Skocz do zawartości

malkontent

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malkontent

Osiągnięcia malkontent

0

Reputacja

  1. Cześć. Podepnę się pod wątek, gdyż nie chcę zakładać nowego. Mam problem z moim samochodem - bardzo słabo się zbiera w dolnym zakresie obrotów [AJM]. Dwa tygodnie temu oddałem auto do regeneracji turbiny, ale efekt jest moim zdaniem niewystarczający. Fakt, że w górnym zakresie jedzie przyzwoicie, ale wydaje mi się, że jeszcze coś jest do zrobienia i/lub regeneracja nie została wykonana prawidłowo. Mam logi i zrzut błędów (co też mi się dziwne wydaje, że goście od turbiny nie wyczyścili błędów podczas regeneracji) - nie są to jakieś super logi, bo nie mam w tym doświadczenia więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Wszelkie sugestie wezmę pod rozwagę. Dodałem logi jako print screeny (chyba), bo nie wiem czy udało mi się załączyć pliki. ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- Coś mi się wydaje, że mi się nie udało przedtem dodać te print screeny. Może teraz?
  2. Wybaczcie, że takie pytanie zadaję w wątku o spocikach, ale chcę je skierować do ludzi z okolic Rzeszowa. Potrzebuję zrobić logi, bo coś mi się ostatnio nie podoba praca mojego auta. Możecie dać jakieś namiary na kogoś kto by mi powiedział co moją furmankę boli? Byłbym też wdzięczny za podpowiedzenie ile taka usługa kosztuje. To jak już się odważyłem to zapytam też o dobrego machera z Rzeszowa. Polecacie kogoś?
  3. Potwierdzam opinię, że gość na "częściach" w Król&Knapik to jest tak niemiły, że aż się odechciewa kupować tam cokolwiek. Ja się dziś o listwy pytałem telefonicznie to mi się na początku zdawało, że się do centrali nasiennej dodzwoniłem i przerwałem komuś jedzenie kanapki. Niestety będę musiał skorzystać, bo te listwy to tylko oryginalne można kupić.
  4. W Rzeszowie ten na Armii Krajowej to jest VW, ale Audi tam też mają - może i w innych VW też tak mają - w końcu to jedna grupa.
  5. Hmmm, jakbym miał czas to może nawet i zaglądną bym do Was na to spotkanie. Tylko wstyd trochę, bo: 1. Auto zawsze brudne, a te wasze takie wypucowane 2. Ktoś mi listwy przy drzwiach oberwał 3. Ktoś mi kołpaczki zarąbał i tak dziwnie wygląda Poza tym gitara Zainteresowało mnie to o światłach - moje też świecą jak pipy - co byście mi doradzili?? Pozdrawiam
  6. Nie rozumiem :roll: P.S. Co będzie mi potrzebne z części do wymiany termostatu?? Jakieś uszczelki?? Czy wszystko będzie w zestawie??
  7. Chłopaki, dlaczego wszyscy polecacie (i to bardzo zdecydowanie) termostat oryginalny z ASO? Zamienniki są do d....??
  8. Dzięki chłopaki za radę. Wymienię termostat na 100% - i tak między świętami jadę do mechanika zmieniać rozrząd więc zrobię wash and go i będzie dwa w jednym. Murzyn - temperaturkę sprawdzałeś na kanale 49?
  9. Sprawdziłem jeszcze raz w drodze z pracy. Trasa ta sama, ale jazda już zabrała 25 minut w tym trochę podjeżdżania w korku. Sytuacja taka, że na 51 - rośnie do 90 i stoi na 49 rośnie do 71 i stoi - nie chce dygnąć ni chu chu. Obstawiam termostat. Co wy na to?
  10. Chłopaki, proszę o ocenę tego: Do pracy mam jakieś 5 km. Rano przed odpaleniem (temp. na zewnątrz +2) kanał 49 - pokazuje 30 st.C kanał 51 - 27 st.C potem obie temperatury sukcesywnie rosną - ta z kanału 51 szybciej po 3 km na kanale 51 mam 90 st. C, a na 49 - 63st.C Jak temperatura z kanału 51 osiągnie 90 to stoi jak drut i nie rusza się. Ta z 49 zdążyła mi po 5 km wzrosnąć do 70 st.C (na blacie też miałem 70 w tym momencie). No i niestety zakończyłem jazdę. Proszę, powiedzcie mi co jest nie tak. 49 to jest temperatura płynu chłodzącego jednak i mam termostat do wymiany? P.S. Zapomniałem napisać, ze temp. na blacie nigdy nie przekracza mi osiemdziesięciu paru stopni (paru oznacza do 3 )
  11. Sprawdziłem, mam to samo. Na klimatroniku jest 90 st.C i to całkiem szybko natomiast wskaźnik rośnie powoli i zatrzymuje się na 80 st. C. Po świętach mam zamiar robić rozrząd, i takie moje pytanie. Czy ten czujnik to jest jakaś ważna rzecz, czy chodzi tylko o to co wskazówka pokazuje. Bo jeśli chodzi tylko o wskazanie na tablicy to MTV.
  12. Ja się temu jeszcze dobrze nie przyjżałem, bo mnie to dopiero wczoraj zainteresowało, czemu się temperatura trzyma na 80. Może to tylko błąd wskaźnika, jeśli mam taką możliwość (a sprawdzę to jak wyzdrowieję) to sobie sprawdzą na klimatroniku - ile tam wyświetla.
  13. Wiecie co, tak sobie czytam te posty i stwierdzam, że u mnie też coś mało pokazuje. Jak śmigam po mieście to nie przeskoczy mi 80 - dziś patrzyłem, w trasie jeszcze się nie przyglądałem. Powiecie mi jak zrobić to coś, co nazywać VAG (domyślam się, że trzeba się z laptopem podpiąć tam gdzie jest popielniczka) jeśli jest gdzies na forum wyjaśnione - to prosze mnie tam przekierować Edyta pokazała, gdzie szukać informacji o VAGu - już mam Czy jest ktoś z Podkarpacia, kto potrafi i ma czym zrobić taką diagnostykę?
  14. Znalazłem I nie chodziło tu o szukanie, tylko trzeba poczekać, aż ktoś takie wystawi jak mi trzeba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...