Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize, blad 575. Ograniczone dzialanie sztangi


zlkwow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, okolo miesiaca temu moj AFNik wpadl pierwszy raz w tryb awaryjny, silnik wystygl

odpalilem za jakis czas i problemu nie bylo. Przed wczoraj stalo sie to poraz kolejny i dalo

to do myslenia ze cos jest pewnie nie tak. Szybka diagnoza- blad 575 i za wysokie zadane

cisnienie doladowania wzgledem normy. No to VAG do reki i jazda:

LOGI DYNAMICZNE:

Log (0 - 000)

Log (1 - 008)

Log (2 - 010)

Log (3 - 011)

Log (4 - 004)

Log (5 - 001)

Log (6 - 003)

BASIC:

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 000)

STATYCZNE:

Log (0 - 000)

Log (1 - 002)

Log (2 - 007)

Log (3 - 013)

Log (4 - 012)

Log (5 - 014)

Log (6 - 018)

Log (7 - 023)

Log (8 - 003)

Log (9 - 004)

Ponizej filmik z dzialaniem sztangi:

Przy wszystkich dynamicznych przeszlo w awaryjny, blad 575. Wtedy

Silnik wylaczalismy, kasowanie bledow i kolejna grupa.

jesli ktos by juz przegladal logi i nie byl by to problem zeby przejzec wszystkie

bede wdzieczny. Moze jeszcze cos sie ujawni. Gdzies mi zwrocili uwage na kat wtrysku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarka jest całkowicie zawalona sadzą. Wymontowanie jej i wyczyszczenie bedzie niezbędne.

Przy okazji czyszczenia wywal katalizator.

Po akcji powtorz wszystkie logi dynamiczne.

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, turbina wyciagnieta jest w trakcie czyszczenia.

A moglbym prosic abys swoim wprawnym okiem rzucil na reszte logow?

Moze cos jeszcze nie domaga, na innym forum zwrocili mi uwage na kat wtrysku

i prace termostatu... Jak sie ma EGR i co z przepływka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe OT: tu wiesz jaki silnik "okolo miesiaca temu moj AFNik", a trudno wybrać odpowiedni prefix do tematu "[ALL] Prosba o analize, blad 575. Ograniczone dzialanie sztangi" do regulaminu może czas zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku można poprawić. EGR i przepływomierz na razie wyglądają OK. Przepływke można będzie sprawdzić dokładniej jak dojdziesz do ładu z turbiną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak, turbina wyczyszczona. Ponoc byla w dosc dobrym stanie i nie była jakos

specjalnie zabrudzona. Jutro zapinam VAGa i zrobie raz jeszcze logi. Po raz kolejny

poprosze pomoc w ich weryfikacji wzgledem starych. Wydaje mi sie ze auto ciut lepiej

reaguje na gaz i napewno lepiej idzie w gornym zakresie obrotow - od 3k. Zeby jakos

mocy mu przyszlo raczej bym nie powiedzial, dupohamownia nic nie odczula. Zapieczone

byly dwie kierowniczki. Jedna bardziej, druga mniej i to bylo głowna przyczyna

problemu.

Co do kata wtrystku, mozna go zmienic elektronicznie czy sama pompa trzeba tez ruszyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku koryguje się mechanicznie ruszając pompą. Nie ma możliwości jego korekty Vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lecimy:

LOGI DYNAMICZNE:

Log (0 - 003)

Log (1 - 000,000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

BS:

Log (0 - 011)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

STATYCZNE:

Log (0 - 023)

Log (1 - 013)

Log (2 - 007)

Log (3 - 004)

Log (4 - 003)

Log (5 - 001)

Log (6 - 000)

Log (7 - 018)

Log (8 - 014)

Sa to logi po czyszczeniu geometrii. Do wymiany chyba bedzie jeszcze termostat

bo statyczne robilem po dynamicznych czyli po dosc ostrym uzytkowaniu samochodu

i temp nie przekroczyla 75C chyba nawet, fakt ze na zewnatrz bylo -6C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa i powietrza nowe ?

Pokaz logi z modułu 17 Instruments... grupa 003 na max nagrzanym silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filt powietrza nowy, wymienilem przy czyszczeniu turbiny. Filtr paliwa ma ok 10k nalatane.

Wiekszej ilosci logow nie mam, wrzucilem wszystko co mam. Temperatura caly czas byla w okolicach 75,

wiecej sie nie dalo. Jesli chodzi o statyczne mogla spasc z racji na temp zewnetrzna -6C bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ze termo jest trupem.

Podreguluj zaplon... na wczesniejszy.... tak zeby kąt w 000 Basic Setting oscylował ~60 ... tam gdzie teraz masz 39.

Po wymianie termostatu powtorz logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...