oktawiusz5 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 mam taki sam dźwięk jak w pierwszym filmiku a octavii AFN i nie mam pojęcia co to może być;/
adriansdz Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam ja mam podobna sytuacje tylko ze odpalam silnik i dzwiek pojawia sie po przelaczeniu skrzyni biegow na D lub R i probuje ruszenia silnik pracuje i co jakas chwilke nie systemactycznie wydaje dziwny dziwek . Taki jak na tym filmiku jest identyczny i zaczyna sie w tym samym momecie jak na filmiku. prosze o pomoc co to kurna jest hehe?Audi a4 2.0 tdi 2005 r 148.tys km automat
Areka4s4 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Siema. Pozwole sobie odświeżyć temat. Dzwięk "1filmik" znowu wrócił...tzn wrócił już wcześniej ale nie miałem kiedy napisać Sprawa wygląda tak: jak dodaje gazu(obroty około 4tyś.) na tzw"luzie" i obroty spadaja to chrobocze i trzesie autem(nie zawsze) jakby silnik nierówno pracował. Raz zdarzyło sie ze silnik zgasł po przegazowaniu ale bez zadnych problemów odpalilem go spowrotem. Jeszcze jedno jak odłączam weżyk który idzie od "gruszki" to tego dzwięku "chrobotania" nie ma. Czyli podejrzewam ze"gruszka" ma wine. Czytałem tą lekture ale niestety filmik nie działa:: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ Takze ja stawiam u siebie na gruszke i moze jeszcze zawór n75 przydało by sie sprawdzic i jak cos wymienic:D $$$$$$ by sie przydały na te naprawy:D Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 z tego co wyszperalem wynika, ze:Ten dzwiek to nastepstwo sytuacji: turbina sie kreci, silnik "przejada" powietrze wiec potwietrze plynie od T do silnika i nagle driver cofa noge z gazu... turbo "rozpedem" jeszcze pompuje i tutaj niby nastepuje zjawisko powrotu fali do T i chyba spotyka sie z lopatkami T i dlatego ten podzwiek W edc17 i chyba edc16 jest przepustnica w doloci - nie wiem jaka tam logika jest tego ale jezeli auto w momencie cofniecia buta przymyka ja to moze jest efekt a'la blow off Jezeli ludziom ustepuje to po zaslepieniu EGR to powyzsza teoria troche przestaje sie kupy trzymac (tak to jest jak sie gada o rzeczach malo namacalnych) W ukladzie intercoolera sa czasem (np w a4b7 140PD) takie pozornie bezsensowne puszki (jakby slepe kiszki) zwane "komora rezonansowa" (pewnie by miedzy innymi to niwelowac) Chyba mozna przyjac, ze zrodlem tego moze byc - klopoty ze sterowanie T - kombinowane uklady intercoolera - duze turbawki/czipy Pozdrawiam, Przemek czyli chyba nie mam sie czym przejmowac... na biegu jałowym nie gazuje motoru... ale w czasie spokojnej jazdy na 2000rpm słysze u siebie własnie jakby takie chrobotanie , po zdjeciu nogi z gazu przestaje... w momencie agresywnego rozpedzania sie nie wystepuje ten dzwiek... turbo pompuje mi 1,5bar. ogolnie nie drazni mnie to i sie nie wsłuc**je...ale zainteresowało mnie to bo nie wiedziałem czy cos jest zrypane czy ma tak byc....ogolnie z autem nie mam zadnych problemów.. braków mocy nie mam i nic sie nie dzieje...nie dławi sie nie prycha nie kaszle...tylko czasem ten dzwiek mnie zastanawia...
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 No wlasnie u mnie jest to chrabotanie,szczegolnie na rozgrzanym silniku jak schodzi z obratow na biegu jalowym auto ma kopa i nie kopci,jutro jade podpiac pod kompa zobaczymy co pokaze .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się