Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] błędy cd.


andrzej710127

Rekomendowane odpowiedzi

witam.CO do mnie to już się trochę opisałem w skazanym linku.pytając o błędy to dałem ciała bo nie pokazałem ostatniej strony dlatego pozwalam sobie pokazać jeszcze raz ten opis w całości i proszą o komentarz jeśli można.nie wiem też co opisuje ta cała litania np.address17,35.......Oczywiście dzięki za opis zaworka odcinającego paliwo.Co prawda na razie nie nażekam na odpalanie może troche na moc, ale to inny temat. muszę najpierw sprawdzić turbo ,n75,poprosze braciszka jeszcze raz o podłączenie,jęśli będzie potrafił.narka.-dzięki..............sory jak cos jeszcze żle piszę

audi a4 b5

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 04

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0432769

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 K

Component: ZV-Pumpe, Funk D05

Coding: 12864

Shop #: WSC 06325

6 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

29-00 - Short to Ground

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, deja vu ? Przecież już odpisywałem... ? hm...

N109 - błąd czasem spowodowany źle załozonym alarmem, który może wykorzystywać ten zawór

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

http://www.audiworld.com/tech/elec131.shtml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skipping Address 15-Airbags

Address 25

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

Te rzeczy co wyżej zacytowałem nie wyglądają zbyt ciekawie!!

"Skipping Address 15-Airbags" - pominięcie adresu 15 - znaczy to, że nie może połączyć się z poduszką. Wydaje mi się, że samochód był bity, ponieważ zamek centralny zanotował "Opened Due to Crash Signal " - ten błąd z kolei oznacza, że podczas jazdy zadziałał czujnik zderzeniowy, który jak się zderzysz na czołowe otwiera zamki w drzwiach.

Na końcu wydaje mi się, że coś jest też nie teges z Immobilizerem, bo nie może się połączyć.

Spróbuj w przypadku poduszek i immobilizera połączyć się ponownie za pomocą jakiegoś innego VAGa. No to tyle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Skipping Address 15-Airbags" - pominięcie adresu 15 - znaczy to, że nie może połączyć się z poduszką

przeciez przy skanowaniu jest opcja do odznaczenia, żeby nie skanował airbagów...

Akurat to żaden error według mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczne dzięki.trochę dziwne ,bo prawa strona była bita u Niemców ,ale potem jak ja go mam to już nie.Raz tylko rozłączyły mi sie poduszki pod fotelem/odkurzanie/fachowiec wykassował palące sie poduszki i nic wiecej nie było.Co do immobilajzera to w lutym jak były duże mrozy odpalał i gasł drugi raz trzeba było troche dłużej kręcić i trudniej odpalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...