egon@ Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Witam mam problem z R megane 1.9 dti. pompa vp 37 a mianowicie silnik przy pierwszym uruchomieniu kręci i nie chce odpalić, nawet 10s i nic, wystarczy przerwać wycofać kluczyk i ponownie przekręcić, auto zapala wtedy od strzała, (nie zawsze tak się dzieje) coraz częściej zdarza się to nawet jak silnik jest ciepły, zapala dopiero po drugim przekręceniu kluczyka. Do tego jak silnik pracuje na jałowych obrotach, nie równo pracuje nie widać tego na obrotomierzu, ale chodzi nierówno jak stary autobus leyland. Panowie jak myślicie, czy powyższe objawy wskazują na zanieczyszczony nastawnik a może kąt wtrysku????? Auto w czasie jazdy zachowuje się b. dobrze nie traci mocy???
wesz82 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Może nie dostaje paliw tyle ile trzeba???Jaką masz dawkę paliwa???Może imo nie łapie,skoro mówisz że po wycofaniu kluczyka hula jak trzeba. Jak nastawnik to powinno wyrzygać błąd. Podepnij pod kompa sprawdź kąt,dawkę paliwa i RSW tylko gdzie tego szukać w renaulcie:decayed:
egon@ Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 No właśnie mój VAG nie łączy się z Francuzem (a gość z allegro pisał że będzie działał też na żabojadach), co do imo to go nie ma bo został zdjęty poprzedniej zimy, przez mrozy się coś zjebało i musiałem wybecelować 500 pln za zdjęcie . Będę pewnie musiał pojechać do jakiegoś mechaniora co ma wyższej klasy urządzenie diagnostyczne i wtedy może coś wyjdzie.
trepek Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Z tym kluczykiem to mogą być problemy z immo. Co do nierównej pracy przyczyn może być wiele: od złego wtryskiwacza po uciekającą kompresję na jednym garnku. EDIT. Ok, nie ma immo. Przewody do pompy i od pompy masz przeźroczyste? Może pompa się zapowietrza, taki sam byłby objaw. Zobacz też, czy nie ma wycieków z pompy wtryskowej, szczególnie przy sekcji tłoczącej.
egon@ Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Tak przewody są przezroczyste widać takie b.małe (jakby bąbelki gazu w browarku), ale tak było zawsze i było ok problem z takim rozruchem zaczął się od nie dawna, pompa jest sucha nigdy i nigdzie nie było żadnych wycieków. ---------- Post dopisany at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:37 ---------- Może to wina rozrusznika bo zaczął coś szwankować i nie ma uderzenia a to chyba podstawa sam już nie wiem.
wesz82 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Sprawdź czy z rana przed rozruchem jest paliwo w przewodach,może cofa się do baku i dlatego tak długo kręci. Jak nie to to ja bym szukał w immo problemu,moze jakiś elektro dał ciała i teraz to wychodzi.
trepek Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Rozrusznik też może byc przyczyną. W dieslu bardzo ważna jest prędkość pracy rozrusznika, bo przy zbyt wolnej pracy temperatura sprężonego powietrza może być zbyt mała i nie dojdzie do samozapłonu.
egon@ Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Paliwo jest na pewno bo przed pompą mam założony zaworek zwrotny, już kiedyś tak zrobiłem dla pewności, co do imo to nie wiem, koleś odłączył, skasował moją kieszeń i do tej pory było dobrze ale kto wie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się