telek86 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam, Potrzebuje waszej pomocy. Wczoraj odebrałem autko po wymianie przewodów hamulcowych i płynu. Ku mojemu zdumieniu pedał hamulca zaczyna łapać bardzo nisko. Po powrocie do warsztatu zostałem poinformowany, że moje auto było 3 krotnie odpowietrzane i hamulce działają prawidłowo. Troszkę mnie to zdenerwowało, ponieważ wszystkie klocki są nowe i wymieniane całkiem niedawno, no i przed naprawą pedał łapał bardzo wysoko. Panowie tłumaczyli się rozprężaniem nowych wężyków hamulcowych oraz problemami z jakością płynu hamulcowego. Zaproponowali mi wymianę płynu na ATE. Dzisiaj rozmawiałem z innym mechanikiem, który podsunął mi myśl iż winę może mieć pompa hamulcowa, która rozszczelniła się po wymianie płynu. Dodam tylko, że stary nie był wymieniany przez około 4 lata. Co o tym wszystkim myślicie??? Nienawidzę fuszerki i moja niunia musi działać perfekcyjnie. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki.
EmilAudi_LLE Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Najlepiej to podjechać na stacje diagnostyczną na rolki żeby sprawdzili. I druga sprawa to skoro było ok a jest źle to ogień do warsztatu i niech robią.
grzegorzmen Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 porostu papruły zapowietrzyły blok ABS-u i nie potrafią albo nie mają czym go odpowietrzyć , takie jest moje zdanie a czy zastosujesz płyn Kagera czy ATE to niema różnicy i pedał ci niebiedzenie wpadał prawie do podłogi . a jak mas zalany płyn taki jak ma być to pompa nie padnie z dnia na dzień . Po wymianie powinien Hamować lepie i z racji nowych przewodów nie powinny tak puchnąć i pedał powinien być twardszy .
telek86 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 A myślicie, że takim urządzeniem uda się odpowietrzyć? TOOLES_PL-Profesjonalne Narzędzia
Dev Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam,Potrzebuje waszej pomocy. Wczoraj odebrałem autko po wymianie przewodów hamulcowych i płynu. Ku mojemu zdumieniu pedał hamulca zaczyna łapać bardzo nisko. Po powrocie do warsztatu zostałem poinformowany, że moje auto było 3 krotnie odpowietrzane i hamulce działają prawidłowo. Troszkę mnie to zdenerwowało, ponieważ wszystkie klocki są nowe i wymieniane całkiem niedawno, no i przed naprawą pedał łapał bardzo wysoko. Panowie tłumaczyli się rozprężaniem nowych wężyków hamulcowych oraz problemami z jakością płynu hamulcowego. Zaproponowali mi wymianę płynu na ATE. Dzisiaj rozmawiałem z innym mechanikiem, który podsunął mi myśl iż winę może mieć pompa hamulcowa, która rozszczelniła się po wymianie płynu. Dodam tylko, że stary nie był wymieniany przez około 4 lata. Co o tym wszystkim myślicie??? Nienawidzę fuszerki i moja niunia musi działać perfekcyjnie. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki. jedz do panów postaw im auto i powiedz że mają Ci odpowietrzyc cały ukłąd poczynając od bloku ABS na tylnych zaciskach kończąc jezeli tego nie zrobią to Ty zrobisz to na ich koszt wystawiąjąc fakturę VAT za usługę pedały przy wymianie przewodów spuścili płyn z układu :facepalm::facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się