Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy pompa może zajechać magiel???


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Rozchodzi się o to że prawie rok temu wymieniłem magla u siebie bo stary juz nie dawał rady.

Jako opcję wybrałem używkę,niestety już znów coś napierdziela i wg mnie to albo wahacz albo magiel.

Płynu nie ubywa,nie jest zapowietrzony układ,wsio ładnie przepłukałem przed wymiana tak jak ma byc.

I teraz nasuwa sie pytanie:

Jeżeli to magiel to czy pompa która już lekko wyje może doprowadzić do zajeżdżenia magla(tzn nie dawać odpowiedniego ciśnienia)???

Czy po prostu mam pecha i trafiłem na wyeksploatowany magiel???

Jak na postoju zwiększę obroty to nie działa to w żaden sposób na poprawę wspomagania.

Teraz jeżeli wyjdzie że to magiel to oddaje do regeneracji i chciałbym mieć pewność że za rok nie powtórzę tego postu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie tak , ale niech się inni wypowiedzą

ja zauważyłem że jak mi pompa siadała to magiel przy dojeździe do krzyżówki na luzie na wybojach/dziurach coś zaczynało stukać

sprawdzałem zawieche i nic , wyszło że magiel

po wymianie pompy spokój jak narazie ,i odpukać oby jak najdłużej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz czy np objawiało sie to tym że pompa wyła,wspomaganie traciło na wartości???

Zauważyłem że np jak koła mam na wprost to nie słyszę metalicznego stuku zaś jak skręcę lekko to od razu coś na lekkiej nawet dziurze się odzywa.Końcówki i drązki wymieniłem rok temu i to na ori także wątpię żeby to była ich wina.

Nie mam zbytnio z kim porównać wspomagania,bo mamy w domu też iske a tam wspomaganie jest elektroniczne(czytaj niebo lepsze od tego jakie ja mam)Powiedz mi a dużo roboty jest z wymianą pompy i czy brałeś używkę czy po regeneracji???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy jeździe na wprost ci nie stuka a jak skrecisz i wali to raczej na bank magiel bo cuz pompa moze miec wspólnego??

Ja mam z kolei inny problem, jak zapale auto to ruszajac kierą energicznie slysze stuki, po paru ruszeniach przestaje i prowadzi sie dobrze.. dodam ze magiel jakis czas po regeneracji, czyżby pompa nie dawała cisnienia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz a jak z płynem???Wymieniałeś i płukałeś układ??Gdzie dawałeś magiel do regeneracji ja myśle o Łodzi ewentualnie chłopaki z kuzi cars-a.

Może pompa nie wyrabia albo napinacz nie daje rady stąd niskie ciśnienie pompy.Niech ktoś podepnie się i sprawdzi ciśnienie pompy.Jak na postoju dodasz gazu a wspomaganie będzie chodziło lżej to na bank pompa.

Jak pokręce dynamicznie na postoju kierą raz lewo raz prawo to też słyszę stuk z okolicy podszybia.We wtorek mam przegląd i jak okaże sie że to magiel to chciałbym od razu wymienić pompę bo mi moja marudzi że słabo wspomaganie działa.

A jak jest z krzyżakiem czy jego luz może też zaszkodzić pompie????Bo krzyżaka nie wymieniłem jak wstawiłem używkę magiel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompe zmieniałem używkę

u mnie pompa odmawiała posłuszeństwa jak już się olej rozgrzał , wcześniejsza wymiana oleju nic nie pomogła

jeśli dobrze pamiętam przy jeździe na wprost było dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez zmieniony olej, ale zagladałem do niego niedawno i zrobił sie jakis taki ciemny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam B6, ale sytuacja podobna.

