kudalty66 3 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 az tak głeboko tam nie zagladałem, u mnie było wszystko ok jak miske zciagałem, tylko kawałki dźwigienek leżały żeby się nie okazało że do wymiany trzeba też górną miskę zciagać a wtedy to i rozrząd itd,. może ma ktoś etkę i screena z tym puści??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 No właśnie boje się o tą górną miskę...bo tego to już sam nie ogarnę. Pytałem w battalionie o screen z etki ale cisza ---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- znalazłem etke online Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 niestety słabo to widać, rysunek jakby pokazuje że napinacz jest z tyłu, ale wszystko z pompa jest od przodu silnika, cóż trzeba rozebrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Temperatura skoczy powyżej zera to rozbiorę i będę meldował Dziękuję wszystkim za sugestie Ciąg dalszy wkrótce. ---------- Post dopisany 24-02-2013 at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 16:18 ---------- Panowie powrót do tematu Dzisiaj w końcu wjechałem na kanał... i co?! To dzwonienie dobiega wyraźnie od sprężarki klimy Łożysko na sworzniu? Dodam, że zmierzyłem ciśnienie oleju. Na biegu jałowym 740rpm, olej 5w40 nagrzany do 90stC - 1.2Bara Przy 2500rpm - 4Bary Chyba w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 zdejmnij pasek od klimy i odpal i słuchaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Problem rozwiązany Powodem była aluminiowa rurka od klimy, która zawadzała o koło pasowe alternatora przez co wibrowała i dzwoniła Dzięki Bogu taka ot pierdoła Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się