Skocz do zawartości

papit

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papit

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia papit

0

Reputacja

  1. Mam avf z koncówki 2004r. Modelowo 2005 po VIN, i próbowałem założyć taki zbiorniczek Jednak nie pasuje. Na obecnym nie ma możliwości zamontowania dodatkowego. Czy w zastępstwie za ten z dodatkowym zbiorniczkiem mogę zamontować taki ?
  2. Mam moduł od Proeltec i podłączone wszystko jak w pierwszym poście (moduł, lusterko foto. przełącznik DRL + przekaźnik). Światła Bi-xenony. Sygnał podpięty pod prawe światło postojowe. Wszystko działa jak należy jednak czasami nawet w trakcie jazdy wyskakuje błąd przepalonej prawej żarówki postojowej pod która podpięty jest sygnał i co ciekawe razem z nim tylne prawe pozycyjne. (żarówki są sprawne) Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu w 95% ten problem ustępuje. Zacząłem kombinować z diodą prostowniczą o której pisał kolega Maciek02. Błędu na razie nie ma, ale problem jest ze światłami mijania. Przy sygnale z lusterka się zapalają, ale wyłączyć już się nie chcą :/ Macie jakieś pomysły co to może być ? Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
  3. W jakim stopniu otwierają się u was przesłony ? U mnie jest adapter + 2 śruby i nie otwiera się do końca, haczy o obudowę lampy. Tak ma być ?
  4. Miałem przez 2 sezony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Opona super cicha i dobrze się klei. Gdyby ktoś się zdecydował to polecam szukać opon z oznaczeniem V1. Nowa mieszanka gumy w tym modelu wyszła w 2013 roku. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 V1
  5. Szukam numerów śrub montażowych do przetwornicy i dekielka w lampie Bi-xenon. Moze ktoś ma na zbyciu dwa takie komplety?
  6. Nie da się zamontować tej soczewki bez robienia dziur w plastiku ?
  7. Dzięki za info. Próbowałem już na rożne sposoby je składać, ale nic to nie dało. Pozostanie mi chyba rozebranie tego lusterka. Powiedz mi jeszcze czy udało Ci się zdjąć tą sprężynę na samochodzie czy wyciągnąłeś całe lusterko?
  8. Panowie, nie chodzi mi o wyjęcie samego szkła. To jest najprostsza robota. Chodzi mi o rozebranie zawiasu który jest pod plastikową obudową lusterka. Na tym zawiasie jest sprężyna (dosyć gruba). Cały mechanizm jest pod metalową obudową, także i ten metalowy trzpień. Tyle tylko żeby się do niego dostać trzeba zdemontować sprężynę. http://cars245.net/PICS/ULO/3047008_3.JPG - sprężyna z lewej strony. Ktoś to rozbierał ?
  9. Znalazłem w sieci info że w lusterku powinien być jakiś metalowy trzpień na sprężynce. W momencie kiedy lusterko się rozkłada. trzpień się wysuwa i blokuje je w odpowiedniej pozycji. Przy ręcznym rozłożeniu prawdopodobnie się zaklinował i teraz nie blokuje lusterka. Chyba czeka mnie demontaż całego lusterka i rozbiórka na części pierwsze. Już widzę jak pękają wszystkie klipsy .... W lusterku jest sprężyna którą podobno ciężko jest zdemontować. Ktoś z Was rozbierał takie lusterko ?
  10. Składa się normalnie tak jak prawe. Problem jest tylko z otwieraniem.
  11. Witam, Mam problem z lewym elektrycznie składanym lusterkiem. W tym przypadku chodzi o rozkładanie. Niedawno kolega ręcznie rozłożył mi lewe lusterko kiedy te było elektrycznie złożone. Po tej akcji lusterko już nie rozkłada się tak jak powinno. Zamiast zatrzymać się w odpowiednim miejscu, jedzie aż do samego końca tworząc kąt rozwarty w stosunku do drzwi. Identycznie jest na tym filmie z YT: https://www.youtube.com/watch?v=rtLVP0ZRl_M Spotkał się ktoś z Was z takim problemem ?
  12. Orientuje sie ktoś jakie piny idą do włącznika świateł? Są tam dwa rodzaje. Większe np. pin nr. 1, oraz mniejsze o które mi chodzi.
  13. Nie chce montować wyłącznika drl bo mam clh i regulacje. W tym wątku o MCE nic na ten temat nie znalazłem chyba ze przeoczyłem. Jeśli wiesz w którym miejscu jest napisane o tym jak sterować takim modułem z włącznika swiatel to prosiłbym o wskazanie.
  14. Panowie, pod który pin włącznika AUTO podpiąć (zasilanie po stacyjce), tak aby w pozycji 0 nie dawać zasilania modułu. Czy ktoś montował jakiś dodatkowy wyłącznik dla tego modułu. Mam zwykłe lampy na H7 oraz panel CLH+regulacja św. i nie chce na razie tego zmieniać. Potrójnej opcji niestety nie przewidzieli Pod które kable z modułu można by podpiąć taki wyłącznik? Chciałbym go wyciągnąć tymczasowo gdzieś pod kierownice. ---------- Post dopisany 16-05-2014 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 12:07 ---------- Pomoże ktoś ? Chciałbym aby moduł był sterowany tylko włącznikiem świateł. Czy w takiej sytuacji potrzebny jest przekaźnik sterowany masą? Jeżeli tak to gdzie podpiąć masę do włącznika ? Jeżeli nie to do którego pinu podpiąć zasilanie po stacyjce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...