Stochus Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, Mam 1,9tdi 110km AFN po programie, do wczoraj auto super się zbierało, ciągnęło od samego dołu, zero problemu. Dzisiejszego ranka, po odpaleniu totalna zamuła, mocy do 2800-3000 rpm jak na trybie awaryjnym a potem znów szatan. Nie mam jeszcze logów, dopiero na weekend. Sprawdziłem na szybko turbo, gruszka chodzi idealnie(sprawdzałem dodatkowym wężykiem), łopatki w turbie na pewno niezapieczone, natomiast wężyk od czujnika, który wchodzi do gruszki nie zasysa jak powinien, i sztangielka nie robi najmniejszego ruchu. Co według waszych magicznych szklanych kul może się dziać? Czujnik nawalił? Bo przepławkę raczej wykluczam, nie mogła się posypać na postoju...
wojtek26 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Sprawdz czy dochodzi podciśnienie do zaworu jeżeli tak to N-75, jeżeli nie dochodzi to sprawdz cały układ podciśnienia.
Stochus Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Ok, racja, sprawdze czy dochodzi podciśnienie i wtedy okaże się czy to ten N75
bartosz85 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Sprawdz czy dochodzi podciśnienie do zaworu jeżeli tak to N-75, jeżeli nie dochodzi to sprawdz cały układ podciśnienia. jak sie to sprawdza??
andrzej22 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Sprawdz czy dochodzi podciśnienie do zaworu jeżeli tak to N-75, jeżeli nie dochodzi to sprawdz cały układ podciśnienia. jak sie to sprawdza?? Np. sprawdż weżyki czy szczelne lub podmień na inny zaworek to tak na początek
Stochus Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 a pompa vacu? ---------- Post dopisany 13-03-2013 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2013 at 19:56 ---------- Panowie, udało się zlokalizować usterkę. Powodem całego zjawiska był na wpół trzymajacy się wężyk od podciśnienia wychodzący z N18 a potem trójkika. Spowrotem TDI z dwiema czerwonymi literkami
Bartollo Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 a pompa vacu?---------- Post dopisany 13-03-2013 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2013 at 19:56 ---------- Panowie, udało się zlokalizować usterkę. Powodem całego zjawiska był na wpół trzymajacy się wężyk od podciśnienia wychodzący z N18 a potem trójkika. Spowrotem TDI z dwiema czerwonymi literkami TDI z jedną czerwoną literką dwie czerwone to już PD Mam prosbe kolego Wymieniałeś wszystkie wężyki czy tylko ten uszkodzony? Interesuje mnie jaka jesty srednica tych węzyków są tej samej co do przelewu ??
Stochus Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 Jedną czerwoną literkę miałem przed programem, teraz mam dwie Kiedyś wymieniałem wszystkie wężyki, średnic nie pamiętam, ale na pewno ten jeden większy jest standardowym paliwowym, dostaniesz w każdym motoryzacyjnym, a drugi jest ciut węższy, średnicy nie znam. Mój po prostu się wypiął, może na jakiejś dziurze itp, nie wiem, ale cholernie cieszę się, że spowrotem hula
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się