Thomas28 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam wszystkich. Mam problem odnośnie mej B5 tdi 110km 99r lift. Otóż zauważyłem że gdy wrzucam wsteczny i puszczam sprzęgło zaczyna szarpac deliktanie. Tak samo jest gdy wrzucam 1 bieg. Na biegu jałowym nic sie nie dzieje, nic nie stuka w skrzyni itd. Wszystkie biegi inne wchodzą płynnie i lekko. Nic nie wyje. Czasami gdy autko sie kula pomału i wrzuce 1 bieg to nie szarpnie nic. Ale gdy ruszam z 1 biegu to czasami szarpie. Czy to dwumas? Pomóżcie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W moim przypadku nówka dwumas i sprzęgło i też szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pomich 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Raczej stawiam na tarcze sprzęgła sprężynki sa już luźne , na ciepłym na zimnym silniku nie ma różnicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas28 0 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 na zimnym silniku jakby mniej szarpało..na ciepłym znacznie mocniej i czesciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papit 0 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 jak na ciepłym bardziej szarpie to raczej sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas28 0 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 załóżmy że to sprzęgło..to wtedy dwumas też wymienić najlepiej co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papit 0 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Zależy od twoich możliwości finansowych, ale lepiej jest wymienić komplet. Płacisz wtedy raz za robocizne. Najlepiej to wyjąć dwumase i sprawdzić w jakim jest stanie. Jeżeli jeszcze pożyje to można zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Niby jak sprawdzić, skoro to element nierozbieralny ?? Jak będziesz miał zatarte łożysko to guzik Ci sprawdzanie prawo-lewo pomoże. Bardziej może być zjechany docisk. Warto też sprawdzić odbojnik silnika z przodu auta. U mnie po jego wymianie się uspokoiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 0 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam jestem nowy na forum nie chce nikogo urazic moimi postami ale potrzebuje pomocy nastepująco posadam audiczke a4bb6 2001r 1.9 tdi 130 kucy sedan mam taki problem iż przy każdej zmianie biegów słychać dziwny świst szelest tak jakby metal tarł o drugi metal wydaje mi sie że to sprzegło a dokładnie nieszcześliwy dwumas pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się