Skocz do zawartości

piotrrs11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrrs11

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia piotrrs11

0

Reputacja

  1. Panowie! Uszkodziłem dziś w aucie listwę progową (?) Samochód to przedlift. Nie jest to listwa drzwi którą już z pośpiechu zamówiłem (może się jeszcze uda odkręcić ) Jest to jeden, długi kawałek plastiku umiejscowiony na całym boku samochodu. Pod jaką nazwą mogę szukać tej części? Wygląda to tak:
  2. Witam! Wczoraj podczas jazdy trasą zaobserwowałem niepokojące zachowanie samochodu. Przy większej prędkości (120+) auto raz na jakiś czas "stuknęło" i traciło moc tak że nie mogłem nawet utrzymać zadanej prędkości. Po chwili sytuacja się normalizowała. Problem występował tylko na gazie. Dziś podczas jazdy na gazie nie zauważyłem zmian ale powyższe zachowanie samochodu wczoraj mogłem odtworzyć bez problemu, wystarczyło mocniej docisnąć gaz. Komputer wypluł masę błędów : Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 HX Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D01 Coding: 04001 Shop #: WSC 42781 12 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01259 - Fuel Pump Relay (J17) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Czym może być to spowodowane? Z powyższych błędów jak rozumiem termostat i lambda do wymiany? Z góry dziękuję za radę.
  3. Czy można to zrobić vagiem? Poprzedni platinium to też 10w40 - tylko tyle wiem.
  4. Uszczelka pod dekiel ;] Zalałem GM pólsyntetyk, dotychczas jeździł na orlenowskim platinum. Hałas jest najbardziej słyszalny nad samym wlewem oleju.
  5. Witajcie! Wczoraj nadszedł czas gdy moje a4 doczekało się wymiany oleju - pierwszy raz od zakupu. Świeży olej został zalany, filtr zmieniony, dodatkowo wymieniona uszczelka głowicy - w środku było dość dużo 'syfu'... + świece Teraz po odpaleniu słychać tak jakby chrobotanie, czasem bardziej czasem słabiej zarówno na rozgrzanym jak i zimnym silniku, dźwięki szczególnie się uwydatniają podczas hamowania silnikiem. Macie jakieś pomysły co jest do zrobienia? A może to nieszkodliwe i można tak jeździć ?
  6. Przerabiałem to samo kilka dni temu. Objawy które u mnie występowały to nadmuch tylko na przednia szybę i tylko gorącym powietrzem... Pierwszy mechanik - wymień panel, drugi mechanik - zimne luty -> do poprawy. Panel klimatronika się rozkodował. Aby to naprawić kupiłem vaga za 20zł i zgodnie z instrukcjami znalezionymi w necie: Vag-com -> 08 AC/HVAC 07 Kodowanie - wklepujemy wartość kodowania odpowiednia dla naszego samochodu/silnika, moje 1.6 przedlift miało kod 00040. Zatwierdzamy Kasujemy błędy klimy jeśli występują Wbijamy w Basic Settings - 04 Wklepujemy numer grupy 001, zatwierdzamy Czekamy aż silniczki się poustawiają i na ekranie pojawia sie same zera I klmia działa jak marzenie
  7. 'Niebieskie' świeżo polakierowane drzwi były już lakierowane przez poprzedniego właściciela i kolorek był taki sam jak na tyle więc się dało. Zdjęć na sucho na razie nie miałem jak wykonać gdyż cały czas pada a nie mam jak garażować. Pytanie tylko czy warto kopię kruszyć ;]
  8. Panowie! Ponieważ w mojej a4 na drzwiach kierowcy pokazała się szpachla oddałem auto do lakiernika aby się tego pozbyć i przy okazji maznąć przedni błotnik (głębokie rysy poprzedniego właściciela) Efekt lakierowania jednak mnie nie powala: Czy jestem jakoś wyjątkowo wybredny i widoczna różnica kolorów jest akceptowalna czy po prostu spartolono robotę ? :x
  9. Znajdę jakiegoś dobrego gazownika we Wroc? Przydałaby mi się regulacja :> Pozdr:hi:
  10. Panowie! Mam troszkę rudej przy krawędzi drzwi pod listwą, która to zresztą oderwała się i porwała ze sobą kawałek lakieru, tymczasowo doczepiłem na kropelkę. Poniżej listwy też już mi troszkę lakier napuchnął, coś musiało być robione. Zdjęcie: Do tego mam parę innych większych mankamentów jak np: Mógłby mi ktoś polecić kogoś sprawdzonego we Wrocławiu? Na jakiego rzędu wydatek muszę się przygotować? Z góry dziękuje za inf!
  11. Ta sama historia jest u mnie kolego. Nie miałem zbytnio wpływu na wybór amortyzatorów i oczywiście poszły SRL. Wymienione około miesiąc temu a skrzypią jak szalone. Już zaczynam się zastanawiać nad ponowną wymianą na polecane tutaj KYB... Szkoda tylko włożonej kasy
  12. Kilkukrotnie zdarzyło mi się że kierowcy na CB przekonywali iż trasa jest czysta tymczasem Yanosik dawał znać o inspekcji - miał rację :> Co więcej na yanosiku widzimy dokładną pozycję (przekłamania akceptowalne) i nie musimy się zastanawiać który to kilometr Także od siebie polecam tą apkę, czym więcej nas z nią jeździ tym lepiej. Automapa istotnie jest dobrą nawi mogę polecić, swojego czasu używałem jeszcze CoPilot - też dawał radę. Obecnie śmigam na mapach google i nie narzekam.
  13. Witam userów forum! Od dłuższego czasu przeglądam to forum jako iż planuje zakup a4 b5 jako mój pierwszy samochód i chcę być przygotowany na możliwe problemy a macie tu bardzo wiele przydatnych informacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...