CzerwoBandit Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam! Ostatnio zamontowałem u siebie komplet hamulców z tarczą 321mm. Seryjne tarcze raczej rady nie dawały, szczególnie na autostradach przy mocno obciążonym aucie. Przeszczep Jarzm, zacisków z klockami i tarcz przebiegł bez problemu. Cały komplet pochodzący z A6 allroad 2.7T kupiłem na allegro. Wszystko działa poprawnie, jednak pali się na FIS-ie ikona wymiany klocków. Dziwne bo są prawie nowe. Zastanawiam się czy winne są kostki okablowania klocków? Miałby ktoś może jakiś pomysł?
grzes1150 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam!Ostatnio zamontowałem u siebie komplet hamulców z tarczą 321mm. Seryjne tarcze raczej rady nie dawały, szczególnie na autostradach przy mocno obciążonym aucie. Przeszczep Jarzm, zacisków z klockami i tarcz przebiegł bez problemu. Cały komplet pochodzący z A6 allroad 2.7T kupiłem na allegro. Wszystko działa poprawnie, jednak pali się na FIS-ie ikona wymiany klocków. Dziwne bo są prawie nowe. Zastanawiam się czy winne są kostki okablowania klocków? Miałby ktoś może jakiś pomysł? Zrób zworke na prubę na wiązce i się dowiesz czy coś w klocku lub na jego labelkach czy też z wiązką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się