Skocz do zawartości

roman999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roman999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia roman999

1

Reputacja

  1. Oficjalna odpowiedz na moje zapytanie odnosnie dwumasy w niemieckim serwisie: es gibt für das Schwungrad sowie den Kupplungssatz zwei verschiedene Hersteller. LUK oder SACHS Bitte teilen Sie uns mit von welchem Hersteller die verbauten Teile sind, da genau diese wiederverbaut werden müssen. Nie wiem czy musze tłumaczyć ale króto i zwięźle: trzeba najpierw wiedzieć jaki jest dwumas i sprzęgło założone by potem taki sam kupić.Małe sprostowanie: Właśnie rozmawiałem z Audi Zentrum Berlin, i sytuacja wygląda tak: Jeśli ktoś wymienia wszystko tzn. dwumase, sprzęgło i łożysko to nie ma znaczenia jakiej firmy kupimy. Natomiast w przypadku częściowej wymiany , trzeba daną część kupić tej samej firmy jakiej są wbudowane pozostałe części. Dlatego więc jeśli ktoś wymieniał wszystko to nie było potrzeby wcześniejszego sprawdzania producenta części. Pozdrawiam
  2. Witam, po wymianie tylnych tarcz i klockow i przejechaniu okolo 1000km z auta z tylnej osi dochodzi dziwny odglos dzwonienia przy lekkim hamowaniu albo przy bujaniu autem. Przy wymianie (klocki ATE mialem drobny problem poniewaz jeden klocek z pary mial jakby tasme klejaca dwustronna i nie wiedzialem z ktorej strony ten klocek powinien isc. Zamontowalem je po stronie zewnetrznej. Czy to moze byc przyczyna dzwoniena? Czy klocek z klejem powinienbyc po stronie wewneteznej od tloczka? Czy po 1TKm moge je poprostu zdjac i przelozyc? Dzieki za pomoc:) Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. roman999

    Silnik 2,0 TDI 136 KM

    Tak, Moje auto jest Niemieckie. Silnik CAGB charakteryzuje się dużo mniejsza produkcja CO2 i na takie auto jest dużo niższy podatek na auto w Niemczech tzw. KFZ- Steuer.
  4. Witam, i po wymianie, nie bylo to trudne, ale mały problem był z dolnymi śrubami (nie chciały tak łatwo puścić). Auto ma już 200k km więc takie wymiany sa chyba normalne.
  5. Udało mi się kupić za pół darmo komplet tarcz i klocków na przód i tył firmy ATE, wiem że pewnie nie jest to najlepszy wybór ale na moje jeżdżenie powinno wystarczyć. Chciałbym się zapytać jeszcze tylko czy wymiana klocków i tarcz jest dość łatwa i można to zrobić samemu czy raczej trzeba się udać do warsztatu ze względu na potrzebe specjalnych narzędzi? Gdzieś czytałem że należy sprawdzić jakimś urządzeniem odchylenie tarcz które niepowinnno przekraczać +-0,03mm czy coś takiego?
  6. Witam, ostatnio zauważyłem że jeden z tylnich amortyzatorów w mojej B8 avant puszcza olej, więc udało mi się poszukać po bardzo dobrej cenie dwa amortyzatory sachs'a i chciałbym się zabrać za ich wymianę. Teraz mam pytanie, czy jest to operacja która jest do zrobienia w przydomowym garażu, czy też potrzebne są jakieś specjalne narzędzia oraz jakaś kalibracja zawieszenia? Czy jeśli sprężyny z tyłu są obok amortyzatorów to też trzeba je odpowiednio ścisnąć ? Ma może ktoś jakąś małą instrukcję jak to zrobić krok po kroku? Dzięki wielkie za jakąkolwiek pomoc.
  7. roman999

