sopel_prusa 2 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Witam, mam taki problem z zapalniczką w a4 b6 2002, nie działa podświetlenie zapalniczki a sama zapalniczka działa tylko i wyłącznie przy wyłączonych światłach, natomiast przy włączeniu chociażby świateł postojowych gniazdo zapalniczki przestaje działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Dziwna sytuacja. Lepiej rozbierz wszystko i sprawdź czy tam ktoś wcześniej swoich łap nie wsadził i w kablach nie namieszał. Zapalniczka powinna działać niezależnie od świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p 0 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 a masz ori radio czy nie oryginalne?? Stalo sie to tak w czasie uzytkowania czy odkad posiadasz auto?? Jesli ta usterka jest od kupna auta i masz nie oryginalne radio to problem moze byc w kostce radia, w niej jest staly plus , po stacyjce, po wlaczeniu postojowek. Ktos moze zamieszal w kablach. Ja zaczalbym szukac od tej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 radio jest ori concert II, a tak mam odkąd posiadam auto a jak patrzyłem wiązkę pod radiem jak podpinałem zmieniarkę nic nie wygląda na kombinowane wszystko ori jak powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p 0 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 W takim razie wyciagaj zapalniczke i sprawdz kontrolka jak dochodza napiecia. Powinno byc tak: dwa grube kable, brazowy MASA, czerwony PLUS, jeden cienki czerwony chyba z nibieskim paskiem PLUS po wlaczeniu postojowek. Ty prawdopodobnie nie masz masy a w jej miejsce jest plus po postojowkach. w taki sposob obwod zamyka sie poprzez zarowki postojowek. Gdy wlaczysz swiatla pojawia sie plus i nie ma prawa by zapalniczka dzialala bo sa dwa plusy. A z fizyki wiadomo ze prad jest to uporzadkowany rych swobodnych elektronow w przewodniku- wiec musi byc PLUS i MINUS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Dzięki wielkie Panowie za pomoc, rozebrałem wszystko i popatrzyłem na kolory przewodów ktoś miał chyba za dużo siły i kostki powpinał odwrotnie nie patrząc na prowadnice kostek. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no jakiś magik zadziałał po swojemu czyzby niemiecki mechanik tak się walnął? Czy Czesiu z garażu w PL? bardziej wyglada na robote tego ostatniego kupywales bryke od Polaka czy jestes pierwszym własicielem w PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p 0 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 serfin- czemu jestes tak nastawiony do polskich elektromechanikow?? ja pracowalem w warsztacie ktorys rok i nie zdarzyla mi sie taka gafa a w autach przychodzacych z niemiec widzialem rozne pomysly i realizacje tamtejszych pseudo mechanikow np, podlaczanie radia i instalacji glosnikowej kabelkami od sluchawek, takimi cieniutkimi i zamiast izolacji przezroczysta tasma biurowa samoklejaca. alarmy jak i kable rzucane pod deska, przewody skrecane w palcach a nie lutowane, po odkreceniu plastikow wszystko widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Piotr a może to pseudo elektrycy w niemczech to skrecali? jakies turki ;D niestety mieszkam w tej chyba najuboższej czesci PL i mialem kontakt jedynie z takimi fachowcami z innej epoki. sorry nie mialem zamiaru wrzucac wszystkich do jednego wora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 nie gniewam sie, rozni ludzie zabieraja sie do prac o ktorych nie maja za duzo pojecia, czesto laik czytajacy ze zrozumieniem na forum lepiej sobie poradzi jak pan zlota roczka ktory wszystko wie ale tak naprawde nie ma pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Dlatego przy aucie dlubie sie sam, i jedynie z wymiana rozrzadu udalbym sie do speca, podstawy lutowania dobierania odpowiednich kabli i izolacji to w sumie kazdy powinien znac, przynajmniej mnie tego uczyli na technice w podstawowce na poczatku lat 90tych nie wiem jak teraz jest z ta edukacja :what: Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 fakt auto było bite i składane w niemczech ale pół roku po wyjechaniu z salonu a po naprawie pojechało do włoch i stamtąd je mam więc obstawiam na włoską robotę hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się