aiwer Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam, Mam do was pytanie, a mianowicie znajomy podpiął się pod kompa, wyskoczyło kilka błędów: - za małe napięcie - złe wskazania czujnika temp. - jakieś błędy o złej mieszance ale to pewnie dlatego, że mam LPG Gdy znajomy wypiął wtyczkę od czujnika temp. był cały zalany (te piny) w płynie chłodniczym. Jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć skąd tam płyn? Ten czujnik jest wkręcany w ten króciec z tyłu silnika czy jest na jakiejś uszczelce? Nie kumam skąd tam płyn :/ Podejrzewam, że gdy czujnik był zalany to robił zwarcie i dla tego ten pierwszy błąd o niskim napięciu. Zapalała się kontrolka EPC i samochód gasł jak był na jałowych. W trakcie jazdy szarpnęło (EPC). Ktoś się wypowie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się