Skocz do zawartości

solto1

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O solto1

Osiągnięcia solto1

0

Reputacja

  1. Silnik zdrowy, suchy , chodzi ładnie i równo , zmiany oleju robię co 15 tyś i od zmiany do zmiany nie dolewam ani grama a przebieg udokumentowany. Gdyby z silnikiem było coś nie tak to na samym chipie nie osiągnoł by takiego wyniku a i seria była niezła.
  2. W sumie to wałka nie oglądałem, ale raczej wykluczam jego zły stan. Ufam tunerowi że to napinacz się już trochę urobił.
  3. Powiem wam że jeździ się nieźle , aczkolwiek brakuje trochę tego " dołu " z oryginalnej turbiny ale trzeba się po prostu trochę przestawić na inny styl jazdy. Wiadomo każdy jak planuje takie mody to ma nadzieje że wyjdzie 200/400 ale cóż. Auto odpycha się całkiem przyzwoicie , i bez dymnie. Gdyby jeszcze skorygować o te trzy stopnie rozrząd to pewnie by było ze 193-4 km i400 nm , ale z koleji w dolnych partiach obrotów by się znacznie pogorszyło bo wałek był by w minusie więc tak zostawiliśmy. Generalnie silnik jest dość zdrowy bo na blacie ma 270 tyś , ale poprzedni właściciel po przebiegu ok 100 tyś. w serwisie wymieniał silnik oprócz głowicy. Mam jeszcze pytanko , a mianowicie czy może ktoś załatwić historię serwisową na piśmie , bo jak byłem w serwisie to powiedzieli mi że nie mogą mi dać bo to własność firmy.
  4. Stage 1 14-12-2011 Seria AVF + sam chip Stage 2 25-02-2013 AVF + turbo BRD + FMIC + cat out(wydech na dwie rury-swap) + egr out (programowo bo fizycznie jest) Jako ciekawostkę mogę powiedzieć że różnica między run 2 a run 3 na wykresie wynika z korekty wałka rozrządu - napinacz "uginał się " do wartości 3,6 na wolnych obrotach . Po delikatnym muśnięciu rozrządu (wartości w logach 0.0 do 0.5 ) i po zchamowaniu bez ruszania programu w serii wypluł 6 koni więcej. Jednak skorygowany rozrząd daje radę do około 3500 obr potem znowu napinacz "mięknie " do ok. 3,5 i prawdopodobnie jak twierdzi tuner w efekcie końcowym ucieka ok. 6-7 km i Nm.
  5. Witam , a ja polecam Aral Super Tronic Longlife III 5W-30 . Olej rekomendowany przez Grupę VW Specyfikacje: VW 504.00 / 507.00 .Ja kupuje na ebay-u z Niemiec za ok 170 zł -4l i jestem zadowolony . Zmiany robię co 15000 km i nie zdarzyło mi się jeszcze dolewać oleju między zmianami. Auto z 2004 rocznika ,a u mnie od 3 lat i przejechałem nim ok 60000 km, a w sumie ma nalatane 270000 km. W Niemczech poprzedni właściciel auto serwisował do końca ,i jak je kupiłem było zalane właśnie takim Aralem. Pozdrawiam.
  6. solto1

    Wąż do turbo BRD ?

    A może próbował ktoś z wężem od passata b5 110-115 km , bo w sumie to mam klienta na ori wąż od AVF-a. No i jak z tym turbo BRD by było coś nie tak to będzie znowu problem z powrotem do ori dmuchawki ---------- Post dopisany 25-01-2013 at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany 20-01-2013 at 09:27 ---------- Turbo wstawione na wężu od AVF-a. Na kruciec od brd nałożyłem trzy warstwy dentki rowerowej(prowizorki są najlepsze) a z węża usunąłem szybkozłączkę. Wszystko siedzi jak oryginał. Dzięki za pomoc ---------- Post dopisany 28-01-2013 at 07:10 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 11:01 ---------- Do zmknięcia
  7. solto1

    FMIC do B6 !

    Jest firma w Jastrzębiu w której zamówiłem zestaw FMIC do 1.9 tdi AVF z kwasu z chłodnicą wysoką na 180mm rurą z gniazdem pod mapsensor + opaski+ silikony z wysyłką za 1380 zł. Adres strony baq-garage.pl Na stronie w dziale realizacje można zobaczyć ich projekty. Myślę że ciekawa sprawa Na allegro mają taki zestaw z montażem za 1399 zł ( bez rury z mapsensorem i cooler 140 mm) Pojechał bym na montaż , ale trochę za daleko
  8. solto1

    Turbo 2.0 Tdi

    Czy to pewne że po VIN-ie można sprawdzić jakie się ma pompki. Jeżeli tak to może znalazł by się ktoś kto by mi taką informacje " załatwił" Ja właśnie wstawiłem trzy dni temu do swojego AVF-a turbo BRD , teraz jestem w trakcie załatwiania FMIC-a i i wam powiem że narazie odczucia z jazdy są na plus. Trudno to tak dokładnie sprawdzić bo wszędzie jest ślisko. Ale jest ok. Myślę że jak wszystko poskładam plus korekta w Goodhope to będzie całkiem fajny wynik. Narazie trochę później wstaje (ok 1900-2000 obr) ale jest całkiem dobrze,za to góra jest " całkiem niezła" Ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał
  9. solto1

    Wąż do turbo BRD ?

    tylko wydaje mi się że jak usunę tą szybkozłączkę to ten wąż ma większą średnicę niż końcówka wylotowa turbiny (42-43mm) i nie wiem czy uda się szczelnie zacisnąć
  10. solto1

    Wąż do turbo BRD ?

