Skocz do zawartości

Sliwka

Pasjonat
  • Postów

    149
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sliwka

Informacje

  • Imię
    Sliwka
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Sliwka

0

Reputacja

  1. a co z adapterami do concertow kolegi DeeJayKill ? Wielu forumowiczow ma taki patent wlacznie ze mna i sobie chwala. Koszt z tego co pamietam 60zl i mozna spokojnie podlaczyc mp3 czy tele przez aux
  2. zakleić kontrolke lub wyciagnac zaroweczke
  3. Tylko ori, poszukaj po necie jak wygladaja zalozone te niby zamienniki. W VW we wro listwy do a4 b5 tyl 95zl przod ok 150zl sztuka
  4. igla strzykawka i klej w plynie, moze byc bonaterm na pedzel lub do natrysku, ale wydasz kase a i tak nic to nie da, jedynym rozsądnym wyjsciem jest obklejenie na nowo calej podsufitki nowym materialem lub zakup uzywki
  5. Sliwka

    Dlawienie silnika

    przewody wymieniles?
  6. plyn do mycia kabin prysznicowych z lidla i nie ma problemu zaciekow:decayed:
  7. Rękami to wiesz co sobie możesz pogładzić Pozatym szkoda mi prądu na kolejne odpisywanie bo widze ze Ty wiesz lepiej. Rob po swojemu a czytający mam nadzieje wyciagna wlasne wnioski
  8. szczerze to ja po tych fotkach nie widze zadnej roznicy:decayed: tak pozatym to nigdy zaden zaklad nie dobierze na 100% lakieru, jedynie roznica moze byc mniej lub bardziej widoczna
  9. Najlepiej jedź obczaić na żywo jak to wygląda, na pewno masz w pobliżu hurtownię. Mi we Wrocku proponowali w jednej material za 60zl/m, a kawalek dalej ten sam material juz za 25zl;-) Kolegi Regi .......po kolei: materiału przede wszystkim nie naciągamy. Pod żadnym pozorerm. Materiał ma się sam układać. Jedyne miejsce gdzie trzeba trochę materiałowi pomoć to wgłębienia na rączki i lampki, ale i tu staramy sie naciagac material jak najmniej. Opalarka zbędna, a nawet szkodliwa. Materiał smarujemy tak samo jak podłoże, kleje kauczukowe mają to do siebie, że trzeba posmarować obie łączone powierzchnie, odczekac chwile az rozpuszczalnik wyparuje i docisnąć. Pod żadnym pozorem NIE DOCISKAC REKAMI. Do dociskania materialu uzywamy gąbki - proste i skuteczne:wink:
  10. nie wiem jak w przedlifcie ale polift ma dach fabrycznie wygluszony kawałkiem kartonu. dramat:grin:
  11. podjedz na spota to chlopaki Ci to ogarna, albo zapraszam do mnie w tygodniu
  12. Sliwka

    Problem z odpalaniem

    gdzies na necie widzialem jakie charakterystyki powinny byc na obu odwodach tego czujnika. problem jest taki ze na obwodzie 1 jest inna krzywa niz na 2gim. mi juz obwod do zegarow padl 2 razy w ciagu 2 miesiecy, na szczescie od ponad roku cisza:decayed: ciekawe jest to ze najczesciej pada wlasnie ten od zegarow, moje podejrzenie jest takie, ze sa tak na prawde 2 typy tych czujnikow do roznych silnikow - trzeba kupic odpowiedni, bo ten zly bedzie padal
  13. po 1sze wrzuc jakies foty, z powietrza raczej nikt nic nie wywróży:wink: co do uszczelek na tylnej szybie to są w łatwy sposób do wymiany, wchodzą na wcisk, także kupujesz nową (jakąkolwiek), docinasz i zakladasz
  14. 3cm powinno być git, ja kleiłem u siebie dość grubą gąbką i dałem radę bez problemu, a jakoś bardzo rozciągliwy ten materiał nie był. generalnie dużo zabawy z tym jest - oprócz podsufitki musisz obkleić słupki (albo dokupić) i jeśli nowy kolor nie będzie się komponował z osprzętem to też dodatkowe koszty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...