kujawaPGN 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 poluzowane śruby.. raczeyyy nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 wykrec amortyzator i poruszaj nim góra duł, jesli stwarza opór i po wcisnieciu sam idzie do góry to jest sprawny, żadne szarpaki lepiej nie sprawdza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 w tamtym roku wymieniałem amorki i tez mi puka a co najlepsze dzis jak leciałem 90km/h i przeskakiwałem przez lod na asfalcie to czuc było lekkie bujniecie tyłu. tuleje tylniej belki tez wymienione. o to moze byc amorki po 5 tys km juz padaja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 w tamtym roku wymieniałem amorki i tez mi puka a co najlepsze dzis jak leciałem 90km/h i przeskakiwałem przez lod na asfalcie to czuc było lekkie bujniecie tyłu. tuleje tylniej belki tez wymienione. o to moze byc amorki po 5 tys km juz padaja?? Amorki, kupujcie dobre to nie będziecie mieli problemów ---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- PS: a te maszyny do sprawdzania amorków na stacjach diagnostycznych to można sobie w d.... wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jasne ze tak, ja kupiłem kayabe komplet na wszystkie kołą i mam juz jakies 80 tysi spokój, chociaż mam zawieche jakies -30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 co to ma wspolnego z moim pytaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No raczej coś ma... ze jak kupisz gówno to gówniano sie jeździ, chciej tu pomuc to gość jeszcze ma sapy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacoxd11 0 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Witam ja nie na temat ale mam pytanie jak założyć nowy temat bo jestem nowy i niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 a skad ty wiesz za ile kupiłem i jakie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie! Nie droczmy się o to co kto kupił ale poszukajmy konstruktywnych odpowiedzi na pytanie : Jak usunąć stukanie amorów z tyłu ? Szukamy doświadczeń w tej kwestii i podpowiadamy co i jak naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja sie wogole nie denerwuje tylko jak mowie ze u mnie wytrzymały tyle tys km i jakiej firmy, w poprzednim aucie mi pukały i nic innego nie pomoglo tylko wymiana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się