Jump to content

pomich

Pasjonat
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About pomich

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wystarczy lekko pociągną i powinno wyjść
  2. Zamień przetwornice stronami wraz z kablem do żarnika i będzie wiadomo prawdopodobnie ona pada lub miernik w rękę i spr czy jest napicie w kostce do lampy . PS Jak już będzie wyciągał przetwornice spr na ile jest pinów bo były rożne , będziesz już wiedział czego szukać
  3. pomich

    blad 1794

    Czy kontrolka Airbag świeci się na desce ?? .Czy grzebałeś coś przy airbag-ach ?//
  4. Szykuj się powoli na wymianę poduszki , polecam tylko oryginał zamienniki rożnie sie sprawdzają
  5. Raczej stawiam na tarcze sprzęgła sprężynki sa już luźne , na ciepłym na zimnym silniku nie ma różnicy ??
  6. Proponuje jechac do ASO zeby to sprawdzili w końcu auto na gwarancji. Możliwe ze coś kapie lud dotyka układu wydechowego stad ten zapach w dłuższej trasie może sie zapalić !!. Lepiej to zglosic zeby mieć na to papier .
  7. CAG 143 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 136 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 120 2.0 4 6/2008 w prod. TDI CAH 170 2.0 4 11/2008 w prod. TDI CAH 163 2.0 4 8/2008 w prod. TDI ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- Więcej na : Klub AUDI TECH TEAM - Polska - Oznaczenia literowe i typy silnikw Audi
  8. Sprawdzić można prosto odkręć wydech od turbo krótka przejażdżka jak moc wróciła to kat do usunięcia
  9. Jeżeli pasek prawidłowo napędza pompę .Obstawiam wadliwość pompy albo któryś z przewodów jest załamany i na przekładnie idzie nieprawidłowe ciśnień
  10. Jeżeli jest dużo ponad max to olej ma utrudnione krążenie w układzie . Jak będziesz zmieniał pasek spr napinacz paska PK oraz tak jak kolega pisał wyżej rolkę alternatora . Ten objaw pojawił sie od razu po wymianie pompy na regenerowaną ? Kołko pompy jest stare ??
  11. Mocowania tylnych puszek sa identyczne , reszta mocowań tez będzie pasowała
  12. Sprawdziłeś stan oleju w zbiorniczku . Moze jest go za mało lub za dużo . Spr tez czy przy wyższych obrotach np 1500obr/min dalej masz ten sam objaw.
  13. Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem
  14. Proponuje dobra stacje diagnostyczna sprawdza i powiedzą co do wymiany . Jeżeli chcesz samemu najlepiej wypiąć każdy wahacz i ze zwrotnicy sprawdzić sworznie i przy okazji oglądnąć tuleje metalowo-ogumowe Jeżeli stuki są bardzo małe może być problem z dobra diagnoza . Najlepiej wymienić komplet , raz zapłacić i spokój na kilka lat ( oczywiście nie chodzi o zestaw wahaczy za 600-1000zl bo to wytrzymuje 3-4 miesiące )
  15. 1.Ściągnij górny plastik z lampka ( wystarczy dobrze pociągnąć ) , wyciągnij wcześniej lampkę 2. Odkręć śrubę która jest w miejscu zaczepu rolety przy klapie ( w plastiku mały wkret) 3. Odkręć śrubę która jest w zaczepie siatki u góry w podsufitce ( pod maskującą klapka ) Jak dobrze pociągniesz spinki powinny puścić i boczek jest juz luźny
×
×
  • Create New...