oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 zauważyłem że ubywa mi oleju płyn chłodzący czysty pod korkiem oleju też czysto. Dochodzący przewód gumowy do turbiny gruby często jest mokry( poci się ) w oleju jak zdejmuję wężyk z n75 to w tych rurkach też jest olej, czy to może być przyczyną ubywania oleju na kostce nie widać plam. pada turbina ( przepuszcza olej czy jak czy po prostu pierścienie już puszczają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja99 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 jeśli turbina pada to olej idzie do wydechów wiec wiadonmo gdzie jest;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 nie widzę by mi dymił jakoś specjalnie, jak najprościej sprawdzić turbinę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 najpierw poszukaj gdzie ten olej jest moze po silniku cieknie a jak nie to sciąg wąż który idzie z odmy do turbiny ewentualnie z turbo do intercolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów Pocenie uszczelki i śrub poktywy zaworów jest zwykle związane z zapchaną odmą. Sciąg zawór odmy i namocz go w oleju napedowym tak na pare godzin potem wymyj to czystym ON przewody odmy też. Ominiecie zaworu odmy to nie jest dobry pomysł, lepiej doprowadzic wszystko do stanu sprawności. Wzdluzne luzy na wirniku turbospręzarki kwalifikują ją do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Sprawdź cy masz olej w intercoolerze, jeśli tak to poczytaj o OCT (Oil Catch Tank), Jeśli po odłączeniu odmy dalej będzie się zbierał ojej w intercoolerze to turbo puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów Pocenie uszczelki i śrub poktywy zaworów jest zwykle związane z zapchaną odmą. Sciąg zawór odmy i namocz go w oleju napedowym tak na pare godzin potem wymyj to czystym ON przewody odmy też. Ominiecie zaworu odmy to nie jest dobry pomysł, lepiej doprowadzic wszystko do stanu sprawności. Wzdluzne luzy na wirniku turbospręzarki kwalifikują ją do regeneracji. czyli to ten okrągły plastik co siedzi na pokrywie zaworów? jakie są wady odłączenia odmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Tak, ten okrągły plastik na pokrywie to jej odpowietrzenie. Odma to też odpowietrzenie skrzyni korbowej, ten przewód też możesz sprawdzić czy jest drożny. Zależy jak odłączysz odmę, może śmierdzieć olejem. Najlepiej zrobić Oil Catch Tank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 jak odłączam odmę i zaślepiam króciec przy turbo to z odmy dmucha wiec chyba drożna, a jak wygląda ten OCT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja zrobiłem go sam z bidonu aluminiowego, wkleiłem w niego zawór do spuszczania zawartości i króćce hydrauliczne na węże, węże 18mm paliwowe, w środek dałem stalowe myjki do garnków. coś podobnego: Mój "oil catch tank" : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - zrobię zdjęcie jak będę przy aucie. Duże masz te dmuchanie z odmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się