-
Postów
97 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pomich
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pomich
0
Reputacja
-
Wystarczy lekko pociągną i powinno wyjść
-
Zamień przetwornice stronami wraz z kablem do żarnika i będzie wiadomo prawdopodobnie ona pada lub miernik w rękę i spr czy jest napicie w kostce do lampy . PS Jak już będzie wyciągał przetwornice spr na ile jest pinów bo były rożne , będziesz już wiedział czego szukać
-
Czy kontrolka Airbag świeci się na desce ?? .Czy grzebałeś coś przy airbag-ach ?//
-
Szykuj się powoli na wymianę poduszki , polecam tylko oryginał zamienniki rożnie sie sprawdzają
-
Raczej stawiam na tarcze sprzęgła sprężynki sa już luźne , na ciepłym na zimnym silniku nie ma różnicy ??
-
Proponuje jechac do ASO zeby to sprawdzili w końcu auto na gwarancji. Możliwe ze coś kapie lud dotyka układu wydechowego stad ten zapach w dłuższej trasie może sie zapalić !!. Lepiej to zglosic zeby mieć na to papier .
-
CAG 143 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 136 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 120 2.0 4 6/2008 w prod. TDI CAH 170 2.0 4 11/2008 w prod. TDI CAH 163 2.0 4 8/2008 w prod. TDI ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- Więcej na : Klub AUDI TECH TEAM - Polska - Oznaczenia literowe i typy silnikw Audi
-
Sprawdzić można prosto odkręć wydech od turbo krótka przejażdżka jak moc wróciła to kat do usunięcia
-
Jeżeli pasek prawidłowo napędza pompę .Obstawiam wadliwość pompy albo któryś z przewodów jest załamany i na przekładnie idzie nieprawidłowe ciśnień
-
Jeżeli jest dużo ponad max to olej ma utrudnione krążenie w układzie . Jak będziesz zmieniał pasek spr napinacz paska PK oraz tak jak kolega pisał wyżej rolkę alternatora . Ten objaw pojawił sie od razu po wymianie pompy na regenerowaną ? Kołko pompy jest stare ??
-
Mocowania tylnych puszek sa identyczne , reszta mocowań tez będzie pasowała
-
Sprawdziłeś stan oleju w zbiorniczku . Moze jest go za mało lub za dużo . Spr tez czy przy wyższych obrotach np 1500obr/min dalej masz ten sam objaw.
-
Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem
-
Proponuje dobra stacje diagnostyczna sprawdza i powiedzą co do wymiany . Jeżeli chcesz samemu najlepiej wypiąć każdy wahacz i ze zwrotnicy sprawdzić sworznie i przy okazji oglądnąć tuleje metalowo-ogumowe Jeżeli stuki są bardzo małe może być problem z dobra diagnoza . Najlepiej wymienić komplet , raz zapłacić i spokój na kilka lat ( oczywiście nie chodzi o zestaw wahaczy za 600-1000zl bo to wytrzymuje 3-4 miesiące )
-
1.Ściągnij górny plastik z lampka ( wystarczy dobrze pociągnąć ) , wyciągnij wcześniej lampkę 2. Odkręć śrubę która jest w miejscu zaczepu rolety przy klapie ( w plastiku mały wkret) 3. Odkręć śrubę która jest w zaczepie siatki u góry w podsufitce ( pod maskującą klapka ) Jak dobrze pociągniesz spinki powinny puścić i boczek jest juz luźny