Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi się podobają i kolorek fajny :tongue4:

:polew:

firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe

Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on

no bede musial z nim gadac i sie obaczy

to sie da zauwazycz ze sie nie znasz :tongue4:

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11983

  • Pucek

    11721

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mi się podobają i kolorek fajny :tongue4:

:polew:

firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe

Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on

no bede musial z nim gadac i sie obaczy

to sie da zauwazycz ze sie nie znasz :tongue4:

nie mam co rezać wiec za bardzo mnie takie sprawy nie interere

ty tez sie nie znasz bo pytasz, gdybys się znał napisałbyś np: patrzcie chłopaki co zakupiłem a nie z zapytaniem :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Opublikowano

mi się podobają i kolorek fajny :tongue4:

:polew:

firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe

Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on

no bede musial z nim gadac i sie obaczy

to sie da zauwazycz ze sie nie znasz :tongue4:

nie mam co rezać wiec za bardzo mnie takie sprawy nie interere

ty tez sie nie znasz bo pytasz, gdybys się znał napisałbyś np: patrzcie chłopaki co zakupiłem a nie z zapytaniem :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

no widziasz rozgryzles mnie :naughty::polew:

Opublikowano

Diman, ja Ci powiem tak, za te FK dasz tyle ile widzisz, czyli ponad 400 zł, firma jest dość dobra, ogólnie może być

za eibach musisz dać 860 zł, jest to pewna sprężyna, dobrej firmy, auto mniej siądzie i pewnie dłużej wytrzymają, ale nie wiem czy jest sens przepłacać :)

zapytaj Majka jakie on założył, ile dał, ale wydaje mi się że ma eibachy

Diman, wiesz że nie powinno się do większego obniżenia niż -30 dawać ori amorków? :naughty:

felgi planujesz większe? czy zostajesz przy 17''?

Opublikowano

Ty mnie też :polew: :polew: :polew:

to Ty kasujesz swoje ostatnie posty, a ja swoje żeby nik sie nie skapnął :polew:

Opublikowano

talenty jesteście :>

Opublikowano

Diman, ja Ci powiem tak, za te FK dasz tyle ile widzisz, czyli ponad 400 zł, firma jest dość dobra, ogólnie może być

za eibach musisz dać 860 zł, jest to pewna sprężyna, dobrej firmy, auto mniej siądzie i pewnie dłużej wytrzymają, ale nie wiem czy jest sens przepłacać :)

zapytaj Majka jakie on założył, ile dał, ale wydaje mi się że ma eibachy

Diman, wiesz że nie powinno się do większego obniżenia niż -30 dawać ori amorków? :naughty:

felgi planujesz większe? czy zostajesz przy 17''?

nie zostaje przy 17'' narazie bo szkoda mi tego komfortu sie pozbywac :tongue4: no i mowisz ze do ori amorow tylko -30 :mysli:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:13_________________________________________________

Ty mnie też :polew: :polew: :polew:

to Ty kasujesz swoje ostatnie posty, a ja swoje żeby nik sie nie skapnął :polew:

oki dajesz :tongue4:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:13_________________________________________________a co im bedzie jak sie wieksze obnizenie na sprezynach da :cool1:

Opublikowano

noo wiesz, niby -30 można zapodać do ori amorków

ja w ADR miałem - 45 na ori amorach, jeździłem tak rok i amory miały po 10% mniej skuteczności, potem wpadł gwint

więc da się, ale dużo szybciej je wykończysz

dlatego bezpieczniej byś miał jakieś ori 1BE a najlepiej 1BV :) lub tego eibacha

Opublikowano

dobra ja cisne stąd bo i tak nic sensownego nie napisze :tongue4:

