Skocz do zawartości

Chuck Norris

Pasjonat
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chuck Norris

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    dolnyśląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1007 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Chuck Norris

12

Reputacja

  1. Ja chce s4 b5 w sedanie, żona dom. Także sprawa jest rozwojowa A serio, nic nie planuje, nawet nie chce. Brak czasu zaczął ostatnio mi tak doskwierać, że chyba bym nie pogodził projektu na etapie zadawalającym z autami na codzień gdzie też jakieś pierdoły wpadają, żeby nie było nudno. Z perspektywy czasu i już po "kilku latach" na scenie tjuningowej chyba bym wolał wóz typu wojownik- upierdalacz
  2. Auto sprzedane, proszę o zamknięcie tematu
  3. Serio nagrałeś kolego wkładanie telefonu do uchwytu samochodowego z 3 różnych perspektyw? Dobrze, że dodałeś nick na filmiku 42 strony w wątku mnie zaciekawiły, a tu takie "apgrejdy"
  4. Komu pod choinkę? Używane Audi A4 - 49 000 PLN, 260 000 km, 2010 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel (od nowości), Czarny, Diesel, 136 KM, 1 968 cm3 Zastanawiam się czy wystawiać na mobile.de Myślę, że cena jest ok, jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Lub może ktoś poleci jakiś inny portal? Jakieś foto, żeby nie było nudno
  5. Witam po przerwie . Za wiele się nie zmieniło, auto chciałem sprzedać, ale bez rezultatu i chyba na tamten moment dobrze się stało, że b8 została ze mną. Od poprzedniego posta minęło półtora roku, auto miało kilka sesji, było dwa razy na ultrace, obsłużyło kumpla wesele oraz moje i zrobiło od tamtej pory może z 5kkm . * "chyba na tamten moment dobrze się stało, że b8 została ze mną" Auto najprawdopodobniej znowu wyląduje na sprzedaż, jest już ze mną ponad 4 lata- nigdy tyle nie miałem jednego auta , może też przez to, że długo jej szukałem i jest naprawdę porządnym doinwestowanym wozem. Standardowo jak to bywa ciężko będzie sprzedać dobre auto jeszcze skaleczone tjuningiem, ale nie oddam jej za pół darmo. Jak nikt nie weźmie to następna aktualizacja na wiosne . Jeszcze z "nowości" zmieniłem dupowóz na b6 w avancie. Nie byłbym sobą, gdybym coś tam nie zrobił wpadły heble 312 przód, czip, rnse+ moduł bluetooth , a na lato czeka już gwint i łopaty 18" Wrzuce kilka fot z ostatniej sesji, gdzie było kilku fajnych fotografów Pozdro!
  6. co masz na myśli przez podniesienie obrotów? Po sofcie zauważyłem, że jałowe mi podskoczyły troche, nie wiem czy to ma wpływ czy co- nie jestem obeznany w tym temacie za bardzo wkleje wykres, może to coś rozjaśni
  7. Sorry za offtop z góry robiłem tam soft w avf, po 2h podłączania się (nie udało się, sterownik na stół) potem hamowaniach w końcu poszedł robić mape. Po kolejnej godzinie przyszedł i stwierdził, że turbo ładuje w kosmos, a że to jest przy wysokich partiach obrotów to nie ma jak tego zbić, więc auto jest niesprawne i mam do wywalenia kata lub wyczyszczenia geometrie. wzięli chyba 700pln i powiedzieli, że jeśli w ciągu 2tyg usunę usterke to mam przyjechać i wtedy dopłace 400, w innym wypadku kasa przepadnie. No to trudno... powrót serią, na drugi dzień turbo na stół, geometria idealna, odmuchałem ją tylko pistoletem, kat idealnie czysty, ale i tak go wybebeszyłem. Zrobiłem logi, parametry w normie. Przesłałem logi- stwierdził, że jest ok, umówiłem się i pojechałem w końcu na chipa. Po kilkugodzinnej walce stwierdził, że dalej jest coś nie tak i w sumie nie wie co to może być, może n75, ale zrobił 160km i 340nm, więcej nie, bo turbo mi wyleci w powietrze... Takie samo wrażenie odniosłem co do tunera będąc tam, jestem plebsem ze starym kapciem i wymagam nie wiadomo czego 1100pln za softa w starym tdipd w "renomowanej" firmie o długoletnim stażu to trochę kasy jest, więc jakieś pytania chyba mogę mieć tym bardziej, że fura jego zdaniem niedomaga.. 1msc po sofcie dmuchnęło uszczelke pod łbem, zrobie to i przy kolejnych planach na mody wybiore inną firme co mi ogarnie mapę, tylko jaką.... :/ Co do hamowni, mi hamował na 4biegu
  8. Chuck Norris

