

[ Dodano: 09-12-2006, 13:29 ]

zdaje się , że chyba też ktos z klubowiczów próbował i tez tylko mógł zmienić stopnie na fahrenheity

[ Dodano: 09-12-2006, 13:32 ]

trzeba bedzie podpiąć go do kompa, myśle ż to podobny problem jak miał Murzyn, dzieki za naprowadzenie Murzyn.

Opublikowano

marcin j, proponuje zrobic tak: Niedziela godzina 17:00 zbierasz sie z domku o 18:00 zjawiasz sie w galerii kazimierz na spocie i wszystkie Twoje watpliwosci zostana rozwiane

[ Dodano: 09-12-2006, 13:37 ]

ewentualnie mozesz do mnie zadzwonic (nr jest w assistance) i dokladnie Ci to wytlumacze krok po kroku

Opublikowano

Dzisiaj koleś wymienił mi czujnik i wszystko wskazuje tak jak powinno. Info dla chcących wymienić czujnik - nie trzeba spuszczać płynu z układu.

Opublikowano
Dzisiaj koleś wymienił mi czujnik i wszystko wskazuje tak jak powinno. Info dla chcących wymienić czujnik - nie trzeba spuszczać płynu z układu.

i nic ci nie poleciało płynu nie wierzę :shock:

Opublikowano

Tak mi powiedział gość (z Laskówca) który to wymieniał. Mnie przy tym nie było.

Opublikowano

który :shock: ja tu mieszkam daj na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...