Skocz do zawartości

pomich

Pasjonat
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pomich

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pomich

0

Reputacja

  1. pomich

    Co to za wyciek ?

    Wystarczy lekko pociągną i powinno wyjść
  2. pomich

    Ksenon żarnik D1S 35W

    Zamień przetwornice stronami wraz z kablem do żarnika i będzie wiadomo prawdopodobnie ona pada lub miernik w rękę i spr czy jest napicie w kostce do lampy . PS Jak już będzie wyciągał przetwornice spr na ile jest pinów bo były rożne , będziesz już wiedział czego szukać
  3. pomich

    blad 1794

    Czy kontrolka Airbag świeci się na desce ?? .Czy grzebałeś coś przy airbag-ach ?//
  4. pomich

    Wyciek z poduszek silnika

    Szykuj się powoli na wymianę poduszki , polecam tylko oryginał zamienniki rożnie sie sprawdzają
  5. Raczej stawiam na tarcze sprzęgła sprężynki sa już luźne , na ciepłym na zimnym silniku nie ma różnicy ??
  6. Proponuje jechac do ASO zeby to sprawdzili w końcu auto na gwarancji. Możliwe ze coś kapie lud dotyka układu wydechowego stad ten zapach w dłuższej trasie może sie zapalić !!. Lepiej to zglosic zeby mieć na to papier .
  7. CAG 143 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 136 2.0 4 11/2007 w prod. TDI CAG 120 2.0 4 6/2008 w prod. TDI CAH 170 2.0 4 11/2008 w prod. TDI CAH 163 2.0 4 8/2008 w prod. TDI ---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- Więcej na : Klub AUDI TECH TEAM - Polska - Oznaczenia literowe i typy silnikw Audi
  8. pomich

    Problem z mocą!

    Sprawdzić można prosto odkręć wydech od turbo krótka przejażdżka jak moc wróciła to kat do usunięcia
  9. Jeżeli pasek prawidłowo napędza pompę .Obstawiam wadliwość pompy albo któryś z przewodów jest załamany i na przekładnie idzie nieprawidłowe ciśnień
  10. Jeżeli jest dużo ponad max to olej ma utrudnione krążenie w układzie . Jak będziesz zmieniał pasek spr napinacz paska PK oraz tak jak kolega pisał wyżej rolkę alternatora . Ten objaw pojawił sie od razu po wymianie pompy na regenerowaną ? Kołko pompy jest stare ??
  11. pomich

    Czy będzie pasować?

    Mocowania tylnych puszek sa identyczne , reszta mocowań tez będzie pasowała
  12. Sprawdziłeś stan oleju w zbiorniczku . Moze jest go za mało lub za dużo . Spr tez czy przy wyższych obrotach np 1500obr/min dalej masz ten sam objaw.
  13. Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem
  14. Proponuje dobra stacje diagnostyczna sprawdza i powiedzą co do wymiany . Jeżeli chcesz samemu najlepiej wypiąć każdy wahacz i ze zwrotnicy sprawdzić sworznie i przy okazji oglądnąć tuleje metalowo-ogumowe Jeżeli stuki są bardzo małe może być problem z dobra diagnoza . Najlepiej wymienić komplet , raz zapłacić i spokój na kilka lat ( oczywiście nie chodzi o zestaw wahaczy za 600-1000zl bo to wytrzymuje 3-4 miesiące )
  15. 1.Ściągnij górny plastik z lampka ( wystarczy dobrze pociągnąć ) , wyciągnij wcześniej lampkę 2. Odkręć śrubę która jest w miejscu zaczepu rolety przy klapie ( w plastiku mały wkret) 3. Odkręć śrubę która jest w zaczepie siatki u góry w podsufitce ( pod maskującą klapka ) Jak dobrze pociągniesz spinki powinny puścić i boczek jest juz luźny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...