ORZE? Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Panowie wiecie może kto na śląsku mógłby mi pomóc ogarnąć układ smarowania w moim 1.8T, silnik pracuje idealnie, poziom oleju bez zmian a wyskakuje mi komunikat oildruck...
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 podepnij manometr, prawdopodobnie czujnik oleju zdechł
grzes1150 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ja przy tej kontrolce miałem zawalony smok pomy oleju. Po wypłukaniu silnika i wymianie pompy oleju jak ręką odjął Nie jeździj tak bo zajedziesz na panewkach albo na wałkach to będziesz miał spore wydatki. Chodzi tu chyba o BFB a nie BGB
ORZE? Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 póki co zbieram informacje i dopiero w przyszłym tygodniu bede miał czas aby coś zdziałać, jeśli chodzi o czujniki ciśnienia to ponoć są dwa który odczytuje z wolnych obrotów i powyżej 3tys., nie siedziałem nigdy autach VAG, zawsze miałem japonczyki które robilem na 1/4 mili a to inna para kaloszy, dlatego jestem laikiem jesli chodzi o Audi, chciałbym je sobie dopieścić kupiłem ją od szwagra który jeździł od nowości, czytałem kilka postów o podobnych problemach to chłopaki pisali o zrzucaniu miski oleju tam jest m.in., jakieś sitko, które często jest zamulone i ogólnie cały układ smarowania chciałem przejrzec aby mieć pewność że jest wszystko drożne.
grzes1150 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 póki co zbieram informacje i dopiero w przyszłym tygodniu bede miał czas aby coś zdziałać, jeśli chodzi o czujniki ciśnienia to ponoć są dwa który odczytuje z wolnych obrotów i powyżej 3tys., nie siedziałem nigdy autach VAG, zawsze miałem japonczyki które robilem na 1/4 mili a to inna para kaloszy, dlatego jestem laikiem jesli chodzi o Audi, chciałbym je sobie dopieścić kupiłem ją od szwagra który jeździł od nowości, czytałem kilka postów o podobnych problemach to chłopaki pisali o zrzucaniu miski oleju tam jest m.in., jakieś sitko, które często jest zamulone i ogólnie cały układ smarowania chciałem przejrzec aby mieć pewność że jest wszystko drożne. Pytanie za 100pkt. szwagier jeździł na castrolu??? ---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ---------- Ja zrobiłem to tak: dolałem płukanki do starego oleju po czym silnik pracował z 20min, zlałem stary olej, odkręciłem miskę i wykręciłem pompę oleju, zjąłem pokrywę zaworów i za pomocą śrubokręta i szmatki pozbierałem resztki nagaru, założyłem nową pompę oleju + czystą miskę, czystą pokrywę na nowych uszczelkach. Teraz śmigam na oleju Motul 5w40 ale chyba zaleję jakieś 0w40
ORZE? Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Błąd z mojej strony oznaczenie silnika BFB a nie BGB, olej Mobil pełen syntetyk, przebieg 165.00, przy 159 wymieniony był olej, jakieś 15tys., km temu mu sie to oświeciło ale mu przepłukali silnik i w sobote wracałem z de i mi sie to zaświecilo, ---------- Post dopisany at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ---------- puki co nie jeżdżę aż tego nie opanuje, też bedę przechodził na Motula jeżdżę na nim w Hondzie juz długo i często się kręci po 9 tys.,obrotów i nigdy nie miałem problemu
grzes1150 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zrób tak jak Ci pisałem a będzie wszystko dobrze.
ORZE? Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A jak poznac, że pompa oleju nie pracuje optymalnie jak powinna?
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 manometr trzeba wpiąc i sprawdzic cisnienie oleju
ORZE? Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 tak zrobie ---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ---------- a zawalony smok moze wpłynąć na to że manometr pokaże błędne jej osiągi? ---------- Post dopisany 21-05-2013 at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2013 at 23:53 ---------- wraz z kompletnym rozrządem wymieniony został wariator, nastawnik zmiennych faz rozrządu, bo się całkiem rozsypał, olej, płyny, i oildruck już nie świeci, miejmy nadzieje że tak zostanie
ORZE? Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Ciśnienie ok., manometr był podpięty, wszystko gra póki co. Mam nadzieje że tak zostanie bo jestem uczulony na ten czerwony oildruck...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się