Ksiadz 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 No właśnie, tylko gdzie szukać? Może drugi czujnik sprzęgła zamówić i sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a te mapy co masz w komputrze silnika to co to za produkt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 To mapowała firma AMD TECHNIK - AMD Technik UK - All copyrights AMD Technik Limited 2010 Tu wykresy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 dziwnie poszarpane... i coś mało niuta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja muszę się teraz swoją na hamownie w końcu wybrać, ale to wiesz jak jest z tym wybieraniem Bo tak, to ona naprawdę się zbiera jak porąbana, tak mi się wydaje. ---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- Patrzyłem , ale ciężko jest coś z nich odczytać , zły format. Wrzuć ori plik z techa , ten problem z obrotami to na LPG i PB ? Pierwszy plik jest przecież z techa, oscyloskop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Coś źle zapisane , albo konwertowane , przy ori pliku od razu uruchamia się program i parametry się wyświetlają , a tu mi się word otwiera . Przecież nagrywałeś już OSC z techa i wrzucałeś . Odpalasz program , podłączasz się do sterownika i jazda , po zakończonej w lewym dolnym rogu klikasz na dyskietkę i gotowe , taki plik zamieść , albo wyślij na PW , ew. mój email. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dokładnie tak zrobiłem. Zaraz sprawdzę u siebie na lapie jak i czy się otwiera. ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- U mnie się otwiera bez problemu, porąbane to. Daj maila please to poślę Ci bezpośrednio. ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- Poszło już, ile maili nie porąbałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Coś przyszło , zaraz zerknę ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- Bez podglądu korekt w Vag nic za bardzo nie da się powiedzieć , tyle tylko że mapa w ecu Pb jest mocno podlana , widzę że Krzysiek musiał sporo podlać, chyba że wtryskiwacze LPG są inne ? Przepustnice bym spr. czy nie jest brudna i ew. wyczyścił i adaptację , widać to podpicie obrotów przy zmianie biegu, spr. korekty PB kanał 32,33 najlepiej rano jak przejdzie na lpg i jak się zagrzeje do temp. roboczej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Na Pb jest podlewany za bardzo, to wiem, to ta mapa. Na LPG Krzysiek poprawiał. Mimo tego jest jak jest, na zimnym d*pa, jak już ciepły to jest ok. Sprawdzę tą przepustnicę wobec tego też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dobrze było by spr. na zimnym jak przejdzie na Lpg jaka korekta jast w ecu Pb , bo dużo dolał w korekcie po temp. gazu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Patrzyłem do przepustnicy dzisiaj, w sumie to tylko odpiąłem rurę. Wygląda że jest w miarę czysto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Wewnątrz uyebana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 No ale chyba nie aż tak, by robiło różnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Wez jakiegoś szpraja do przepustnic i popsikaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Na baku zrobione 146 mil, czyli około 233 km na 55 litrach gazu... Trochę pali, hmmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ja muszę się naprawdę mocno postarać żeby tyle wypalić... w zasadzie się nie zdarza, a wolno nie jezdze. W tej chwili mam zrobione 255km i jeszcze na dosłownie kilka-kilkanaście km zostało. Chociaż depnąć już nie mogę. Zbiornik 48l. Zwykle dojezdzam do 200km i tankuję. Najczęściej wychodzi w okolicach 17 litrów, chociaż zdaża się 13 i 20. 23 litry być może w prędkościach autostradowych oscylujących w powyżej 190-200, więc jeśli z takiej trasy masz tą średnią, to się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 A gdzie tam, jeden dzień krótka trasa, maksymalna prędkość to 180 km/h i to kawałek jak świrowałem z RS4. A tak to miasto, czasami lekkie depnięcia. Wychodzi 23 l/100 km, wiem że to eSa, ale nie powinna tyle palić. Dzisiaj wyciągnąlem przepustnice, wyczyściłem ten lekki nalot, bo ona czysta ogólnie. Ale znajomy powiedział mi że w samej przepustnicy, czujnik biegu jałowego, czy coś takiego. Mogła ona sama w sobie paść przy przebiegu 76 tyś. km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Styk biegu jałowego wyszedłby w błędach , moja pali podobnie tylko jazda same miasto po 10/15km , trasa ok. 15/17 prędkości pod 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No to kurcze nie wiem gdzie już szukać przyczyny, a wkurzające to to na maksa :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Wczoraj dostosowali mi mapy gazu do nowych map benzyny i po dzisiejszej trasie do roboty (ok 50km) widze przynajmniej na FISie spadek o ok 10%. Zobaczymy ile spadnie pod dystrybutorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się