AndyN Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Masz czynny EGR? Wyczyściłeś bardzo dokładnie ostatnimi czasy dolot z osadów od EGR? Ta maź w dolocie pełznie dalej na zawór i na grzybku zaworowym spopiela się i spieka do całkiem twardej postaci. Później kawałek takiego syfu przelatuje przez komorę spalania i albo podpiera zawór albo robi toco widać na zdjęciach. Bywa, że ukruszy się też kawałek gniazda zaworowego, krawędź komory spalania w tłoku, kawałek świecy żarowej,... Opis jak z filmu grozy ... Czy w kontekście powyższego pisu sensowwne jest tankowanie niskosiarkowego ON? Verva, V-Power itp? By opóźnić opisywany proces?
jaro4444 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 AndyN najbardziej pomaga gruntowne wyszorowanie dolotu i zamknięcie EGR jeszcze przed zoonkiem Zawartość siarki ma wływ na kata a nie na ilość sadzy w EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się