Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ostrzegania o braku płynu chłodniczego


athek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam problem ze swoją niunią.. komputer nie ostrzega mnie przed brakiem ani podczas bardzo wysokiej temp. płynu chłodniczego. przy włączeniu zapłonu kontrolka na liczniku się zapala lecz po odpaleniu gaśnie mimo że nie ma płynu. sprawdziłem że na kablu który dochodzi do czujnika w zbiorniczku wyrównawczym nie ma prądu.. (czy tam jest niskie napięcie? sprawdzałem czujnikiem na 12v z żarówką) wszystkie bezpieczniki ok. miał już ktoś taki problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze uszkodzony czujnik.Jesli masz okragla wtyczke polacz w niej piny kawalkiem kabla powinna zaswiecic sie kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to samo wrocilem z trasy i zbiorniczek pusty a na fisie nie bylo zadnego info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dochodzi w ogóle prąd do czujnika.. jutro będę badał czy tam jest niższe napięcie niż 12v.. VAG nic nie pokazuje licznik też nie jest wpięty na (lewo) pod inną kontrolkę.. dobrze ze termometr jest z innego czujnika bo patrze a tu 120 na piecu a ogrzewania zero :decayed: ... caly poniedziałek na badania więc się podzielę wieczorem co i jak

---------- Post dopisany 18-02-2013 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2013 at 22:57 ----------

Więc tak na kablach nie ma najmniejszego prądu.. obawiam się że może gdzieś być przerwany no chyba że cos ze sterownikiem bo wiązka wchodzi prosto do podszybia z lewej str. tam gdzie komputer... bede badał dalej.. jakies inne uwagi od kogos?? mial juz ktos taki problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj odłączyć kostkę od czujnika i zmostkować dwa piny drucikiem, włącz zapłon i sprawdź czy sie zapali kontrolka (tylko poczekaj chwile bo nie odrazu się zapala tylko po jakimś czasie) . u mnie czujnik był zawalony syfem ze zbironiczka i dopiero po czyszczeniu zaczął działać. a prądu tam prawdopodobnienie znajdziesz bo chyba jest to przewód masowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola płynu sprysku w przedliftach jest odwrotnie tzn jeśli brak to łączy do masy jeśli płyn jest to pozostaje pusty.

Ostatnio zakładałem fis u siebie i najpierw podłączyłem pod masę i wyświetlał brak płynu jak odpiąłem przestało wyświetlać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie myliłeś się :D odpiąłem od czujnika zwarłem na krótko i wyświetliło błąd na pulpicie :) teraz nie wiem czy czeka mnie wymiana czy tylko sie zakamienił ale myślę ze to pierwsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten czujnik wogole mozna kupic? bo szukalem na allegro i tylko ze zbiorniczkami mi wyskakiwało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna kupic tylko koszt wiekszy od uzywanego zbiorniczka z czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku spróbuj go przepłukać jakimś środkiem, np. do czyszczenia układów chłodzenia. ja swój przepłukałem gorącym octem z dodatkiem kwasku cytrynowego i cały osad ze zbiorniczka znikł oraz czujnik zaczął prawidłowo działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też myślałem o occie ale mam preparat valvoline do usuwania osadów z chłodnic i całego układu też dobrze odkamienia... jeśli nie pomoże próba z octem, a następnie zostaje wymiana :decayed:

---------- Post dopisany 24-02-2013 at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 19:56 ----------

Niestety zostaje wymiana zbiorniczka :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...