    stukanie na sprzegle

    Witam, wlasnie mialem wrzucic nowy temat z tym szuraniem, mam identyczny dzwiek jak na nagraniu. Zatem wymiana calego zestawu mnie czeka. Ma ktos namiary na dobra oferte do silnika CAGB 136 koni?
  8. Witam, chciałym podziekowac za szybka odpowiedz. Mam tylko takie pytanie: z tymi klockami Ferodo Premier FDB4045 to czy one właśnie nadają się do hamulca recznego sterowanego elektronicznie oraz do czujników zużycia klocków. Wiem ze moze to glupie pytanie, ale wlasnie o to chodzi ze obie te opcje przewaznie sie wykluczaja wzajemnie a mi w audi powiedzieli ze takie klocki sa specjalne do tego modelu auta i kosztuja chyba 440zl za sztuke. Poza tym drugie pytanie czy jest taka mozliwosc ze przednie i tylne tarcze sa inne? Znow odniose sie do rozmowy z serwisem audi. Oni podawali mi zupelnie inne ceny na tarcze na przod i na tyl a Pan zaproponowal jeden typ tarczy : Tarcze TRW 314/25mm - DF4866S.
  9. Drodzy forumowicze, dziś wymieniłem koła i pan w warsztacie poinformował mnie, że mam tarcze hamulcowe w opłakanym stanie: przednie niebieski odcień z rowkami i widocznymi dwoma okręgami, świadczącymi o nierównej powierzchni styku klocków.Tylne: rowki, okręgi i rdza.A więc czeka mnie wymiana, w zwiazku z tym podzwoniłem po serwisach Audi i koszt części plus robocizna to około 1100 Euro. Można powiedzieć że to conajmniej lekka przesada. Zatem chciałbym poszukać tańszego rozwiazania i w związku z tym mam do Was kilka pytań: Czy można jakoś sprawdzić jaką średnice tarcz na przód i tył mam szukać bez mierzenia tych które mam założone? Jakie klocki założyć i gdzie znaleźć odpowiednie? Szukałem w sklepach internetowych ale są dostępne albo z obsługą elektronicznego hamulca ręcznego albo z czujnikami zużycia a ja potrzebuje z tym i z tym. Pytałem w audi i mi powiedzieli że oni mają klocki specjalnie pod ten model, nie chce mi się w to wierzyć. Czy ktoś z Was posiada numery orginalnych części? Audi A4 B8 8K Silnik CAGB 136 PS 100kW Z góry dziękuję za pomoc
  10. roman999

    Silnik 2,0 TDI 136 KM

    Witam, ja mialem przeglad przy 180 tyś. km. I rozrząd nie był wymieniany, ponieważ wymiana rozrządu przy tym silniku przypada na 210tyś.km.
  11. roman999

    Silnik 2,0 TDI 136 KM

    Witam, ja te posiadam ten Motor, tu nie tylko chodzi o podatki ze wzgledu na moc ale na emisje spalin. W porownaniu do normalnego motoru 143 KM ten produkuje bardzo malo spalin. Tzw. motor ECO, tak mi powiedzieli w salonie w Berlinie.
  12. Drodzy Koledzy! Mam takie pytanie, nie mogę rozgryźć jaka to wersja softu jest zainstalowana w MMI, moje mapy są 2-D gdzieś w sieci znalazlem że po aktualizacji mapy można mieć mapy w 3-D. Moje MMI jest z 2 slotami na karty SD ale nawigacja potrzebuje płyty DVD, poza tym na pokrętle do obsługi MMI nie ma Joystick'a. Zatem chyba to jest MMI 3G low lub 2G High, z tym też mam problem Poniżej link do zdjęcia z numerem softu/firmware'u (?). Jeśli to nie jest numer firmware to czy ktoś mógłby mi podać gdzie to znaleźć ? imgur: the simple image sharer Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  13. Na filmiku jest inna nawigacja niz u mnie. Oczywiscie szukalem tej opcji I nie mam takowej. Chyba jedynym sposobem jest serwis albo kabel i vag.
  14. Witam Was! Dziś chciałęm zrobić aktualizację mapy w MMI z 2010 roku na mapę z 2012. Co się okazało nie mogę wysunąć płyty DVD z mapą z odtwarzacza. Szukałem gdzieś na forach, że w menu nawigacji znajduje się specjalna opcja do wysunięcia nośnika, jednak ja takowej opcji nie mam. Istnieje jeszcze jedna hipoteza, że w serwisie ta opcja jest zablokowana do czasu sprzedaży auta w salonie i że czasem zapominają taką opcję odblokować. Czy to prawda ? Z drugiej strony gdy chcę sprawdzić jakie źródła mediów mogę użyć to opcja DVD jest jakby niedostępna... dostępne są tylko : czytniki kart SD oraz AUX. Czy o oznacza, że nie mam zmieniarki DVD i póki nie pojadę do Serwisu by odblokować wysuwanie płyt DVD to jestem tylko zdany na używanie właśnie kart SD oraz podłączenie urządzeń zewnętrznych ? Jeśli jest wbudowana zmieniarka to gdzie ona się znajduje ? Czy jest ona w lewym schowku bocznym w bagażniku ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...