Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF STAGE 1 i STAGE 2 by GOODHOPE


solto1

Rekomendowane odpowiedzi

Stage 1 14-12-2011

Seria AVF + sam chip

IMG_1064.jpg

Stage 2 25-02-2013

AVF + turbo BRD + FMIC + cat out(wydech na dwie rury-swap) + egr out (programowo bo fizycznie jest)

IMG_1065.jpg

Jako ciekawostkę mogę powiedzieć że różnica między run 2 a run 3 na wykresie wynika z korekty wałka rozrządu - napinacz "uginał się " do wartości 3,6 na wolnych obrotach .

Po delikatnym muśnięciu rozrządu (wartości w logach 0.0 do 0.5 ) i po zchamowaniu bez ruszania programu w serii wypluł 6 koni więcej.

Jednak skorygowany rozrząd daje radę do około 3500 obr potem znowu napinacz "mięknie " do ok. 3,5 i prawdopodobnie jak twierdzi tuner w efekcie końcowym

ucieka ok. 6-7 km i Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wynik? Skok o 10 KM względem chipa to dobry wynik?:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taa... bo kazdy silnik jest idealny... i kazdemu na BRD pozwala na przekroczenie 200 KM:wink:

jakby nie patrzec to prawie 10 letnie auto, i dwa ze pompki pewnie na wiecej nie pozwoliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że jeździ się nieźle , aczkolwiek brakuje trochę tego " dołu " z oryginalnej turbiny ale trzeba się po prostu trochę przestawić na inny styl jazdy. Wiadomo każdy jak planuje takie mody to ma nadzieje że wyjdzie 200/400 ale cóż. Auto odpycha się całkiem przyzwoicie , i bez dymnie. Gdyby jeszcze skorygować o te trzy stopnie rozrząd to pewnie by było ze 193-4 km i400 nm , ale z koleji w dolnych partiach obrotów by się znacznie pogorszyło bo wałek był by w minusie więc tak zostawiliśmy. Generalnie silnik jest dość zdrowy bo na blacie ma 270 tyś , ale poprzedni właściciel po przebiegu ok 100 tyś. w serwisie wymieniał silnik oprócz głowicy.

Mam jeszcze pytanko , a mianowicie czy może ktoś załatwić historię serwisową na piśmie , bo jak byłem w serwisie to powiedzieli mi że nie mogą mi dać bo to własność firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

historii na piśmie ci nikt nie da może jedynie centrala VW, a jak ktoś da ryzykuje zwolnieniem z pracy

A wałek rorzadu to masz w dobrym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuner bez zdjęcia dekla nie prześwietli ci silnika, a napinacz swoja drogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik zdrowy, suchy , chodzi ładnie i równo , zmiany oleju robię co 15 tyś i od zmiany do zmiany nie dolewam ani grama a przebieg udokumentowany. Gdyby z silnikiem było coś nie tak to na samym chipie nie osiągnoł by takiego wyniku a i seria była niezła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jakimś ekspertem nie jestem ale strasznie pofalowany masz ten wykres.

To co powoduje że mocy nie ma w górnej części obrotów to problem napinacza rozrządu jeżeli synchro tak wariuje jak piszesz.

Zmień napinacz i rolkę, synchro ustaw około -2 i korekta będzie lepiej:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...