zlkwow 0 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam, okolo miesiaca temu moj AFNik wpadl pierwszy raz w tryb awaryjny, silnik wystygl odpalilem za jakis czas i problemu nie bylo. Przed wczoraj stalo sie to poraz kolejny i dalo to do myslenia ze cos jest pewnie nie tak. Szybka diagnoza- blad 575 i za wysokie zadane cisnienie doladowania wzgledem normy. No to VAG do reki i jazda: LOGI DYNAMICZNE: Log (0 - 000) Log (1 - 008) Log (2 - 010) Log (3 - 011) Log (4 - 004) Log (5 - 001) Log (6 - 003) BASIC: Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 000) STATYCZNE: Log (0 - 000) Log (1 - 002) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 012) Log (5 - 014) Log (6 - 018) Log (7 - 023) Log (8 - 003) Log (9 - 004) Ponizej filmik z dzialaniem sztangi: Przy wszystkich dynamicznych przeszlo w awaryjny, blad 575. Wtedy Silnik wylaczalismy, kasowanie bledow i kolejna grupa. jesli ktos by juz przegladal logi i nie byl by to problem zeby przejzec wszystkie bede wdzieczny. Moze jeszcze cos sie ujawni. Gdzies mi zwrocili uwage na kat wtrysku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Sprezarka jest całkowicie zawalona sadzą. Wymontowanie jej i wyczyszczenie bedzie niezbędne. Przy okazji czyszczenia wywal katalizator. Po akcji powtorz wszystkie logi dynamiczne. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlkwow 0 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ok, turbina wyciagnieta jest w trakcie czyszczenia. A moglbym prosic abys swoim wprawnym okiem rzucil na reszte logow? Moze cos jeszcze nie domaga, na innym forum zwrocili mi uwage na kat wtrysku i prace termostatu... Jak sie ma EGR i co z przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Takie małe OT: tu wiesz jaki silnik "okolo miesiaca temu moj AFNik", a trudno wybrać odpowiedni prefix do tematu "[ALL] Prosba o analize, blad 575. Ograniczone dzialanie sztangi" do regulaminu może czas zajrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Kąt wtrysku można poprawić. EGR i przepływomierz na razie wyglądają OK. Przepływke można będzie sprawdzić dokładniej jak dojdziesz do ładu z turbiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlkwow 0 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Wiec tak, turbina wyczyszczona. Ponoc byla w dosc dobrym stanie i nie była jakos specjalnie zabrudzona. Jutro zapinam VAGa i zrobie raz jeszcze logi. Po raz kolejny poprosze pomoc w ich weryfikacji wzgledem starych. Wydaje mi sie ze auto ciut lepiej reaguje na gaz i napewno lepiej idzie w gornym zakresie obrotow - od 3k. Zeby jakos mocy mu przyszlo raczej bym nie powiedzial, dupohamownia nic nie odczula. Zapieczone byly dwie kierowniczki. Jedna bardziej, druga mniej i to bylo głowna przyczyna problemu. Co do kata wtrystku, mozna go zmienic elektronicznie czy sama pompa trzeba tez ruszyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Kąt wtrysku koryguje się mechanicznie ruszając pompą. Nie ma możliwości jego korekty Vagiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlkwow 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 To lecimy: LOGI DYNAMICZNE: Log (0 - 003) Log (1 - 000,000) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) BS: Log (0 - 011) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) STATYCZNE: Log (0 - 023) Log (1 - 013) Log (2 - 007) Log (3 - 004) Log (4 - 003) Log (5 - 001) Log (6 - 000) Log (7 - 018) Log (8 - 014) Sa to logi po czyszczeniu geometrii. Do wymiany chyba bedzie jeszcze termostat bo statyczne robilem po dynamicznych czyli po dosc ostrym uzytkowaniu samochodu i temp nie przekroczyla 75C chyba nawet, fakt ze na zewnatrz bylo -6C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Filtr paliwa i powietrza nowe ? Pokaz logi z modułu 17 Instruments... grupa 003 na max nagrzanym silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlkwow 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Filt powietrza nowy, wymienilem przy czyszczeniu turbiny. Filtr paliwa ma ok 10k nalatane. Wiekszej ilosci logow nie mam, wrzucilem wszystko co mam. Temperatura caly czas byla w okolicach 75, wiecej sie nie dalo. Jesli chodzi o statyczne mogla spasc z racji na temp zewnetrzna -6C bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Wyglada na to ze termo jest trupem. Podreguluj zaplon... na wczesniejszy.... tak zeby kąt w 000 Basic Setting oscylował ~60 ... tam gdzie teraz masz 39. Po wymianie termostatu powtorz logi dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się