artur23232323 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam potrzebuje jasnej i klarownej odpowiedzi od braci klubowej w tym temacie. Skonczyl sie silnik i niestety nie mam czasu na czytanie podobnych watkow zakladam wlasny i prosze o wypoweidzenie sie osob ktore zrobily swap z 115 konnego silnika na 110 czy pasuje plug and play czy wszysko pasi i tylko wkladac w rame. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi o cały kpl. silnik to nie podejdzie napewno ( 110 sa na pompie VP a 115 na pompkach). Jeżeli chodzi o dół silnika to nie jestem pewniem ale chyba tez nie podejdzie. W razie czego mam AJM kpl bez pompek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 inny komputer i wiązka - reszta podpasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 W 110 KM jest zwykła głowica a AJM ma już pompki i dodatkowy wałek od pompek więc cały silnik nie podejdzie. ewentualnie szukaj silnika 105KM i wsadź tylko swoje pompki i bedzie latał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur23232323 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dzieki za pomocne wypowiedzi mam nadzieje ze bedzie wiecej wiem ze 110 to vp a 115 pd. Wolalbym teraz vp i i czy jesli caly kpl silnik z ecu i wiazka kupie to wsadze podlacze i zapomne ze cos jeszcze trzeba. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 ładuj jakiegoś swieżego 130 PD:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur23232323 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Uwazam ze temat do zamkniecia bo juz sie zaczynaja propozycje a jasno okreslilem czego oczekuje po tym poscie . Niestety natura Polaka. Smutne i znowu malo merytoryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nikt na forum nie opisał takiego swapu w ta strone, przewaznie wymienia sie na mocniejsze, a w Twoim przypadku niewiele potrzeba by przeskoczyć na nowszy dobry silnik:whistling: Niestety natura Polaka. Smutne i znowu malo merytoryki. Nie chce sie poszukac to sie zadaje pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur23232323 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Napisalem ze nie mam czasu na czytanie poniewaz bardzo szybko ta kwestie musze rozwiazac napisalem rowniez ze chce 110 z czym problem ze wzrokiem czy ze zrozumieniem. A pytanie czyt. nowy watek zrobilem bo nie ma tego na forum wiec po co zaczynasz z mocniejszym. Za momet za to ze chce slabszy silnik to moze bana dostane bo i to jest mozliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Stary bo sie trzęsiesz z tym pytaniem, kup kompletny silnik z wiązką + komp i jedź na warsztat na 100% podpasuje, jak masz budować z resztek Twojego silnika kolejny tyle ze na VP to ja Ci powiem daruj sobie wydasz wiecej kasy, jak byś kupił komplet ny silnik z instalacją a co jest takie same zawsze mozesz sprawdzić po numerach w etce:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur23232323 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 O cos sensownego wreszczie az milo czytac. Ale ja nie napisalem ze na starym bede budowal. Ale dzieki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 napewno kolektory - wydechowy i ssący podejdą, turbina, gdzies tam można było przeczytac ze dół silnika jest taki sam, ale ile w tym prawdy to nie wiem, ja bym szukał i tak kompletnego silnika aby nie mieć potem jaj ze zabrakło jednego elementu bo rozstaw śrób sie nie zgadza:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się