    Chciałem dalej modyfikować swojego AVF- a, więc kupiłem używane turbo brd (980 zł - 3 miesięce pisemnej gwarancji) które ma niby pasować niby p&p , a okazuje się że wąż wychodzący z turbiny ori AVF nie pasuje do BRD. I tu moje pytanie. Słyszałem że podejdzie wąż od passata b5 110 km o numerach 145828. Czy to prawda , czy może jest jakiś inne rozwiązanie?
  11. Również polecam Good Hope. Gość robi dobrą robotę i za dobre pieniądze
  12. solto1

    [ALL] PLX KIWI + IPHONE

    Nie wiem jaką diagnostykę wykonujesz. Urządzenia nigdy w rękach nie miałem. Myślałem że ktoś się tym już bawił. Traktuje to raczej jako gadżet , ale myślę że warty uwagi.Przy odpowiednim wsparciu programowym można by tym co nieco zdziałać
  13. Te przykłady nie dotyczyły Twego samochodu, ani mojego ani żadnego-po prostu jedne z wielu modów które tak naprawdę mają charakter estetyczny , a przynajmniej połowa z nich nie ma wpływu na bezpieczeństwo a niektóre wręcz pogarszają komfort jazdy.Sprawa nie dotyczy akurat hamulców. Nigdzie nie pisałem że po zmianie gorzej hamują , bo hamują lepiej, ale niektórzy w swych odczuciach obrazowali to właśnie tak jak by *kotwice wyrzucić za okno*. Temat zgłębiłem w odpowiednim stopniu, choć uważam że cała kwintesencja zmieściła by się na trzech stronach. Po za tym nie wiem jak dla Ciebie ,ale dla mnie obok funkcjonalności względy wizualne też mają znaczenie. Części które kupiłem były naprawdę w super stanie(wszystkie uszczelki ,gumy prowadnice w idealnym stanie). Tarcze były na tokarce tylko zabielone. Wszystko przed zakupem sam wybierałem, a było w czym. Kramex , bo tam kupiłem wszystko to naprawdę duża i porządna firma-na wszystkie części gwarancja. Faktycznie trochę mnie poniosło , za ton wypowiedzi przepraszam.
  14. do siemiana- chciał bym poznać twą opinię na kilka tematów , bo widzę że zdążyłeś mnie już poznać. A jaszcze dodam że mieszkam na wsi i jestem rolnikiem żeby ci było łatwiej. Widzę również że zdążyłeś się wypowiedzieć na tym (nie wiem jak na innych)forum już prawie 2000 razy, oraz z racji wieku posiadasz z pewnością olbrzymie doświadczenie. Więc do rzeczy. Baza - auto 150-180 km , przeznaczenie - auto do wszystkiego(miasto ,trasa,zabawa,rodzina,POLSKA) 1.hamulce z 300 konnego auta -pewnie dla bezpieczeństwa?! 2.koła 235/35/19 - pewnie dla bezpieczeństwa?! 3.zawias -40mm - pewnie dla bezpieczeństwa?! 4.kierownica R8 - pewnie dla bezpieczeństwa?! 5.skąd wiesz gdzie i od kogo i w jakim stanie kupiłem graty? 6.czym różni się klocek (nie kolor tylko właściwości) ten który założyłem od ori lub ferodo? Pozdrawiam MISTRZA
  15. Witam No więc około 2 tyg temu dołączyłem do grona posiadaczy zestawu 320/288. Teraz coś o kosztach: -kompletne ori zestawy- zaciski ,jarzma ,ori tarcze(przód 29,4 mm , tył 11,5mm), ori klocki(zużyte w 20%)-900 zł -klocki założyłem jednak inne z powodu na pylenie poszły ATE Ceramic przód +tył - ok 610 zł -na tył nowe blachy kryjące tarcze (aso audi) -184 zł -płyn ATE SL-ok 35 zł -zestaw do czyszczenia i malowania MOTIP-90 zł -dystansy alu 17mm + dłuższe śruby do stalowych 16' na zimę - 250 zł -przetoczenie tarcz - 90 zł -montaż własnoręczny - 0 zł(kilka browarów ) Razem ok 2200 Efekt-wizualny super , skuteczność też wzrosła ,aczkolwiek czytając czytając inne opinie myślałem że będzie troszkę lepiej. Jak już ktoś już tutaj pisał przy dziadkowej jeździe nie ma praktycznie żadnej różnicy, ale przy sportowej da się zauważyć na plus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...