Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pilne pytanie dot wymiany sprzegła.


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Przeguby odkręcasz tylko od strony skrzyni, półośki podwieszasz.

Robie to na wprost,tak jak jest ich naturalne położenie czy nalezy je lekko przechylić w stronę środka auta??

Z tego co sobie przypominam to półośki najlepiej zdemontować w całości gdyż będą ci przeszkadzały w manewrowaniu skrzynią. Ponadto w wale masz łożysko igiełkowe które tez należało by wymienić. Do jego wyjęcia stosuje się specjalny ściągacz.

Po co sobie pracy dokładać z półośkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym igiełkowym to różne opinie,jak będzie posypane to zmienię jak całe to nasmaruje i niech hula.

Grześ jak z tymi osiami???podwieszamy na prosto???czy jak???

Wczoraj dorobiłem sobie rurkę do wycentrowania:wink:

---------- Post dopisany 10-04-2013 at 04:17 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2013 at 12:10 ----------

Wczoraj odkręciłem skrzynie i mam pare pytan:decayed:

W sam naprawiam jest napisane że jeżeli zastosowano dwumas to nie powinno być sprężyn tłumiących,no ale ja miałem w tarczy spręzyny.

Możliwe że siedzi tam sztywne koło zamachowe??????I jak teraz to się będzie miało jak dam tarczę bez sprężyn tłumiących???

Dodam ze śruby mam długie bodajże 12 kątne.

W ogóle te sprężyny latały jak chciały,potrząsłem a one hałasowały jak skarbonka:decayed:

Myślałem ze cieknie mi z uszczelniacza za kołem zamachowym ale okazało się że to miska przecieka:facepalm::facepalm:

Dziś myjem wszystko i jak starczy czasu to poskładam,chodź skrzynie wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/color]Wczoraj odkręciłem skrzynie i mam pare pytan:decayed:

W sam naprawiam jest napisane że jeżeli zastosowano dwumas to nie powinno być sprężyn tłumiących,no ale ja miałem w tarczy spręzyny.

Możliwe że siedzi tam sztywne koło zamachowe??????I jak teraz to się będzie miało jak dam tarczę bez sprężyn tłumiących???

Dodam ze śruby mam długie bodajże 12 kątne.

W ogóle te sprężyny latały jak chciały,potrząsłem a one hałasowały jak skarbonka:decayed:

Myślałem ze cieknie mi z uszczelniacza za kołem zamachowym ale okazało się że to miska przecieka:facepalm::facepalm:

Dziś myjem wszystko i jak starczy czasu to poskładam,chodź skrzynie wrzucę.

U siebie przy dwumasie tez miałem tarczę ze sprężynami tłumiącymi więc chyba informacja z książki nie jest miarodajna a nowy zestaw LUK-a który montowałem był identyczny ze starym sprzęgłem. Co do wycieku z miski to przypuszczam, że cieknie ci z prawej strony silnika. Jak masz wariant metalowy to polecam odtłuścić acetonem połączenie miski z blokiem i zaspoinować ją sylikonem na całej długości do osadzania misek. Miałem ten sam problem i dzięki takiemu zabiegowi uszczelniłem to bez rujnowania zawieszenia lub podnoszenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak piszesz tzn książka nie podaje całej prawdy,tylko ogólnikowo.

więc tak:

spędzone jak na razie 20 h w kanale:facepalm::facepalm:

Skrzynia zamontowana plus nowy uszczelniacz na wale(95zł)niestety nie miałem opcji z wymienna uszczelka.

Z tego co si e dowiadywałem to polifty już nie mają wymiennej samej uszczelki.

Niestety wykręciłem całe ośki bo wolałem nie męczyć się że skrzynia ale po złożeniu dokręcę zew i zaraz do mechanika podjadę żeby to dokręcił z odp siłą

Dwumasa sprawna bo dawałem do mechanika na sprawdzenia,została odtłuszczona, założona na stare śruby z dodatkiem blu kleju:decayed:

Najwiecej problemu zajeło włożenie skrzyni,robota dla dwóch bez dwóch zdań.

Nasmarowałem igiełkowe bo było całe.troszkę podsmarowałem wałek po którym zapiatala łożysko oporowe.

Ku memu zdziweniu stare łożysko nie było aż tak dojechane.

Przy okazji zająłem się miską tzn jest alu i musiałem ją wyjąć oczyścić i wsadzić na dirko.

Wyczyściłem smoka chodz w sumie nie było co tam czyścić,i o dziwo udało się to zrobić bez zdejmowanie pasków (trzeba odkrecić górną śrubę od tego metalu co trzyma obudowę odbojnika i delikatnie breszką odgiąć ja tak żeby miska wyszła)z przodu ale wentylator i prawą poduchę

silnika to mus żeby to wyjąć,Trzeba też pamiętać o plastikowej rurce co idzię zaraz za wężem z IC:decayed:

Przy okazji zakleiłem czujnik ten w misce bo lekko pocił się.

Ogólnie praca długa i męcząca bo kanał jest troszkę za płytki i wąski ale wykonalną dla kogoś kto coś tam troszkę grzebał.

Dziś postaram się wrzucić ośki,wymontować chłodniczkę oleju wsadzić plastik prowadzący olej,skręcić to i wszystkie osłony zalać olejem i w końcu zobaczyć jak to działa:decayed:

Dziekuje wszystkim za porady:hi::hi::hi::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...