Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temperatury - tym razem nietypowo :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem wygląda następująco: na jesieni popsuł mi się czujnik temperatury cieczy, przez co wskazówka na zegarach "świrowała". Pojechałem do poleconych fachowców we Wrocławiu i po krótkiej diagnozie umówiliśmy się na wymianę czujnika. Z nowym czujnikiem pojeździłem może z 2 tygodnie i wskazóweczka z każdym dniem dochodziło ciut niżej i niżej, aż poległa całkowicie. Po ponownej wizycie u fachowców stwierdzili że tym razem jest gdzieś przebicie na masie lub uszkodzony jest sam moduł licznika, ze względu na to że nie mogłem zostawić im auta na dłużej zostawiłem temat do rozwiązania kiedy indziej (silnik widział poprawną temperaturę, problem był tylko z wyświetlaniem na zegarach - vag na instruments też pokazywał zaniżoną o ok 30st).

Korzystając z okazji że byłem w domu na parę dni pojechałem do pobliskich elektromechaników, i ci po głębszym przetrzepaniu auta stwierdzili ze został uszkodzony moduł licznika na skutek założenia złego czujnika temp. przy poprzedniej jego wymianie. Z tego co mówili to do b5 są dwa rodzaje tych czujników i tamci mechanicy założyli ten zły. Czy ktoś wie czy rzeczywiście jest możliwe uszkodzenie licznika z tego powodu?? Silnik 1.8 (chyba ADR).

Opublikowano

jakie brednie jak mozna uszkodzic licznik ,wsadzajac nie odpowiedni czujnik temperatury.:facepalm: zmien mechanika. a co do zegarow to polecam zapiac Vag i zrobic test zegarow. wtedy wszystko sie wyjasni

Opublikowano

Mógłbyś nieco rozjaśnić temat? Dzisiaj będę odbierał od nich auto bo naprawili i moduł licznika i wymienili czujnik bez wcześniejszego poinformowania mnie o tym fakcie i wycenie

Opublikowano

pewnie probuja cie naciagnac na kase. juz tyle osob na forum zmienia samemu czujniki temp. i jakos nikt jeszcze nie spalił tym licznika. a powiedz mi jeszcze jak on stwierdził to ze sie moduł licznika posypał??

Opublikowano

Jednak tłumaczenie takie, że prawdopodobnie jednak "czujnik zrobił zwarcie" i do wymiany był rezystor w liczniku, do tego wymienili czujnik bo podobno tamtem był zły. Ogólnie tłumaczenie pokrętne + kompletny brak telefonów z informacjami co i jak przed robotą więc już więcej tam i tak nie zajade, chyba ze bede mial noz na gardle.

Co do licznika to ponoć trochę w nim dłubali zanim stwierdzili uwalony rezystor ;-)

Opublikowano

ile cie to wyniosło. ja jakos w te ich gadki nie wierze

Opublikowano

ponad 4 stowy sobie zazyczyli:shock3:

Opublikowano

daj spokoj jak by to padł licznik to na forum bys miał dwa liczniki i czujnik temp ori w tej cenie :facepalm:

Opublikowano

Dlatego oprócz wkurwienia wyniosłem z tej przygody mocne postanowienie o naprawianiu tego typu pierdółek samemu :grin:

Opublikowano

70 diagnoza 300 robota 60 czujnik. Co do kasy gadalem z szefowa, a pozniej jeszcze zamienilem slowo ze specem to stwierdzil ze poswiecil na to sporo godzin za ktore i tak "nie bylo policzone". Fakt naprawili zobaczymy na jak dlugo:decayed:

Opublikowano

i dla tego przy aucie grzebie sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...