Jak wracałem do domu to pompa przy skręcie zaczęła dość głośno wyć i było czuć na kierownicy opór. Zajechałem do garażu, patrze płynu nie ma, no to dolewke zrobiłem, odpaliłem i po chwili cały płyn na podłodze :facepalm:. Pojutrze jade do mechanika dowiedzieć się co i jak, ale już mnie koszty przerażają... Pościągałem wszystko, żeby zobaczyć skąd cieknie i tak: pompa sucha, przewody suche, cieknie na 99% z magla. Czy po takim czymś gdy wymienie magiel pompa będzie dalej sprawna? Wcześniej z tego co kojarzę to tylko było słychać stuk przy ostrym skręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak masz magiel do wymiany ewentualnie regeneracji.

Złóż wszystko,przepłukaj układ i wtedy sprawdzisz ciśnienia na pompie,jak coś nie tak to wymień pompe.

Ja byłem dziś na przeglądzie i okazało sie że górne wahacze juz mają za sobą swoją sprawność,wymienię zawias i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już auto zrobione, nie wytrzymałem :decayed:. Magiel został założony z B7 z 2007r, jest po regeneracji. Nie chciałem się pchać w używke, bo to nigdy nie wiadomo w jakim stanie się trafi. Do tego nowe końcówki do magla, bo moje ze starego były już mocno zużyte. Pompa chodzi równo, nie huczy ani nic, ale jechałem z duszą na ramieniu do mechanika :grin:. Dużo roboty jest, żeby samemu to wymienić, bez dużego garażu i sprzętu ja bym się w to nie pchał dlatego oddałem do mojej złotej rączki :decayed:. Mechanik powiedział, że do kilku godzin może być dziwne uczucie na kierownicy, ale to zniknie, po prostu układ musi się sam odpowietrzyć, pęcherzyki muszą zniknąć i będzie wszystko ok, i tak się stało, auto się pewniej prowadzi. Po tym podjechałem tylko na zbierzność, którą ziomek robi starymi metodami na lampy, a nie komputerowo. Komputerowo mi raz zrobili to myślałem, że ich pozabijam, opony żarło od wewn. strony :facepalm:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniałem drążki wraz z końcówkami do drugiego magla to nie robiłem zbieżność bo to to samo i faktycznie już 8 tyś zrobione i nie bierze opony:wink:

Jakim płynem zalał Ci układ,zielonym czy czerwonym???

Nie wiem jak jest w małyszówce ale w b5 trzeba trochę gimnastyki żeby wyjąć magiel:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w B6 jest podonie z wyciągnięciem magla, trzeba całą góre zwalać niestety :kwasny:. Płyn Febi zielony, gdzieś mam numery to mogę podać jak coś :wink:. No u mnie przy skręcie lekkim w prawo lub w lewo ESP się paliło i hamowało auto, więc nawet jakby mi nie kazał to i tak bym zrobił, teraz jeszcze nowe opony na lato to szkoda :decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką góre?? Trzeba odkrecic górne mocowanie zawieszenia od strony kierowcy i schowek pod nogami kierowcy, zeby odkrecic krzyżak, no oczywiscie koncówki od zwrotnicy, dwie śruby od góy, jedna pod akumulatorem, 2 po przeciwnej stronie, jedna śrubę od dołu i dwa przewody od pompy oleju, 1,5h roboty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i 1.5h dla kogoś kto to robił wcześniej i ma porządny garaż lub dla właśnie mechanika, który wie co i jak, bo wymieniał milion razy już magiel pewnie :wink:. Pytałem go jak zostawiałem auto jak oni to będą wyciągać, powiedział, że coś góre będą ruszać itp. śpieszyło mi się, więc mogłem coś niedosłyszeć/ przekręcić. Dobrze, że napisałeś Łukasz, będzie dla innych :wink:.

---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ----------

No to w B6 jest podonie z wyciągnięciem magla, trzeba całą góre zwalać niestety :kwasny:. Płyn Febi zielony, gdzieś mam numery to mogę podać jak coś :wink:. No u mnie przy skręcie lekkim w prawo lub w lewo ESP się paliło i hamowało auto, więc nawet jakby mi nie kazał to i tak bym zrobił, teraz jeszcze nowe opony na lato to szkoda :decayed:.

Płyn Hydrauliczny Febi, zielony, 06162- mineralny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...