Jump to content
0
kita1992

Problem z mocą!

Recommended Posts

Witam! Od jakiegoś czasu zauważylem spadek mocy w moim aucie, pojechalem na diagnostyke i mechanik powiedzial ze wszystko jest w porzadku, niema zadnych bledow i nic nie wskazuje zeby bylo cos nie tak tylko problem w tym ze czuje jak auto teraz chodzi a jak wczesniej. W aucie jest nowa przepływka BOSH oraz drugi potencjomert gazu. Dodam ze v-max teraz to ledwo 180km\h a wczeniej to 210 km\h to spokojnie sie rozpedzal. Mechanik stwierdzil ze moze to byc wina katalizatora z tym ze wolal bym sie jakos upewnic bo nie chce go wycinac. Moze ktos z was mial podobny przypadek i mi podpowie o co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

przebieg 235 tys. i raczej wiarygodny poniewaz auto niedawno sprowadzone od 1 własciciela w niemczech, nie mowiac juz o ksiazce to widac po stanie auta, a pompowtryski sprawdzalem juz dwa razy i sa w dobrym stanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy wyeliminowałeś jako przyczynę braku mocy jakość paliwa ?

Ja od tego bym zaczął :wink:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zrób logi bedzie wiadomo gdzie szukać przyczyny

:decayed:, Na pewno z logów wyjdzie że paliwo niewiadomego pochodzenia :whistling:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

logi postaram sie dzisiaj zrobic, a paliwo lalem te lepsze i te gorsze i nie widze roznicy

---------- Post dopisany 09-02-2013 at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 08:08 ----------

czy to moze byc posypany kat? jak to sprawdzic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzić można prosto odkręć wydech od turbo krótka przejażdżka jak moc wróciła to kat do usunięcia


A6 C6 FL 3.0 TDI 240PS QUATTRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisząc o jakości paliwa nie miałem na myśli tego czy jest ono standardowe, czy premium.

Bardziej chodziło mi o jego żródło pochodzenia, a dokładniej czy zostało wyprodukowane w rafinerii jako olej napędowy, czy może jako opałowy, albo inny środek smarowy lub odczynnik chemiczny, który potem przeszedł "cudowną przemianę" na ON w łańcuszku pośredników paliwowych:decayed:

Nawet nie przypuszczasz jak widzę, jakiego gó..a można zatankować pod światowo brzmiącym logo, które każdy Kowalski prowadzący stację może sobie powiesić , podpisując umowę franczyzową ze znaną firmą paliwową:naughty: .


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, tankuje na orlenie juz od dłużeszgo czasu a jezeli chodzi o tego kata to sprawdzilem tak jak kolega wyzej napisal i moze jest troche lepiej ale wydaje mi sie ze to jeszcze nie jest to co powinno byc a nie chce wycinac kata jak nie jestem pewny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli tankujesz na Orlenie, którego właścicielem jest PKN, to masz praktycznie gwarancję, że paliwo ma odpowiednią jakość.

Zakitowany katalizator, to przeważnie wynik awarii turbiny, stopiony w dieslu to rzadkość .

Zrób logi.


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...