diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 mi się podobają i kolorek fajny firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on no bede musial z nim gadac i sie obaczy to sie da zauwazycz ze sie nie znasz
Miszka82 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 mi się podobają i kolorek fajny firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on no bede musial z nim gadac i sie obaczy to sie da zauwazycz ze sie nie znasz nie mam co rezać wiec za bardzo mnie takie sprawy nie interere ty tez sie nie znasz bo pytasz, gdybys się znał napisałbyś np: patrzcie chłopaki co zakupiłem a nie z zapytaniem :tongue4: :tongue4:
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 mi się podobają i kolorek fajny firma OK, ale lepsza jest Eibach, fakt, sprężyny raz droższe Diman, a ile Majki dał? kup może tam gdzie on no bede musial z nim gadac i sie obaczy to sie da zauwazycz ze sie nie znasz nie mam co rezać wiec za bardzo mnie takie sprawy nie interere ty tez sie nie znasz bo pytasz, gdybys się znał napisałbyś np: patrzcie chłopaki co zakupiłem a nie z zapytaniem :tongue4: :tongue4: no widziasz rozgryzles mnie
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Diman, ja Ci powiem tak, za te FK dasz tyle ile widzisz, czyli ponad 400 zł, firma jest dość dobra, ogólnie może być za eibach musisz dać 860 zł, jest to pewna sprężyna, dobrej firmy, auto mniej siądzie i pewnie dłużej wytrzymają, ale nie wiem czy jest sens przepłacać zapytaj Majka jakie on założył, ile dał, ale wydaje mi się że ma eibachy Diman, wiesz że nie powinno się do większego obniżenia niż -30 dawać ori amorków? felgi planujesz większe? czy zostajesz przy 17''?
Miszka82 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Ty mnie też :polew: to Ty kasujesz swoje ostatnie posty, a ja swoje żeby nik sie nie skapnął
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Diman, ja Ci powiem tak, za te FK dasz tyle ile widzisz, czyli ponad 400 zł, firma jest dość dobra, ogólnie może być za eibach musisz dać 860 zł, jest to pewna sprężyna, dobrej firmy, auto mniej siądzie i pewnie dłużej wytrzymają, ale nie wiem czy jest sens przepłacać zapytaj Majka jakie on założył, ile dał, ale wydaje mi się że ma eibachy Diman, wiesz że nie powinno się do większego obniżenia niż -30 dawać ori amorków? felgi planujesz większe? czy zostajesz przy 17''? nie zostaje przy 17'' narazie bo szkoda mi tego komfortu sie pozbywac no i mowisz ze do ori amorow tylko -30 [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:13_________________________________________________ Ty mnie też :polew: to Ty kasujesz swoje ostatnie posty, a ja swoje żeby nik sie nie skapnął oki dajesz [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:13_________________________________________________a co im bedzie jak sie wieksze obnizenie na sprezynach da
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 noo wiesz, niby -30 można zapodać do ori amorków ja w ADR miałem - 45 na ori amorach, jeździłem tak rok i amory miały po 10% mniej skuteczności, potem wpadł gwint więc da się, ale dużo szybciej je wykończysz dlatego bezpieczniej byś miał jakieś ori 1BE a najlepiej 1BV lub tego eibacha
Miszka82 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 dobra ja cisne stąd bo i tak nic sensownego nie napisze
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 1BE to ori audi zawias - 20 1BV to ori audi zawias -20 lub nawet więcej ale bardziej utwardzone to masz całe komplety, sprężyna i specjalny amortyzator ale patrzyłem na allegro i brak
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 no wlasnie tez patrze i nic takiego nie ma chyba pojde w te co ci pokazywalem jak cos ma sie sypnac to trudno
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 sypnąć sie nie sypnie prędzej wymienisz amorki i tyle przed montażem zajedź sobie sprawdzić ile masz teraz a ile przy okazji przeglądu te FK może nawet u mnie zagoszczą bo narazie w gwint się nie pakuję wiec kupuj a zobaczymy jak to siadzie
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 http://moto.allegro.pl/item871315163_03g253014k_turbo_2_0tdi_audi_a3_golf_passat_170km.html myslisz ze to jest ta brd bo tam jest 170KM no aj napewno nie pojde w gwint bo raz ze to jest kurewnie drogie a pozatym to strasznie twardo a to nie dla mnie
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ja nie wiem czy w tych nowszych też jest różnica między A3 a A4 bo jeśli tak to ona nie spasuje na forum każdy pisze że turbo z BRD do A4 jest bardzo trudno dostępna
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ja nie wiem czy w tych nowszych też jest różnica między A3 a A4 bo jeśli tak to ona nie spasuje na forum każdy pisze że turbo z BRD do A4 jest bardzo trudno dostępna no czyli zapowiada sie ciezki projekt
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ty a ile dales za ten twoj cooler ale chodzi mi o ten nowy
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ten co ja mam to 18 cm wysoki 429 zł jak kupisz 14cm to powinno wystarczyć, łatwiej wejdzie, a kosztuje 400 zł patrz co znalazłem na necie... "Ja mam praktycznie ten sam silnik co twój i troszke w nim już po zminiałe. Jak chcesz osiągnąć moc w okolicach 200km i 400nm to musisz: - wymienić pompki na AL ( w niektórych AVF/AWX seryjne wystarczają do takiej mocy ale to raczej rzadkie przypadki). - zamontować wydajnijsze turbo ( najlepszą opcją do tej mocy jest turbo z BRD, bardzo ładnie wstaje z dołu i bez problemu wystarczy na 200km. Raczej bym nie brał pod uwage hybryd typu ARL w obudowie AWX bo napewno nie będzi to miało takiej wydajności ani żywotności) - zamontować wydajnijeszy intercooler ( tu pojawia się problem jedyna opcja to FMIC bo dual SMIC niestety do B6 nie pasuje. Z FMIC jest problem bo pod seryjny zderzak nic bez cięcia belki nie wejdzie. Ja nie chciąłem ciać belki bo to osłabia konstrukcje auta więc kupiłem zderzak Caractere i do tego IC o wymiarch 46x16x9cm) - rozluźnić początek wydech ( ja zrobiłem DP o średnicy 2,5" bez kata) Bardzo ważną rzeczą jest jeszcze wymiana hamulców na mocniejsze bo seryjne to porażka. Dobrą opcją jest włozenie hamulców z A4 B7 3,0TDi wyszystko pasuje P&P a hamulce są dużo wydajniejsze przód 320x30mm z tył 288x12mm. Przydało by się też usztywnić zawieszenie. Co do sprzęgła to AVF ma dość mocne sprzęgło o srednicy 240mm i 400Nm przenieśie bez problemu no chyba że już jest zużyte to wtedy wymiana na nowe. Jedno ci jeszcze moge powiedzieć że jak nie masz 10 tyś w kieszeni na tuning to nawet się za to nie zabieraj. ;)"
diman Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 skad to jest cholera[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 01:43_________________________________________________dobra wszyscy poszli spac to i ja pojde narazie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się