bryleks 0 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Mam dość dziwny problem. Otóż ciężko mi odpala. Raz juz zdarzyło się, że nie odpaliłem (stałem z górki, przejechałem 60km, zgasiłem auto i po 10min już nie uruchomiłem go... dopiero następnego dnia odpalił). Problem zazwyczaj pojawia się kiedy samochód jest w miarę rozgrzany i stoi prosto lub lekko z górki. Gdy auto jest przechylone (prawa strona stoi na zaspie śnieżnej lub krawężniku) odpala od strzała. Wszystko było VAGowane i nie ma żadnych problemów, które można z tym powiązać (do wymiany czujnik esp pod pedałem gazu bo czasem się zacina no i jedna pompka powoli się kończy, ale nie wydaje mi się, żeby ona miała jakiś z tym związek). Dodam, że auto jeździ jak należy... nic nie trzęsie, spalanie w normie... żadnych trybów serwisowych. Może filtr paliwa (olej i wszystkie filtry wymienione w grudniu) jest zapchany albo układ zapowietrzony? Na pewno w tygodniu go wymienię, ale może coś innego Wam wpadnie do głowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 filtr paliwa pierwszy do odstrzalu i sprawdz zawor zwrotny.... moze jest uwalony i cofa sie paliwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przyczyna najprawdopodobniej znana ale najpierw uzupełnij profil jakie auto jaki silnik itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przyczyna najprawdopodobniej znana ale najpierw uzupełnij profil jakie auto jaki silnik itd. Zrobione :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 zobacz to co ci wyzej napisalem i daj znac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Jak wymienisz zaworek zwrotny który się znajduje na filtrze paliwa razem z filtrem paliwa i nie przyniesie to efektu to pompa Vacum do wymiany. Aha sprawdź czy nie przybywa Tobie oleju w silniku i czy masz z tyłu głowicy między ścianą grodziową a głowicą mokro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 właśnie jestem po zabiegu uszczelnienia vacum pompy leciało z pod czarnego dekla ,ale z autem nic się nie działo , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 A miałeś pompe LUK-a tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 tak mam pompę LUK czarny dekiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wymiana filtra paliwa nic nie dała... dopiero po wymianie zaworka zwrotnego chyba wszystko wróciło do normy... piszę "chyba" bo mało jeździłem dziś i ciężko jednoznacznie stwierdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Bedzie zyl.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 A już się cieszyłem... za wcześnie jednak. Dziś podjechałem na zakupy do marketu (silnik był już prawie rozgrzany), wróciłem po 20min. i ledwie go odpaliłem. Zaznaczę, że takie cyrki dzieją się tylko kiedy samochód jest rozgrzany albo ciepły. Z rana nie ma takich problemów... odpala bez problemu. Czyli co... następna rzecz to pompa vacum? W którym dokładnie miejscu ona się znajduje? Dodam, że autko ma oryginalny przebieg 420tyś. km jest po swapie i chipie, ale osprzęt został stary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 znajdz przewod od serwa w sciance grodziowej i po nim dojdziesz do pompy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Chciałbym się jeszcze upewnić przy wydaniem kilku stówek za pompe vacum. Rozumiem, że w moim silniku ta pompa jest odpowiedzialna za wytwarzanie podciśnienia i pompowanie ropy? Są jakieś tańsze zamienniki (nowe) czy kupić jakąś używaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidzior 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Chciałbym się jeszcze upewnić przy wydaniem kilku stówek za pompe vacum. Rozumiem, że w moim silniku ta pompa jest odpowiedzialna za wytwarzanie podciśnienia i pompowanie ropy? tak jak piszesz ja bym szukal uzywanej z pewnego zrodla.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Spróbuj jeszcze odpalać z włączonymi światłami..i daj znać czy coś się zmieniło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia_84 2 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mialem taki sam problem po rozgrzaniu silnika do 90 stopni zgaszaniu auto nie chcialo odpalic po wymianie uszczelniaczy wszytsko wrocilo do normy. Komputer tez nie pokazywal zadnych bledow, zaworek tez wymienilem i nie pomogolo dopiero po wymianie uszczelniaczywszytsko wrocilo do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzik 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 mam podobną sytuację co kolega bryleks, do sprawdzenia zwór zwrotny i filtr paliwa ale..jak kolega wyżej napisał odpalając samochód przy włączonych światłach (przynajmniej postojowych) problem wogóle nie występuję. Może ktoś napisać o co chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 mam podobną sytuację co kolega bryleks, do sprawdzenia zwór zwrotny i filtr paliwa ale..jak kolega wyżej napisał odpalając samochód przy włączonych światłach (przynajmniej postojowych) problem wogóle nie występuję. Może ktoś napisać o co chodzi ? O to, że uwalone styki we włączniku sieją jakieś zakłócenia w elektronice. Temat, szczegółowo niewyjaśniony do tej pory ale w praktyce juz opanowany. Włącznik do naprawy albo wymiany na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 U mnie niestety włączone czy wyłączone problem się pojawia. No niestey... kolejna rzecz do sprawdzenia to pompa vacum. Oby to już było to. PS Orientujecie się może, która wersja może być w moim aucie? Bo z tego co widzę to jest kilka i wszystkie różnią sie literkami na końcu... ponoć niby wszystkie są takie same, ale jednak jak porównuje zdjęcia to minimalnie się różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się