Opublikowano

co to sa te 1BE i 1BV :mysli:

nara :hi: miszka

Opublikowano

1BE to ori audi zawias - 20

1BV to ori audi zawias -20 lub nawet więcej ale bardziej utwardzone

to masz całe komplety, sprężyna i specjalny amortyzator

ale patrzyłem na allegro i brak

Opublikowano

no wlasnie tez patrze i nic takiego nie ma chyba pojde w te co ci pokazywalem jak cos ma sie sypnac to trudno

Opublikowano

sypnąć sie nie sypnie :wink4:

prędzej wymienisz amorki i tyle :) przed montażem zajedź sobie sprawdzić ile masz teraz a ile przy okazji przeglądu

te FK może nawet u mnie zagoszczą bo narazie w gwint się nie pakuję :) wiec kupuj a zobaczymy jak to siadzie :naughty:

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item871315163_03g253014k_turbo_2_0tdi_audi_a3_golf_passat_170km.html myslisz ze to jest ta brd bo tam jest 170KM

no aj napewno nie pojde w gwint bo raz ze to jest kurewnie drogie a pozatym to strasznie twardo a to nie dla mnie

Opublikowano

ja nie wiem czy w tych nowszych też jest różnica między A3 a A4

bo jeśli tak to ona nie spasuje

na forum każdy pisze że turbo z BRD do A4 jest bardzo trudno dostępna

Opublikowano

ja nie wiem czy w tych nowszych też jest różnica między A3 a A4

bo jeśli tak to ona nie spasuje

na forum każdy pisze że turbo z BRD do A4 jest bardzo trudno dostępna

no czyli zapowiada sie ciezki projekt :naughty:

Opublikowano

noo

szukaj BRD i GT22

Opublikowano

ty a ile dales za ten twoj cooler ale chodzi mi o ten nowy :cool1:

Opublikowano

ten co ja mam to 18 cm wysoki 429 zł

jak kupisz 14cm to powinno wystarczyć, łatwiej wejdzie, a kosztuje 400 zł

patrz co znalazłem na necie...

"Ja mam praktycznie ten sam silnik co twój i troszke w nim już po zminiałe.

Jak chcesz osiągnąć moc w okolicach 200km i 400nm to musisz:

- wymienić pompki na AL ( w niektórych AVF/AWX seryjne wystarczają do takiej mocy ale to raczej rzadkie przypadki).

- zamontować wydajnijsze turbo ( najlepszą opcją do tej mocy jest turbo z BRD, bardzo ładnie wstaje z dołu i bez problemu wystarczy na 200km. Raczej bym nie brał pod uwage hybryd typu ARL w obudowie AWX bo napewno nie będzi to miało takiej wydajności ani żywotności)

- zamontować wydajnijeszy intercooler ( tu pojawia się problem jedyna opcja to FMIC bo dual SMIC niestety do B6 nie pasuje. Z FMIC jest problem bo pod seryjny zderzak nic bez cięcia belki nie wejdzie. Ja nie chciąłem ciać belki bo to osłabia konstrukcje auta więc kupiłem zderzak Caractere i do tego IC o wymiarch 46x16x9cm)

- rozluźnić początek wydech ( ja zrobiłem DP o średnicy 2,5" bez kata)

Bardzo ważną rzeczą jest jeszcze wymiana hamulców na mocniejsze bo seryjne to porażka. Dobrą opcją jest włozenie hamulców z A4 B7 3,0TDi wyszystko pasuje P&P a hamulce są dużo wydajniejsze przód 320x30mm z tył 288x12mm.

Przydało by się też usztywnić zawieszenie.

Co do sprzęgła to AVF ma dość mocne sprzęgło o srednicy 240mm i 400Nm przenieśie bez problemu no chyba że już jest zużyte to wtedy wymiana na nowe.

Jedno ci jeszcze moge powiedzieć że jak nie masz 10 tyś w kieszeni na tuning to nawet się za to nie zabieraj. ;)"

Opublikowano

skad to jest cholera[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:43_________________________________________________dobra wszyscy poszli spac to i ja pojde narazie :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...