Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co to za cykanie?


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donuska90

czyli wychodzi na to,że zamienniki są zwykle do bani :kwasny:

ale żeby za napinacz wołali 360zł to chyba lekka przesada.. U mnie na razie się uspokoiło co nie znaczy że i tak nie trzeba będzie go wymieniać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
u mnie taki za 65zł w 2 aucie wytrzymał rok czasu i 20tys km przebiegu ( częste katowanie ) wiec chyba dobrze trafiłem :)

to chyba trafiłeś na dobry egzemplarz, bo sporo osób narzeka na zamienniki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Przyczyna to nie zamiennik do bani tylko uszkodzone koło pasowe alternatora chodzi o sprzęgło które sie w nim znajduje i to ono wykańcza napinacz. Ruvill wytrzymuje na zwykłym kole pasowym max. 50tys.km

czyli przy wymianie napinacza wypadałoby wymienić od razu to koło pasowe tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ori części są tansze w skodzie :wink: Za ori napinacz paska alternatora do mojego AVF wołają 420zł :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ori części są tansze w skodzie :wink: Za ori napinacz paska alternatora do mojego AVF wołają 420zł :decayed:

jeszcze lepiej :facepalm:

ceny jak z kosmosu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie.

nie no jak rozrząd był zmieniany w zeszłym roku z powodu ścierającego się paska, to było wymieniane chyba wszystko z tego co kojarzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie są ceny w ASO. Zwykły termostat kosztuje 20zł ori 100zł, moja historia jest najlepszym przykładem ze czasem lepiej odrazu kupić ori. Co do koła pasowego alternatora (sztywne koło było chyba tylko w 1Z) pierwszą wymiana jaka powinno sie robić w tym silniku to montaż sprzegiełka alternatora,tak jak koledzy piszą, wydłuża żywotność napinaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Takie są ceny w ASO. Zwykły termostat kosztuje 20zł ori 100zł, moja historia jest najlepszym przykładem ze czasem lepiej odrazu kupić ori. Co do koła pasowego alternatora (sztywne koło było chyba tylko w 1Z) pierwszą wymiana jaka powinno sie robić w tym silniku to montaż sprzegiełka alternatora,tak jak koledzy piszą, wydłuża żywotność napinaczy

jest gdzies opis jak to zrobić? Bo znając szukajkę :facepalm: to nie znajdę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mojego 1Z podpasowało koło od golfa3 AFN ale pamiętam ze byłą róznica w zależności od mocy alternatora jeden miał 90A a drugi 120A do mojego pasował własnie od golfa a do drugiego od jakiegoś passata, tyle ze nie pamiętam juz dokładnie jaki był moj alternator :facepalm: Jesli juz dobierzesz koło to pasuje P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Do mojego 1Z podpasowało koło od golfa3 AFN ale pamiętam ze byłą róznica w zależności od mocy alternatora jeden miał 90A a drugi 120A do mojego pasował własnie od golfa a do drugiego od jakiegoś passata, tyle ze nie pamiętam juz dokładnie jaki był moj alternator :facepalm: Jesli juz dobierzesz koło to pasuje P&P

z częściami jakoś się ogarnie, ale orientujecie się czy jest gdzieś na forum opis jak samemu to wszystko wymienić?tzn. napinacz i montaż tego sprzęgiełka alternatora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1 Z tego nie robiłem ale do demontażu sprzegielka trzeba mieć specjalny klucz więc do dokręcenia tez by sie przydał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze mam do ciebie jakies 500km, zawsze marzyłem aby zobaczyć kobitke brudna po uszy i grzebiącą przy AUDI :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Szkoda ze mam do ciebie jakies 500km, zawsze marzyłem aby zobaczyć kobitke brudna po uszy i grzebiącą przy AUDI :decayed:

hahaha nie, ja grzebać nie będę bo mogłabym coś popsuć, szukam instrukcji dla nadwornego mechanika :grin:

ja jestem tylko od sprzątania, mycia, polerowania no i oczywiście jeżdżenia :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...