    B6 DIVISION

    Auto poskładane, wszystko działa prawidłowo. Z rurką olejową do turbo było troche zabawy, ale bez przesady, ułatwieniem było ściągnięte turbo oraz wydech- zrobiło się więcej miejsca. Tak jak koledzy piszecie, geometria chodziła idealnie przed czyszczeniem, ale coś musiało jej chyba dolegać, bo różnica w logach jest (albo to kat, chociaż nie sądze). Po kontakcie z ecuproject i przesłaniu Danielowi logów stwierdził, że jest ok i we wtorek jade na program, mam nadzieje, że już wróce z wirusem w końcu Dwie pierwsze foty przed czyszczeniem turbo oraz z katem
  9. Chuck Norris

    B6 DIVISION

    Logi zrobione zaraz po wizycie u tunera, żeby mieć odniesienie czy czyszczenie geometrii i wywalenie kata coś dało. Auto postaram się poskładać we wtorek i wtedy zrobie jeszcze raz logi, ale tak jak wcześniej pisałem, na 99% nic się nie zmieni, bo wszystko było ok i kat i turbo. Dzięki Kamil za sugestie ze sztangą, będę walczył we wtorek/ środe. Podciśnienia sprawdzane, wydaje się ok. Jakby map przekłamywał to byłby overboost tylko w jednych partiach obrotów? Twoje prawo się nie zgodzić. I o ile doczytałeś mój wpis do końca jest tam też info o wymianie przewodu olejowego do turbo- nie znalazłem nic o tym na forum. Jeśli jest to nieodpowiedni offtop w dziale, w którym przewijają się różne tematy to zgłoś to do moda.
  10. Chuck Norris

    B6 DIVISION

    Witam Panowie, temat dość nietypowy (chyba), postaram się go streścić jak najbardziej się da. Tak wiem, że są działy techniczne, ale mało kto tam już zagląda niestety. Auto to b6 AVF, niedawno kupione, zrobione filtry, oleje, dodatkowo wywaliłem środkowy tłumik, bo był pordzewiały. Jako, że poprzedni właściciel ogarniał niedawno rozrządy, wałek, szklanki, sprzęgło to pojawił się pomysł chipa. Pojechałem do ecuproject we wrocławiu, auto wypluło 135km oraz 412nm w serii, tuner odmówił wykonania mapy ze wzgędu na to, że górą przeładowuje. Bije ~1.5b od 3500obr/ 3700obr, stwierdził, że nie jest w stanie zbić tego boostu, bo są to górne partie obrotów. Kazał sprawdzić turbo geometrie, bo może być zapieczona albo kat zawalony. Na drugi dzień ściągnąłem turbo, geometria pracuje dobrze, luzy na wirniku w normie, grucha ustawiona prawidłowo, oczywiście jak miałem już ją na stole to ją "doczyściłem". Przyszła pora na kata, stan również idealny, wszystkie otwory na przelot, nic nie zalepione nagarem, pomimo to wywaliłem go. Przyszedł teraz czas na poskładanie fury no i.... skoro wszystko było pikobelo, to pewnie poskładam i nadal będzie przeładowywać... za co mogę się teraz zabrać? Przy okazji chce wymienić przewód smarny do turbo, miałby ktoś jakieś wskazówki/ wymieniał go ktoś? Z góry dzięki
  11. Podbijam temat. Gdzie zrobić program? Coś się pozmieniało, ktoś coś może polecić lub ostrzec?
  12. Witam, ogarniał ktoś już ten temat? Mam dokładnie tak samo jak autor posta. Kiera mf b6 i mam rns-e, chce założyć 3ramienną z b7 też z mf
  13. tak jak Karol napisał, bardziej chodzi o wypełnienie przestrzeni w feldze, seria hamowała wystarczająco, ale to też zależy od stylu jazdy wpadła mała sesja, tak więc kilka zdjęć podrzucam, auto w zasadzie ogarnięte, została kosmetyka edit. nie chcą się foty dobrze dodać, jak ogarne to wrzuce tutaj Canon EOS 5D544 — skrót .lnk Canon EOS 5D103 — skrót .lnk Canon EOS 5D497 — skrót .lnk Canon EOS 5D283(1) — skrót .lnk
  14. Czy to s4 należąca do forumowego kolegi Emila? Chyba nowy właściciel upadł na łeb, żeby takiemu dzbanowi oddać samochód na jakieś niby testy, które mają być śmieszne, a są żałosne... Bardzo żałuje, że nie udało mi się na czas opchnąć b8 i kupić tą ese, bo trochę się przykro robi oglądając takich "jutuberów" ujeżdżających tak wygłaskane auto :/ To się pożaliłem troche , pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...